Wel ik zit hier bij mij zus , en zei heeft een probleem , met outlook
Gaat namelijk over outlook express die van windows zelf
Nu ik heb de gegevens hier bij mij liggen , en vul alles zoleg het hier opstaat geschreven ..maar kan geen mails sturen ....
Nu dit zijn, de gegevens
Pop3 = in.tele2allin.be
SMTP = out.tele2allin.be
Gebruikers naam = [email protected]
Passwoor = tpxxxxx
Foutmelding die ze krijgt is volgende
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'tele2', Server: 'in.tele2allin.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Could not determine server', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
het wachtwoord is de juiste.... ale die hier opstaat :o))
outlook
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Onbekende fout: 0x800CCC90
Onbekende fout: 0x800CCC90 krijgt u wanneer de gebruikersnaam en wachtwoord worden geweigerd bij het aanmelden op de e-mailserver. Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord, waarschijnlijk is deze combinatie onjuist.
Open 'Outlook Express'
Klik in het menu 'Extra' op 'Accounts'
Selecteer het tabblad 'E-mail'
Selecteer het account van het probleem
Klik op 'Eigenschappen'
Selecteer het tabblad 'Servers'
Controleer inkomende en uitgaande mailserver
Controleert u of uw gebruikersnaam correct is ingevuld.
Vul uw wachtwoord voor alle zekerheid nogmaals in
Er mogen geen vinkjes staan bij de opties 'Aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie' en 'Voor deze server is verificatie vereist'.
Onbekende fout: 0x800CCC90 krijgt u wanneer de gebruikersnaam en wachtwoord worden geweigerd bij het aanmelden op de e-mailserver. Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord, waarschijnlijk is deze combinatie onjuist.
Open 'Outlook Express'
Klik in het menu 'Extra' op 'Accounts'
Selecteer het tabblad 'E-mail'
Selecteer het account van het probleem
Klik op 'Eigenschappen'
Selecteer het tabblad 'Servers'
Controleer inkomende en uitgaande mailserver
Controleert u of uw gebruikersnaam correct is ingevuld.
Vul uw wachtwoord voor alle zekerheid nogmaals in
Er mogen geen vinkjes staan bij de opties 'Aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie' en 'Voor deze server is verificatie vereist'.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
oki zal het morgen doen , thnx voor de reply ...
Ik denk dat ik het al weet , er zijn dingen aan gevingt die jij opnoemt ,
zal het is uitzetten en kijken wat het geeft
Ik denk dat ik het al weet , er zijn dingen aan gevingt die jij opnoemt ,
zal het is uitzetten en kijken wat het geeft
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
- KaiZas
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
In het wisselend landschap van de internetproviders is het tegenwoordig niet evident dat je uberhautp het email adres van de provider gebruikt.
Toen ik Telenet klant was had ik echt een oprechte hekel aan hotmail en alles wat daar rond hing. Tot ik bij Telenet weg ging... hele hoop problemen het doorgeven van het nieuwe adres. Telenet blokkeerde m'n adress nagenoeg meteen na de afsluiting. Niet echt netjes, maar soit.
Inmiddels ben ik al twee jaar een tevreden gebruiker van de gmail dienst van google. Snel, overal bereikbaar en genoeg opslagruimte. Op die 2 jaar heb ik misschien 6% in gebruik. De spam filter werkt ook heel erg goed.
Gewoon je versatel zo instellen dat 'ie doorstuurt naar je andere email adres, zo krijg je je e-facturen en eventuele waarschuwingen toch nog aan.
Mocht je toch graag je Outlook (express) of eender welke andere email client blijven gebruiken... geen probleem. Gmail laat toe dat je via een pop server werkt.
Eerlijk... Als je kunt, overstappen. Iedereen mag er op voortaan. Je provider is niet for life. Google daarentegen... die blijven nog wel even bestaan
Toen ik Telenet klant was had ik echt een oprechte hekel aan hotmail en alles wat daar rond hing. Tot ik bij Telenet weg ging... hele hoop problemen het doorgeven van het nieuwe adres. Telenet blokkeerde m'n adress nagenoeg meteen na de afsluiting. Niet echt netjes, maar soit.
Inmiddels ben ik al twee jaar een tevreden gebruiker van de gmail dienst van google. Snel, overal bereikbaar en genoeg opslagruimte. Op die 2 jaar heb ik misschien 6% in gebruik. De spam filter werkt ook heel erg goed.
