keuzes tss belgacom tv, telenet tv , en analoge tv

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
Mateo
Starter
Starter

ik zit hier met een grote twijfel in het hoofd . Ik was als bij de kippen bij om belgacom tv te nemen (nadat ik al jaren skynet heb als internet ) .Niettemin heb ik 3 TV staan in huis (woonkamer, slaapkamer en bij de dochter ) ik heb een intern netwerk zitten ivm internet.Sinds ik belgacom tv heb kunnen we dus maar op 1 tv televisie kijken , ik had me wel getroost van "het komt wel allemaal in orde " .Uiteraard is het nog steeds niets in orde , want in de slaapkamer had ik geen netwerk voorzien .... dus geen digitale televisie .Sinds die digitale tv ben ik ook niet in de mogelijkheid om nog op te nemen (1 scart aansluiting tv , en 1 minderwaardige waar ik ruis op heb ) Dan hoor ik vandaag dat je moet bij betalen om op te nemen . Als ik dan besef ..indien ik gewoon analoog tv neem ...kan ik zonder probleem opnemen met mijn video , en kunnen we 3 tv's terug in dienst nemen .En kan het netwerk weer zijn gewone dienst doen .
Of hebben jullie toch argumenten om te zeggen ..... blij digitaal kijken :idea:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Mateo schreef:Of hebben jullie toch argumenten om te zeggen ..... blij digitaal kijken :idea:

Maakte je gebruik van de échte meerwaarde van belgacom-tv, zoals de EPG, video-on-demand, andere zenders, ... ?
Zoja: misschien moet je dan beide nemen.
Zonee: byebye bgc-tv!
Datzelfde argument heb ik gebruikt bij het opzeggen van belgacom-tv en ik was duidelijk niet de eerste. Ze zeggen wel van "met vdsl gaat dat allemaal wél kunnen", maar als je dan de venijnige vraag terug stelt "wanneer kan ik daar van gebruik maken?" krijg je een "dat weet ik niet meneer" terug...
Mateo
Starter
Starter

meon schreef:
Mateo schreef:Of hebben jullie toch argumenten om te zeggen ..... blij digitaal kijken :idea:

Maakte je gebruik van de échte meerwaarde van belgacom-tv, zoals de EPG, video-on-demand, andere zenders, ... ?
Zoja: misschien moet je dan beide nemen.
Zonee: byebye bgc-tv!
Datzelfde argument heb ik gebruikt bij het opzeggen van belgacom-tv en ik was duidelijk niet de eerste. Ze zeggen wel van "met vdsl gaat dat allemaal wél kunnen", maar als je dan de venijnige vraag terug stelt "wanneer kan ik daar van gebruik maken?" krijg je een "dat weet ik niet meneer" terug...

nou , eerste vraag is EPG...... wat is het .
Video on demand .....goh jah gebruik ik wel eens ...Maar als ik het zou missen ? no way , andere zenders ..... pfff als je naar canvas, vrt vooral kijkt ..... en soms eens vtm ... neen ik zou geen enkele missen .

Mijn vraag is wat houd de opzeg in ? hoe of wat ...
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

EPG = electronische programmagids.
Misschien nog iets om rekening mee te houden is of je keek op plasma/lcd of klassieke tv. In theorie zou het beeld beter moeten zijn, maar naar mijn ervaring is dat niet altijd het geval. Zeker niet met veel rood in het beeld en de kwaliteit zakt dramatisch als je niet naar een hoofdzender kijkt.
In principe teken je altijd in voor 1 jaar, dus als het minder dan 1 jaar geleden is dat je op belgacom-tv hebt ingetekend zal je opzegvergoeding moeten betalen. Hoeveel dat dat is zal de klantendienst je kunnen vertellen, maar meestal is dat iets van 2x de nog te lopen maanden.
Joris84
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Wat was in de eerste plaats uw motivatie om digitale tv te nemen? Daar moet je vanuit verder bouwen. Gij en ik hebben waarschijnlijk heel andere redenen waarom we al dan niet digitaal zouden kijken.
Mateo
Starter
Starter

Joris84 schreef:Wat was in de eerste plaats uw motivatie om digitale tv te nemen? Daar moet je vanuit verder bouwen. Gij en ik hebben waarschijnlijk heel andere redenen waarom we al dan niet digitaal zouden kijken.

