BIPT verlaagt breedbandprijzen - en Dommel?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

BIPT verlaagt de prijzen die derden aan Belgacom moeten betalen voor breedband. Dus Dommel gaat hun produkt goedkoper van Belgacom kunnen kopen.

Gaan wij als klant van Dommel daar ook van kunnen profiteren of verdwijnt het in de zak van de providers?

Moomin
toerist
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
Locatie: Belgie
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Denk niet dat wij er rechtstreeks met een prijsdaling zullen kunnen van genieten.
Maar is dat wel nodig?

heb dan liever dat ze het in hun zakken steken waardoor ze nog betere service kunnen geven en meer voordelen voor de klanten.
Heb liever dat ze vb betere netwerkinfrastructuur hebben, ons vb laten langer nachtsurfen en ons volume beetje verhogen, of nieuwsgroepen....etc...
dan vb 2€/maand minder betalen
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Prijzen zijn goed, voorwaarden zijn goed, dat ze met het extra geld gewoon voor zorgen dat het netwerk in de toekomst stabiel blijft.

Een gratis "boost package" zou natuurlijk leuk zijn :).
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

bf62 schreef:Prijzen zijn goed, voorwaarden zijn goed, dat ze met het extra geld gewoon voor zorgen dat het netwerk in de toekomst stabiel blijft.

Een gratis "boost package" zou natuurlijk leuk zijn :).


Idd, Gewoon verder deze prijs vragen (geld niet voor belgacom of telenet :wink: ) en af en toe een update doen bv gratis boost package of bv 50% van nachtsurfen noem maar op veel mooie dingen...
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Wel ik moet niet veel meer zeggen, ik sluit me aan bij de vorige drie posters.

Gewoon zo verder doen en ons misschien nog wat extra lekkers geven zoals we van je gewoon zijn he Dommel ;).
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Nou 59€ per maand voor een beetje volume en snelheid vind ik toch echt hartstikke duur,daar andere landen voor €30 de dubbele snelheid hebben en ongelimiteerd volume :? :? :?
Live life to the Max
Anuwyn
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 apr 2007, 17:44

We leven nu eenmaal in België en daar is niets aan te doen, tenzij verhuizen naar Nederland ofzo waar het internet wel beter zal zijn :)
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Dat ze het extra geld gewoon investeren in de firma zodat we als land vooruit gaan op internet gebied. Ik vind 30 euro per maand een hele mooie prijs en dat hoeft niet te veranderen.
sniper1964
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 feb 2007, 21:55
Locatie: home and away

Draco888 schreef:Wel ik moet niet veel meer zeggen, ik sluit me aan bij de vorige drie posters.

Gewoon zo verder doen en ons misschien nog wat extra lekkers geven zoals we van je gewoon zijn he Dommel ;).


Deel hier dezelfde mening, ongelimiteerd zou mooi zijn :wink: :-D
It's not Allah I have a problem with, it's his fanclub.
toerist
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
Locatie: Belgie
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

sniper1964 schreef:Deel hier dezelfde mening, ongelimiteerd zou mooi zijn :wink: :-D

ongelimiteerd? wens je dat? je kent toch al de gevolgen daarvan?
alle leechers naar die isp en paar maanden later plat?

Edpnet doet dat lekker nu : boven je limiet 0.25€ extra per gig. mischien de basis 20Gb beetje verhogen etc... maar hoop da Edpnet niet ongelimiteerd gaat :lol:
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

- Ik moet zeggen ..op gebied van interenet lopenwij wat achter ..maar bekijk Belgie , in het algemeen ...denkwel dat Belgie 1 van de betere georganiseerde landen is in europa... ( uitkeering , werk ,.... ) .

- Wij mogen niet klagen , maar als we klagen dan is het weer die Internet :o) ( hoor er dus ook bij )


Gr elld
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

elldiablo schreef:- Ik moet zeggen ..op gebied van interenet lopenwij wat achter ..maar bekijk Belgie , in het algemeen ...denkwel dat Belgie 1 van de betere georganiseerde landen is in europa... ( uitkeering , werk ,.... ) .

