Ja, ik em al op MacOS X (unix-based) gewerkt (6 maand
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
)
Al die dinges van "desktop laten draaien, enz" kunde instellen enz.
Tzijn beetje "gadgets" voor thuisgebruikers
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Net zoals je die in Windows XP vind en in de beruchte Office-series (met die idiote wizards, met merlijn,...enz
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
)
Als je bv in grafische sector werkt (like me), gebruiken ze MacOS X nog niet wegens de onstabiliteit van andere programma's die noodzakelijke zijn (QuarkXPress vooral). Ze zweren nog bij MacOS 9.x (en terecht trouwens) MacOS X op zich is vrij stabiel vind ik.
Alhoewel, ik werk met Windows XP Pro op het werk omdat in de DTP-sector het Windows-systeem steeds meer bruikbaarder wordt voor Desktop publishing toepassingen, (buiten gedetailleerde gekalibreerde kleurcorrecties en wa postscript font problemen naar belichters toe)
Ook wel een PC, omdat een Mac-systeem aanzienlijk duur is qua aankoop, (hard en software) en de leveirngstermijn tamelijk lang is (G5).
Waar ik werk kopen/testen ze regelmatig software inzaken uitwisseling tussen PC en MAC.
Windows, Mac en Linux met elkaar vergelijken = zeggen dat een appel een peer is en omgekeerd. Elk systeem heeft zijn zwakke punten en zijn sterke kanten. Het is maar waar je voorkeur naar uitgaat en wat jij denkt dat het beste voor jou is....
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
smijn mening
Maar niks weerhoud je te experimenteren
greetz
John