Kan iemand bij onderstaande waardes die ik uit mijn speedtouch 716 gehaald heb een woordje uitleg geven... Zijn dit normale waardes voor mijn type verbinding ?
Laatste tijd heb ik onstabiele snelheden, soms zakt mijn download snelheid van 420K/sec naar 180K/sec dan weer 220K/sec... dit zou toch niet mogen? het is toch een 4Mbit lijn/profiel....
Groetjes,
Yoho
-----------------------------
DSL Connection
Link Information
Uptime: 8 days, 8:54:58
Modulation: G.992.1 Annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 384 / 4.096
Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]: 2,81 / 72,01
Output Power (Up/Down) [dBm]: 11,5 / 19,5
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 15,0 / 33,0
SN Margin (Up/Down) [dB]: 21,0 / 13,5
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / ALCB
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 612 / 0
FEC Errors (Up/Down): 0 / 0
CRC Errors (Up/Down): 0 / 653
HEC Errors (Up/Down): 0 / 241
Normale S/N waardes voor tele2 allin verbinding ?
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ok, dan was het ook verzadiging, want disconnects had ik ook niet wel een vermindering van de download snelheid.lithion schreef:Yoho heeft waarschijnlijk wel geen onstabiele lijn, maar eerder last van bepaalde verzadigingen (lees overbelast). Bij een onstabiele lijn krijg je last van disconnects.

-
- Member
- Bedankt: 1 keer
disconnects heb ik in het gehele NIET !! Enkele verminderde downloadsnelheid bij momenten, waarschijnlijk overbelasting op mijn node/lex/regio dan .........AnD schreef:Ok, dan was het ook verzadiging, want disconnects had ik ook niet wel een vermindering van de download snelheid.lithion schreef:Yoho heeft waarschijnlijk wel geen onstabiele lijn, maar eerder last van bepaalde verzadigingen (lees overbelast). Bij een onstabiele lijn krijg je last van disconnects.