- Wij mogen niet klagen , maar als we klagen dan is het weer die Internet :o) ( hoor er dus ook bij )


Gr elld


Tut tut tut!

Zo kan je alle (al dan niet terechte) klachten met dit argument van tafel vegen: "Ja maar, kijk eens hoe goed we het voor de rest hebben!"

Je moet problemen op zich bekijken en vergelijken met hoe de situatie binnen gelijkaardige context in andere landen is.

Wat ik dus wil zeggen: op internetgebied hebben we wel degelijk reden tot klagen. Hoe goed we het voor de rest hebben, doet er niet toe.
thailand
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 07 apr 2007, 16:29
Locatie: Antwerpen

elldiablo schreef:- Ik moet zeggen ..op gebied van interenet lopenwij wat achter ..maar bekijk Belgie , in het algemeen ...denkwel dat Belgie 1 van de betere georganiseerde landen is in europa... ( uitkeering , werk ,.... ) .

- Wij mogen niet klagen , maar als we klagen dan is het weer die Internet :o) ( hoor er dus ook bij )


Gr elld


Mischien wel een beetje te goed want als je als buitenlander in Belgie komt krijg je al wat je wil en wat moet je daarvoor doen ?.Gewoon naar het OCMW gaan.

Werk is er inderdaad genoeg als je wat zoekt.
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

thailand schreef:
elldiablo schreef:- Ik moet zeggen ..op gebied van interenet lopenwij wat achter ..maar bekijk Belgie , in het algemeen ...denkwel dat Belgie 1 van de betere georganiseerde landen is in europa... ( uitkeering , werk ,.... ) .

- Wij mogen niet klagen , maar als we klagen dan is het weer die Internet :o) ( hoor er dus ook bij )


Gr elld


Mischien wel een beetje te goed want als je als buitenlander in Belgie komt krijg je al wat je wil en wat moet je daarvoor doen ?.Gewoon naar het OCMW gaan.

Werk is er inderdaad genoeg als je wat zoekt.


zoeken zou ik nou ook ni zeggen. stap naar het eerste, beste interimbureau en ge hebt werk. maar das ni echt topicrelated zeker :)
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

thailand schreef:Mischien wel een beetje te goed want als je als buitenlander in Belgie komt krijg je al wat je wil en wat moet je daarvoor doen ?.Gewoon naar het OCMW gaan.

het sociaal systeem is er om mensen tijdelijk (mijn mening) op te vangen. dat daar van geprofiteerd wordt, en voor langere duur, hebt ge aan de partij te danken die het systeem zo ruim mogelijk heeft opgezet. het mag van mij gerust iets strikter zonder dat het volledig moet gaan overkantelen naar VB toestanden natuurlijk.
Please help, looking for a way to get rich and fast
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Waarom niet ongelimiteerd,het kan in andere landen wel,waarom hier niet,oke er zijn isp waar regelmatig disconnects zijn,overbelasting?, maar goed 90 % van de tijd ben je wel mooi op ,zeg maar 10 mbps,en ongelimiteerd aant surfen en je betaalt nog maar rond de €30 :lol: :lol:
Live life to the Max
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Contacteer:

thailand schreef:
elldiablo schreef:- Ik moet zeggen ..op gebied van interenet lopenwij wat achter ..maar bekijk Belgie , in het algemeen ...denkwel dat Belgie 1 van de betere georganiseerde landen is in europa... ( uitkeering , werk ,.... ) .

- Wij mogen niet klagen , maar als we klagen dan is het weer die Internet :o) ( hoor er dus ook bij )


Gr elld


Mischien wel een beetje te goed want als je als buitenlander in Belgie komt krijg je al wat je wil en wat moet je daarvoor doen ?.Gewoon naar het OCMW gaan.

Werk is er inderdaad genoeg als je wat zoekt.


JE mag alleen niet naar het loon en andere sociale voordelen vragen, voor mij is iedere mens gelijk en heeft hij recht op alle basisbehoefte, ik vind het raar dat iemand met een kroontje daar nooit op wordt aangesproken?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”