Mijn motivatie was , betere beeldkwaliteit ,meer mogelijkheden en de huidige blijvenbehouden .Maar als ik een eindbalance maak .Moet ik zeggen dat ik infeite mijn vroegere mogelijkheden flink mis en dat ze zwaarder wegen dan de nieuwe mogelijkheden .(en dan het feit , bij betalen om te mogen opnemen .kon ik vroeger ook ....) Ik kon vroeger zelfs op 3 tv kijken en opnemen , tegenwoordig op 1 en niet opnemen (of je moet extra betalen )
ook het systeem waarbij de techniek van uw tv niet echt meer gebruikt wordt vind ik een beetje strange .... .uiteindelijk gebruiken we zo ook maar 10 % van de mogelijkheden van uw tv .
Siglo
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

Bij mij gaat BGC tv om diezelfde redenen zeker terug de deur uit... misschien eens satelliet overwegen voor optimale vrijheid en kwaliteit denk ik? Ik neem nooit meer zo een kreupele, dure, buggy, overroepen service als bgctv.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 3 keer

Siglo schreef:Bij mij gaat BGC tv om diezelfde redenen zeker terug de deur uit... misschien eens satelliet overwegen voor optimale vrijheid en kwaliteit denk ik? Ik neem nooit meer zo een kreupele, dure, buggy, overroepen service als bgctv.

Voor vlaamse zenders (één, ketca, vtm, ka2, vt4) levert Telenet nog altijd de beste kwaliteit. TVV heeft wel warmere kleuren, maar de kwaliteit is minder.

En BTV tsjah... daar heb ik nu nog niets positiefs over gehoord :)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Als je toch digitaal wil kijken en op 3 TV's wil kijken is Telenet de beste oplossing, dan kijk je op één tv digitaal en kan je op de rest analoog kijken.
Als je het enkel doet voor de "betere" kwaliteit kan je eventueel de netwerkkabbel weg laten (hoewel je ook gewoon de Powerline installatie kan kiezen; dit gaat over het elektriciteitsnetwerk en is gemakkelijk te verplaatsen).

Persoonlijk zie ik geen meerwaarde bij het huidige aanbod, en zeker niet voor de prijzen die ze nu vragen. Ik zie eigenlijk weinig verschil, mss dat het bij mensen met een iets slechter signaal wel een beter beeld geeft.
Hed thuis geen ervaring met digitale tv, maar in de showroom in de winkel waar ik werk (telenet verkoop punt trouwens) zie je nauwelijks verschil en geen verschil op een afstand van meer dan 2meter (dit zijn allemaal LCD TV's).

meon schreef:In principe teken je altijd in voor 1 jaar, dus als het minder dan 1 jaar geleden is dat je op belgacom-tv hebt ingetekend zal je opzegvergoeding moeten betalen. Hoeveel dat dat is zal de klantendienst je kunnen vertellen, maar meestal is dat iets van 2x de nog te lopen maanden.

Ik denk eerder de helft (of alle) van de resterende maanden, anders gooit ge het gewoon buiten en zeg je het wel na 1 jaar op.
Mateo
Starter
Starter

nou
belgacom tv is opgezegd !
moet ik nu gewoon bij telenet de analoge terug aanvragen ?
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

voor digitale tv bij telenet moet ge geen netwerk hebben liggen he. gewoon de tvkabel. dieje netwerkkabel dient alleen maar voor programma's op te nemen via dieje epg en films te bestellen. en ge kunt ook wel manueel opnemen bij dieje digicorder zonder dieje netwerkkabel.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

metal schreef:voor digitale tv bij telenet moet ge geen netwerk hebben liggen he. gewoon de tvkabel. dieje netwerkkabel dient alleen maar voor programma's op te nemen via dieje epg en films te bestellen. en ge kunt ook wel manueel opnemen bij dieje digicorder zonder dieje netwerkkabel.

En niet te vergeten ... de "rode knop" ( de interactiviteit ) heeft ook een netwerkaansluiting nodig ;).

