hallo iedereen,
Voor mijn nonkel heb ik een website gemaakt. Hun abonnement is bij belgacom. 'k Geraak echter niet binnen via de ftp-server (users.skynet.be), met de login & paswoord dat ik van hen gekregen heb.
Heb reeds verschillende malen gemaild (en gebeld), maar heb nog steeds geen antwoord gekregen.
Zijn er onder jullie die me hierin kunnen helpen? Of weten waar ik meer info kan terugvinden?
Alvast bedankt!
FTP-login
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
DriesV schreef:hallo iedereen,
Voor mijn nonkel heb ik een website gemaakt. Hun abonnement is bij belgacom. 'k Geraak echter niet binnen via de ftp-server (users.skynet.be), met de login & paswoord dat ik van hen gekregen heb.
Heb reeds verschillende malen gemaild (en gebeld), maar heb nog steeds geen antwoord gekregen.
Zijn er onder jullie die me hierin kunnen helpen? Of weten waar ik meer info kan terugvinden?
Alvast bedankt!
Als jij niet bij Skynet bent zou het probleem kunnen zijn dat de website alleen beschikbaar is vanop Skynet log-ins. (Vooral prettig als je op vakantie je webpage wil updaten ).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
on4bam schreef:Als jij niet bij Skynet bent zou het probleem kunnen zijn dat de website alleen beschikbaar is vanop Skynet log-ins. (Vooral prettig als je op vakantie je webpage wil updaten ).
Dat is alvast niet het geval bij Skynet ... ik kan namelijk inloggen op de FTP ruimte van mijn ouders vanop mijn Chello.
Aan de TO: de gebruikersnaam & paswoord voor de webruimte zijn dezelfde als zijn logingegevens voor de PPPOE sessie.
-
- Member
Gebruik gwn een ftp cliënt... ftp://user:[email protected]:21
Wat ditCh hier zegt klopt volledig, FTP is normaal toegankelijk van elke plaats waar je bent tenzij er IP restricties zijn geset, maar ik denk niet dat dat het geval is bij belgacom
ditCh schreef:on4bam schreef:Als jij niet bij Skynet bent zou het probleem kunnen zijn dat de website alleen beschikbaar is vanop Skynet log-ins. (Vooral prettig als je op vakantie je webpage wil updaten ).
Dat is alvast niet het geval bij Skynet ... ik kan namelijk inloggen op de FTP ruimte van mijn ouders vanop mijn Chello.
Wat ditCh hier zegt klopt volledig, FTP is normaal toegankelijk van elke plaats waar je bent tenzij er IP restricties zijn geset, maar ik denk niet dat dat het geval is bij belgacom
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Nope, ik log van op m'n werk en bij mij thuis (Dommel) ook nog altijd op m'n ouwe Skynet-ftp (nu het internet van m'n ouders, maar die ftp ruimte gebruiken zij toch niet, dus is extra voor mij )
Dries, ik heb ooit ook eens een user account aangemaakt.
Toen kreeg ik een login en paswoord dat ik indertijd direct moest veranderen.
Op een gegeven ogenblik was ik deze gegevens kwijtgeraakt en heb verdomd veel moeite mogen doen om deze gegevens terug op te vragen.
Kun je eventueel je oom vragen voor zijn gegevens van de E-services.
Volgens mij staat hier wel een pasword recovery bij.
Anders moet je even bellen naar 080022320 (Skynet).
Ik spreek wel uit ervaring van een klein jaar geleden toen ik nog Skynet klant was...
Toen kreeg ik een login en paswoord dat ik indertijd direct moest veranderen.
Op een gegeven ogenblik was ik deze gegevens kwijtgeraakt en heb verdomd veel moeite mogen doen om deze gegevens terug op te vragen.
Kun je eventueel je oom vragen voor zijn gegevens van de E-services.
Volgens mij staat hier wel een pasword recovery bij.
Anders moet je even bellen naar 080022320 (Skynet).
Ik spreek wel uit ervaring van een klein jaar geleden toen ik nog Skynet klant was...
Hallo!!
Probleem opgelost!
Via internet gezocht, maar niks gevonden. Heb dan maar gebeld naar belgacom. Daar ben (slechts) 3x doorverbonden...
Enfin, wat bleek nu. Dat ik login van hun internetabonnement had gekregen ipv de webhosting.
Da's nu opgelost.
alvast bedankt voor de reacties!!
Dries
Probleem opgelost!
Via internet gezocht, maar niks gevonden. Heb dan maar gebeld naar belgacom. Daar ben (slechts) 3x doorverbonden...
Enfin, wat bleek nu. Dat ik login van hun internetabonnement had gekregen ipv de webhosting.
Da's nu opgelost.
alvast bedankt voor de reacties!!
Dries