Hallo iedereen,
Ik zit met het volgende probleem. misschien kan iemand mij helpen of heeft een goede tip voor mij.
Het volgende is aan de hand. ben sind 04-03-2007 naar het buitenland verhuist (Duitslöand). Midden April heb ik mijn abbonement bij Scarlet One opgezegt. Nu krijg ik van Scarlet One een bevestiging van opzegging maar tevens ook nog een bevestiging afkoop gekregen alwaar ik mijn lopende abbonement kan afkopen. Zoniet dan loopt mijn abbonement stilzwijgend verder. Vreemd genoeg moet ik het abbonement opzeggen omdat Scarlet One hun diensten niet naar Duitsland leveren en zodoende ik ook geen telefoon en/of internet verbinding krijg via Scarlet One.
Hun willen dat ik tot Maart 2008 mijn abbonemet verder betaal ofschoon ik überhaupt geen diensten van hun ontvang. Er is met hun ook helemaal niet over te praten. Ik zou er mee akkoort gaan om de opzeggings termijn van 2 maanden nog te betalen redelijker wijze. Maar wat hun willen slaat toch alle fatsoenlijk maatstaven.
Hopelijk heeft er iemand een tip voor mij.
Met vriendelijk groeten Martin
Opzegging Scarlet One abonnement bij vertrek naar buitenland
Pulims,
we kunnen je niets garanderen omdat het contract klaar en duidelijk stelt dat indien de klant zijn abonnement binnen de verplichte looptijd opzegt hij een vergoeding moet betalen die gelijkstaat aan de resterende contractduur.
Maar we kunnen inderdaad contact opnemen met de Scarlet-directie indien je ons via mail de nodige gegevens bezorgt op ons support-adres <b>support @ tik . be</b> (alles aan elkaar vast natuurlijk).
Hierbij moet op zijn minst het klantnummer en eventueel naam en adres gemeld worden. Anders kunnen we zeker niks doen.
Kan je ons dan ook een historiek van je aanmelding en verhuis bezorgen zodat we voldoende elementen hebben om te zien of we je echt kunnen helpen.
Was de verhuis al voorzien op het ogenblik van je aanvraag, of was dat redelijk onverwacht? Alle omstandigheden kunnen hun nut hebben in het dossier.
Zoals gezegd, we kunnen dit alleen maar doorsturen en hopen dat er enige clementie getoond wordt voor onvoorziene omstandigheden.
we kunnen je niets garanderen omdat het contract klaar en duidelijk stelt dat indien de klant zijn abonnement binnen de verplichte looptijd opzegt hij een vergoeding moet betalen die gelijkstaat aan de resterende contractduur.
Maar we kunnen inderdaad contact opnemen met de Scarlet-directie indien je ons via mail de nodige gegevens bezorgt op ons support-adres <b>support @ tik . be</b> (alles aan elkaar vast natuurlijk).
Hierbij moet op zijn minst het klantnummer en eventueel naam en adres gemeld worden. Anders kunnen we zeker niks doen.
Kan je ons dan ook een historiek van je aanmelding en verhuis bezorgen zodat we voldoende elementen hebben om te zien of we je echt kunnen helpen.
Was de verhuis al voorzien op het ogenblik van je aanvraag, of was dat redelijk onverwacht? Alle omstandigheden kunnen hun nut hebben in het dossier.
Zoals gezegd, we kunnen dit alleen maar doorsturen en hopen dat er enige clementie getoond wordt voor onvoorziene omstandigheden.