Trouwens ... Telenet installeert daar altijd netwerk op ... als er geen kabel ligt dan maken ze gebruik van die powerplugs ( *huiver* ).
Djingo
Member
Member

Wij zijn verleden jaar ook op de BTV-kar gesprongen maar er nog vluuger afgesprongen dan we erop waren :P
Waarom? Zelfde redenen als hierboven aangehaald, namelijk op 1 simpel toestel kunnen kijken, niets kunnen opnemen alhoewel er een HDD inzit, terugval van uw internetsnelheid als je tv kijkt ( wel verbeterd maar de snelheid gaat achteruit, is geen discussie over), als je iets vraagt steeds die eeuwige "Binnenkort" , ...
Kortom, BTV gooit z'n kijkers 30 jaar terug in de tijd.
Toen kon men ook niets opnemen en waren 2 tv's in huis een redelijke luxe.
Nu uiteindelijk hebben ze dan toch ingezien dat ze iets moesten gaan doen want dat ze anders hoploos achterop zouden raken.
Ze hebben Comfortview in het leven geroepen. Een halfwas PVR maar je moet wel nog steeds kijken naar datgene wat je aan het opnemen bent?!

Nog een geluk dat we nooit de kabel opgezegd hadden, we hebben een Digicorder gekocht, kijken in de living digitaal en voor de rest zetten we bij wijze van spreken 50 tv's, geen probleem.
Hebben zelfs ons internet en telefoon bij BGC opgezegd voor een TN pack en komen nu per maand rond de 20 € goedkoper uit, en FV gratis erbij.

Je zult me nooit horen zeggen dat TN beter is dan TVV want TVV heb ik nog nooit mogen ervaren.Het zou kunnen indien ik ooit een schotel zou zetten dat ik grote ogen trek.
Maar dat TN stukken makkelijker en gebruiksvriendelijker is dan BTV is iets waar ik voor de volle 100 % zeker van ben.

Nu, ieder moet voor zich uitmaken wat hem 't beste ligt maar hier is het finito met de ganse BGC-boetiek.
dejean
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

Mooi voorbeeld wat je met marketing allemaal kan bereiken.
Zelfs de beeldkwaliteit met mijn " ouderwets " 100 hz toestel en klassieke
analoog kabel signaal zijn super vergeleken met BTV.
De bevolking digitale tv verkopen terwijl de meerderheid van de gezinnen hun tv aangesloten hebben met waardeloze coax van de ALDI.
Een kwaliteit coax met goed vlechtwerk ( lees afscherming ) is te duur .
Digitaal is het antwoord.
Wat een onin.
Wacht in elk geval op Full HD.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

dejean schreef:Mooi voorbeeld wat je met marketing allemaal kan bereiken.
Zelfs de beeldkwaliteit met mijn " ouderwets " 100 hz toestel en klassieke
analoog kabel signaal zijn super vergeleken met BTV.
De bevolking digitale tv verkopen terwijl de meerderheid van de gezinnen hun tv aangesloten hebben met waardeloze coax van de ALDI.
Een kwaliteit coax met goed vlechtwerk ( lees afscherming ) is te duur .
Digitaal is het antwoord.
Wat een onin.
Wacht in elk geval op Full HD.

http://www.mediahomeservice.nl/product.php?ProductID=467

Die full hd begint in elk geval betaalbaar te worden . de 42" kost 2000 € . Is iets voor de indi box 8) .
Joris84
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Nog een vraagje; Bij telenet DigtalTV, hoeveel tv's kan je daar digitaal op aansluiten? Of is dat altijd 1tv digitaal en de rest analoog?
Robinvv
Pro Member
Pro Member

Joris84 schreef:Nog een vraagje; Bij telenet DigtalTV, hoeveel tv's kan je daar digitaal op aansluiten? Of is dat altijd 1tv digitaal en de rest analoog?

Ik dacht dat dat per TV één digibox is.
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

Ik dacht dat dat per TV één digibox is.

klopt

Mateo schreef:nou
belgacom tv is opgezegd !
moet ik nu gewoon bij telenet de analoge terug aanvragen ?

Ja, bij Telenet gewoon je oude gewone analoge kabel terug aanvragen. Dan kom je terug in de oude situatie van hoe het vroeger was.

