Hallo,
Ik ben op zoek naar een FTP-client waarmee het mogelijk is om verschillende verbindingen tegelijk te openen voor het uploaden van bestanden. Ik heb al verschillende clients geprobeerd: Smartftp, FileZilla, FlashFXP, WS_FTP. Het is wel mogelijk om verschillende bestanden tegelijk te uploaden, maar als ik bijvoorbeeld één groot bestand zou willen uploaden dan werkt dat natuurlijk niet. Ik zoek dus eigenlijk een client waarbij het mogelijk is om verschillende segmenten van een bestand tegelijk te uploaden zonder dat het nodig is om het bestand op te splitsen met bijvoorbeeld winrar ofzo. In geen enkel van bovengenoemde programma's heb ik zo'n functie aangetroffen. In de meeste downloadmanagers is dat volgens mij toch wel ingebouwd.
Het is zo dat mijn uploadsnelheid altijd mooi rond 125kB/s zit als ik upload via FTP ofzo. Bij torrents haal ik echter veel hogere uploadsnelheden (makkelijk boven de 400kB/s). Ik vermoed dat dit komt omdat de uploadsnelheid per connectie zal gecapped zijn op 125kB/s. Bij torrents merk je dat natuurlijk niet omdat je daar met meerdere peers tegelijk verbonden bent.
Is dit ook mogelijk voor FTP zodat ik een hogere uploadsnelheid kan halen?
FTP-client gezocht
-
- Starter
- Contacteer:
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik vrees ervoor aangezien je dan op de ftp server een commando zou moeten laten lopen om die files weer samen te stellen. Ik denk niet dat zoiets bestaat eerlijk gezegd (tenzij je ssh access zou krijgen misschien...).
-
- Starter
- Contacteer:
Het gaat om een shared hosting pakket bij http://www.surpasshosting.com/ waar ik voornamelijk naar upload. Ik ga daar eens een mail naar sturen maar ik veronderstel dat ze speciaal daarvoor niet zomaar extra software ofzo gaan installeren op hun servers
Mijn provider is belnet (Ik zit op een studentenhome van de Hogeschool Gent).
Ten eerste wil ik wel weten bij welke provider hij zit, want zo een upload snelheid
Mijn provider is belnet (Ik zit op een studentenhome van de Hogeschool Gent).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
DimaX schreef:Ten eerste wil ik wel weten bij welke provider hij zit, want zo een upload snelheid , ik zelf gebruik CuteFTP 8 Proffesional en dat lukt wel om groot bestanden te uploaden, de snelheid hangt af van FTP server volgens mij....
Mijn upload is nog meer 2 mbit ( 200 Kb/s ) ftw !
(l) Chello (l)
ditCh schreef:DimaX schreef:Ten eerste wil ik wel weten bij welke provider hij zit, want zo een upload snelheid , ik zelf gebruik CuteFTP 8 Proffesional en dat lukt wel om groot bestanden te uploaden, de snelheid hangt af van FTP server volgens mij....
Mijn upload is nog meer 2 mbit ( 200 Kb/s ) ftw !
(l) Chello (l)
tfuu pietzakken... ik max. 25 kb/s
zo werkt ftp niet, kunt eventueel wel via FXP naar een andere server uploaden die wel aan uw max snelheid gaat en dan van die server naar de uiteindelijke ftp server maar voor beide transacties moet ge dan uw pc op hebben staan.
Please help, looking for a way to get rich and fast