Gewoon je versatel zo instellen dat 'ie doorstuurt naar je andere email adres, zo krijg je je e-facturen en eventuele waarschuwingen toch nog aan.
Mocht je toch graag je Outlook (express) of eender welke andere email client blijven gebruiken... geen probleem. Gmail laat toe dat je via een pop server werkt.
Eerlijk... Als je kunt, overstappen. Iedereen mag er op voortaan. Je provider is niet for life. Google daarentegen... die blijven nog wel even bestaan

Laatst gewijzigd door KaiZas 17 apr 2007, 17:11, in totaal 1 gewijzigd.
- The Conquer
- Plus Member
Ik heb net mijn eigen domein geregistreerd, voor een bescheiden prijs van 1,25 euro per maand heb ik nu mijn eigen emailaccounts met mijn eigen pop server. Gelijk naar welke provider ik ga, kan ik steeds mijn eigen adres behouden. Nu ben ik eindelijk ook af van het stomme @tele2allin.be adres.
't Is maar een tip, indien je eventueel ook een site wil starten.
't Is maar een tip, indien je eventueel ook een site wil starten.
- The Conquer
- Plus Member
- KaiZas
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Op dit gebied is het nog een beetje vaag voor me.
Een web-server is voor mij geen probleem. Heb een tijdje een apache draaien gehad thuis met daarop een joomla site en een SMF forum voor m'n Vanguard guild. Dit allemaal via dyndns.
Hoe werkt dat precies voor een mailserver dan? Aan de softwarekant zit het wel snor, dat lukt me wel. Wat ik niet goed begrijp is hoe dit in z'n werk gaat met een wissselend ip adres. Geeft one.com me een updater programmatje voor m'n wisselende ip? Of laten jullie de server gewoon hosten bij one zelf?
Een web-server is voor mij geen probleem. Heb een tijdje een apache draaien gehad thuis met daarop een joomla site en een SMF forum voor m'n Vanguard guild. Dit allemaal via dyndns.
Hoe werkt dat precies voor een mailserver dan? Aan de softwarekant zit het wel snor, dat lukt me wel. Wat ik niet goed begrijp is hoe dit in z'n werk gaat met een wissselend ip adres. Geeft one.com me een updater programmatje voor m'n wisselende ip? Of laten jullie de server gewoon hosten bij one zelf?
- The Conquer
- Plus Member
-
- Plus Member
Klinkt mooi. Allessinds véél beter dan Servage (belooft veel, maar klanten die over hun limieten gaan, storen daar de andere klanten mee, en de tech. support heeft geen flauw benul van wat ze doen). Stabiel zijn ze ook niet echt. Op z'n minst een keer per maand vind'k m'n site down voor ettelijke uren, en tijdens piek-uren geeft't wel eens SQL connection failures en hevige lag. Het ergste is dat ze weleens durven oude backups te zetten, zodat ge ineens stukken van uw site weg ziet, en dat ge bv. affiliate-links terug moet plaatsen (of uw backups in de plaats zetten). Met al die dingen mag ik mezelf nog gelukkig prijzen, volgens wat ge over Servage kunt vinden.
Heeft One.com ook zulke problemen, of weet het hoe het een professionele standaard moet houden?
Heeft One.com ook zulke problemen, of weet het hoe het een professionele standaard moet houden?
- The Conquer
- Plus Member
Bwa, ik ben 4 dagen klant, en mijn site is al 1 keer onbereikbaar geweest. Wel maar een halfuurtje ofzo. Nadat ik het gemeld had was het binnen het kwartier gefixt.Poedelbrein schreef:Heeft One.com ook zulke problemen, of weet het hoe het een professionele standaard moet houden?
Op het net is eigenlijk niets te vinden over one.com, behalve 1 report dat zegt dat ze geen utf-8 ondersteunen. Dat doen ze ondertussen wel, mocht dat je tegenhouden.
- The Conquer
- Plus Member
Als ik geen facturen krijg, mag ik dan gratis surfen?320i schreef:ben ook bij hen en tevreden
ivm je e-facturen, die worden gedropt in de mailboxen, dus niet verstuurt. Als jij dan een forward op zet, komen die niet aan op een ander adres. Tis maar dat je het weet

Ik krijg ze dan toch nog op papier