Indien je dan toch digitale tv wenst (moet je voor jezelf uitmaken), dan je het best digitale tv bij telenet aanvragen. Hou wel in het achterhoofd dat je in een zelfde situatie terechtkomt als met Belgacom TV: 1 TV digitaal en de andere 2 niet. Maar je zal tenminste wel op de 2 televisies die niet digitaal aangesloten zijn toch analoog kunnen verder blijven kijken.

Je kan natuurlijk meerdere digiboxen (of digicorders: daarmee kan je digitaal opnemen) kopen zodat meerdere televisies digitaal beeld ontvangen.

Vergeet ook wel niet dat dit plaatje een hele dure aangelegenheid kan worden. Denk goed na voor je beslissingen neemt hieromtrent zodat je niet in het Belgacom TV debacle hervalt, maar aangezien ik lees dat je vooral VRT, Canvas en wat VTM kijkt, lijkt mij een analoge kabel voorlopig meer dan voldoende voor je (en da's iets wat de verkopers van Telenet of Belgacom u nooit zullen vertellen).
Djingo
Member
Member

Is het vanaf nu dat de prijzen gezakt zijn?
DB 99€ - DC 199€ ( vaste prijzen ) wanneer je telefoon of internet van TN hebt?Heeft iets te maken met die nieuwe, aankomende Digipacks maar weet niet juist hoe het inèèn zit.
Enkel deze prijzen heb ik onthouden en dat het "Flexview-losgeld" zou gedaan zijn indien je 1 ander product hebt, vroeger was dit enkel met een TN-pack nu dus blijkbaar als je 1 product hebt, telefoon of internet.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

tommos
Member
Member
Bedankt: 156 keer

Jonge jonge jonge.. wa voor een onzin is me dat hier.
Allemaal mensen die klaarkomen als ze het woord Telenet horen?

'Snelheid daalt als je TV kijkt bij Belgacom TV'.
Yeah right!

"eupele, dure, buggy, overroepen service als bgctv."
Als er iets iets buggy is, dan zal dit wel zeker de Telenet digitale tv zijn!

Trouwens Djingo, op hoeveel forums ga jij nog zo zitten met allemaal verschillende nicks?
Siglo
Premium Member
Premium Member

tommos schreef:Jonge jonge jonge.. wa voor een onzin is me dat hier.
Allemaal mensen die klaarkomen als ze het woord Telenet horen?

'Snelheid daalt als je TV kijkt bij Belgacom TV'.
Yeah right!

"eupele, dure, buggy, overroepen service als bgctv."
Als er iets iets buggy is, dan zal dit wel zeker de Telenet digitale tv zijn!

Trouwens Djingo, op hoeveel forums ga jij nog zo zitten met allemaal verschillende nicks?

Jij hebt duidelijk geen belgacom tv:bij adsl en zelfs bij vdsl gaat er 400 kbyte/s af per stream van de download snelheid, bij adsl2+ gaat er wel pas snelheid af bij de tweede stream aangezien die imbecielen bij Belgacom een adsl2+ lijn limiteren op adsl snelheden.

Buggy is het echt wel: er gaat geen week voorbij waarbij ik de decoder niet moet resetten, menu's blijven hangen, vod start niet bij eerste poging, geluid heeft hiccups bij het zappen, bij het zappen worden kanalen overgeslaan, hdd blijft 24/24 7/7 draaien (zelfs in standby), en vooral de wachttijd bij een reset loopt soms op tot 20 minuten. 16/9 verhoudingen werken niet correct, encryptie op kanalen is wat mij betreft ook een bug aangezien ik daardoor niet meer kan opnemen (wat wel kon bij analoog)...
tommos
Member
Member

Siglo schreef:
Jij hebt duidelijk geen belgacom tv:bij adsl en zelfs bij vdsl gaat er 400 kbyte/s af per stream van de download snelheid, bij adsl2+ gaat er wel pas snelheid af bij de tweede stream aangezien die imbecielen bij Belgacom een adsl2+ lijn limiteren op adsl snelheden.

