configuratie van Dommel email in Mozilla thunderbird

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Ik krijg mij email adres maar niet aan de praat in thunderbird, kon al eens 1 mailtje verzenden, maar kan mijn berichten niet afhalen van de mailserver.

Geeft fout dat wachwoord niet kon verzonden worden. En nu zegt tie ook: kan niet inloggen op pop.dommel.be

Wat doe ik verkeerd
Kan iemand mij helpen?
Mcstealth
Starter
Starter

heb je de juiste accountgegevens gebruikt ? want had dit in het begin ook niet door dat je bij dommel gewoon ( in mijn geval dan ) [email protected] , als account moet gebruiken ipv gewoon je username , als dit niet zou werken , vraag je gegevens dan eens opnieuw op op de crm & anders telefonische support vragen
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Mcstealth schreef:heb je de juiste accountgegevens gebruikt ? want had dit in het begin ook niet door dat je bij dommel gewoon ( in mijn geval dan ) [email protected] , als account moet gebruiken ipv gewoon je username , als dit niet zou werken , vraag je gegevens dan eens opnieuw op op de crm & anders telefonische support vragen
Dit was inderdaad ook nodig maar ging nog niet, toen heb ik mijn thunderbird verwijderd en ook de opgeslagen gegevens, en herinstaleerd en opniew alles ingevuld, en toen ging het, er moet nog ergens een instelling geweest zijn die ook niet juist was.

Bedankt Mcstealth
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”