Ge voelt mij al aankomen, gaat de nieuwsserver van EDPnet dezelfde retentie krijgen of blijven we met +- 30 dagen zitten? Ik kan dus met die test-account binaries downloaden die op de server van EDPnet niet meer aanwezig zijn. Ik heb al een ticket aangemaakt maar voorlopig nog geen antwoord van EDPnet.
Bron:
Sorry als ik een ander topic niet opgemerkt heb.NIEUWSBRIEF EWEKA
Jaargang 1, April 2007
Welkom bij de nieuwsbrief van Eweka, waarin wij u op de hoogte houden van alle actuele zaken.
* Uitbreiding retentie:
Afgelopen tijd heeft Eweka achter de schermen diverse uitbreidingen gedaan aan het usenet platform. Sinds vorige week hebben wij 352000 Gigabyte aan extra opslag capaciteit opgesteld in ons datacentrum, welke goed is voor ruim 120 dagen retentie. Deze opslagcapaciteit is momenteel aan het vullen. Hiermee staat Eweka, al meerdere jaren een betrouwbare speler op de markt, wederom aan de wereld top.
Naar aanleiding van reacties welke wij van u hebben ontvangen, hebben wij besloten retentie en snelheid van de back-up capaciteit evenredig te verhogen. Op deze manier heeft u geen last van incomplete bestanden als er een storing optreed, zoals bij veel goedkopere aanbieders het geval is. Onze retentie zal dus straks voor de volledige 120 dagen worden ondersteund, wat een maximale gebruikservaring garandeert. De uitbreiding van de retentie zal in 2 fases gebeuren. De eerste fase zal dit weekend voltooid worden, wat als gevolg heeft dat de retentie direct omhoog gaat naar +/- 70 dagen. Binnen enkele weken zal de tweede fase worden voltooid, waarna de volledige 120 dagen retentie gebruikt kan worden.
* Mogelijkheid tot GRATIS testaccounts:
Omdat deze uitbreiding zeer omvattend is geweest, willen wij u de kans bieden om onze verbeterde diensten kosteloos te testen ! Dit kan door via ons aanmeldsysteem een account aan te maken. U krijgt per aanmelding direct 3 dagen toegang om te testen. U kunt zich aanmelden tot uiterlijk 7 dagen na ontvangst van deze mail voor de test, afhankelijk van het aantal nieuwe aanmeldingen.
* Betalen met iDEAL:
Om het voor u zo aantrekkelijk mogelijk maken, om na de test periode gebruikt te blijven maken van onze dienst, bieden wij u aan om tot 7 dagen na ontvangst van deze mail geen kosten voor een iDEAL betaling te berekenen.
iDEAL is een veilig en makkelijk betaal systeem aangeboden door de Postbank, De Rabobank, de ING Bank, ABN Amro en de SNS Bank.
* Geen snelheidslimiet:
Bij Eweka krijgt u de hoogste snelheid, voor de laagste prijs. Wij hebben geen snelheidslimiet en zijn voorbereid op de toekomstige abonnementen van 40Mbit/s of hoger!
* Stabiele downloads:
Tevens willen wij u hierbij mededelen, dat het vanaf heden mogelijk is om met 8 connecties tegelijk te downloaden. Hierdoor heeft u als eindgebruiker minder last van onstabiele verbindingen.
Vertrouwend u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,
Met vriendelijke groet,
Het Eweka team.