Buggy is het echt wel: er gaat geen week voorbij waarbij ik de decoder niet moet resetten, menu's blijven hangen, vod start niet bij eerste poging, geluid heeft hiccups bij het zappen, bij het zappen worden kanalen overgeslaan, hdd blijft 24/24 7/7 draaien (zelfs in standby), en vooral de wachttijd bij een reset loopt soms op tot 20 minuten. 16/9 verhoudingen werken niet correct, encryptie op kanalen is wat mij betreft ook een bug aangezien ik daardoor niet meer kan opnemen (wat wel kon bij analoog)...

Mijn zoon, ik heb al 1,5 jaar Belgacom TV. En snelheid zakt niet.
Jij noemt Belgacom mss imbecielen, maar jij bent de grootste denk ik als je verkondigt dat ze ADSL2+ limiteren op ADSL snelheden, want Belgacom gebruikt geen ADSL2+.

"Decoder resetten?"
Ik ken 20 mensen met Belgacom TV..die hebben nog NOIT hun deocder moeten resetten.
"VOD start niet bij eerste poging?"
ONZIN
" bij het zappen worden kanalen overgeslaan"
What the f***? ONZIN!!!
"encryptie op kanalen is wat mij betreft ook een bug aangezien ik daardoor niet meer kan opnemen "
What the f***? ONZIN!!!

JIJ hebt duidelijk niet eens Belgacom TV.
Wat een afgang jong.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

tommos schreef:Mijn zoon, ik heb al 1,5 jaar Belgacom TV. En snelheid zakt niet.
Jij noemt Belgacom mss imbecielen, maar jij bent de grootste denk ik als je verkondigt dat ze ADSL2+ limiteren op ADSL snelheden, want Belgacom gebruikt geen ADSL2+.

"Decoder resetten?"
Ik ken 20 mensen met Belgacom TV..die hebben nog NOIT hun deocder moeten resetten.
"VOD start niet bij eerste poging?"
ONZIN
" bij het zappen worden kanalen overgeslaan"
What the f***? ONZIN!!!
"encryptie op kanalen is wat mij betreft ook een bug aangezien ik daardoor niet meer kan opnemen "
What the f***? ONZIN!!!

JIJ hebt duidelijk niet eens Belgacom TV.
Wat een afgang jong.

Belgacom gebruikt wel adsl2+ beste heer.
Laatst gewijzigd door hellsnake 07 mei 2007, 17:05, in totaal 1 gewijzigd.
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Je snelheid zakt wel degelijk als je niet aan 9 mbit synct met ADSL2+. 4 mbit gaat namelijk al exclusief naar bgc-tv, wat over blijft is wat je hebt om te surfen. 2 decoders? 2x 4 mbit, blijft pakweg 0,6 mbit over om te surfen.
Bij VDSL is het verhaal anders, die situatie ken ik niet.
Ik dacht niet dat alle kanalen geëncrypteerd waren, maar de keuzes waarom die wél en die niet, die ontgaat me. Zo uit het hoofd was Jim wél beveiligd, maar VTM niet.
En Siglo wilt denk ik op de PC opnemen, niet met de set-top-box.
VOD vind ik trouwens enorm gebruiksonvriendelijk. Welke stappen je allemaal moet doorlopen om bvb het nieuws te herbekijken (= gratis). En idd, daar kan wel eens iets fout gaan heb ik gemerkt.
Een zender overgeslagen worden heb ik nooit meegemaakt, maar hij zapte wel langzaam. Is ergens wel logisch, d'er moet toch een kleine buffer gevuld worden van een UDP-stream.
En de decoder resetten moet je soms wel degelijk doen, stekker er uit, stekker er in en idd soms wel 20 min wachten eer je terug tv kan kijken. Leuk als de stroom uitvalt en je net iets spannends aan het bekijken was :s
Hellsnake, log maar eens in op je modem en kijk bij de statistieken en wees verbaasd over welke modulatie je verbinding loopt, daar staat dan ADSL2+ (G.992.5) ipv G.dmt .
En dat mensen nog nooit hun decoder hebben moeten resetten is logisch: d'er worden soms updates 's nachts gestuurd en dan wordt de decoder automatisch gereset.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

meon schreef:Hellsnake, log maar eens in op je modem en kijk bij de statistieken en wees verbaasd over welke modulatie je verbinding loopt, daar staat dan ADSL2+ (G.992.5) ipv G.dmt .

Wat heb ik hier mee te maken?
tommos
Member
Member

't Is niet omdat je de "operation mode" op je modem instelt op adsl2+, dat je Belgacom-adsl-lijn, of je er nou digitale tv overheen krijgt of niet, plots adsl2+ zou worden hoor.

Belgacom gebruikt, tenzij voor vdsl of sdsl uiteraard, nog steeds 1 van de beide annex modes van ITU G.992.1 of ANSI T1.413, zijnde klassieke adsl. Geen sprake van adsl2+ (ITU G.992.5) dus..

Alstublieft beste heer.

>Ik dacht niet dat alle kanalen geëncrypteerd waren, maar de keuzes >waarom die wél en die niet, die ontgaat me. Zo uit het hoofd was Jim wél >beveiligd, maar VTM niet.

Heeft allemaal met de requirements van de zenders zelf te maken.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

tommos schreef:'t Is niet omdat je de "operation mode" op je modem instelt op adsl2+, dat je Belgacom-adsl-lijn, of je er nou digitale tv overheen krijgt of niet, plots adsl2+ zou worden hoor.

Belgacom gebruikt, tenzij voor vdsl of sdsl uiteraard, nog steeds 1 van de beide annex modes van ITU G.992.1 of ANSI T1.413, zijnde klassieke adsl. Geen sprake van adsl2+ (ITU G.992.5) dus..

Alstublieft beste heer.

>Ik dacht niet dat alle kanalen geëncrypteerd waren, maar de keuzes >waarom die wél en die niet, die ontgaat me. Zo uit het hoofd was Jim wél >beveiligd, maar VTM niet.

Maar als je digitale tv neemt wordt je wel op adsl2+ overgeschakelt. vdsl is namelijk op veel plaatsen niet beschikbaar en met een adsl snelheid van 4mbit zou er anders niets meer overblijven om te surfen.
Belgacom sluit zijn klanten dan aan op adsl2+ maar limiteert de internet snelheid nog altijd op 4mbit zoals bij gewoon adsl. De rest van de bandbreedte is voorbehouden voor digitale tv.
en als je het nu nog niet gelooft:
Om de Belgische gezinnen een betere kwaliteit en bereikbaarheid van Belgacom TV-diensten te bieden, heeft FLS de ADSL2+-technologie ingevoerd in 450 telefoonmiddenkantoren,

bron: http://www.belgacom.be/company/com/jsp/ ... YR2005.jsp
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Ik zal tommeke eens te rap af zijn:

:twisted: Je zal wel hun site gehacked hebben en dit bericht er zelfs opgezet hebben. Belgacom heeft geen ADSL2+ :evil:
Siglo
Premium Member
Premium Member

tommos schreef:'t Is niet omdat je de "operation mode" op je modem instelt op adsl2+, dat je Belgacom-adsl-lijn, of je er nou digitale tv overheen krijgt of niet, plots adsl2+ zou worden hoor.

Alstublieft beste heer.

G.DMT die synct op 9mbit en dat dan nog ook voorbij de 2,5 km van centrale? Sterk... nieuwe adsl variant bij Belgacom?
Hoe ga je in godsnaam meer dan 800 kbyte/s door een klassiek adsl lijntje persen... ik weet niet waar jij je info haalt, maar het is simpelweg onmogelijk.

En ik heb ik waarschijnlijk een van de enige decoders in Belgie liggen waar intussen al een seriele poort op hangt met aangepaste routering en een web interface mod om shell code uit te voeren, opnames van de harde schijf te halen,... Ik denk dat ik al redelijk wat ervaring heb met Belgacom TV...
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hier hebben we sateliet en we zijn er heel tevreden van, de installatiekost is iets duurder dan bij telenet of belgacom, maar voor de rest is het veel beter
Djingo
Member
Member

tommos schreef:Trouwens Djingo, op hoeveel forums ga jij nog zo zitten met allemaal verschillende nicks?

Hu?
Buiten deze heb ik nog èèntje ja, maar die heb ik enkel op de 2 digitale tv forums.Elders is het steeds deze hoor.

Maar 't is niks, ik begrijp dergelijke uitspraken van mensen die graag tegen schenen komen schoppen omdat ze anders niks weten te zeggen :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”