Goed bezig Scarlet, eerst nieuwsgroepen, nu stopzetting...

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gesloten
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Eerst de nieuwsgroepen stopzetten, nu wordt get my mail stopgezet.

Wat blijft er straks nog over aan extra voordelen ????
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

WTF is Get my mail?
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Daarmee kan je mail van andere e-mailaccounts naar jouw Scarlet adres laten sturen, ook van andere providers of van Hotmail bv.

Heel simpel, de mails van hotmail komen in je Scarlet e-mailbox binnen.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Biedt Scarlet dit aan?
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

naar mijn weten niet.
maar 't is altijd makkelijk om tegen de LULLEN van Scarlet af te geven he
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Contacteer:

Mr.T schreef:naar mijn weten niet.
maar 't is altijd makkelijk om tegen de LULLEN van Scarlet af te geven he


Het zijn wel die lullen die zelf aan de klanten meedelen dat die dienst niet meer zal worden verzorgd, dus leer je eerst goed informeren voor je iemand op die manier terecht wijst.

Even citeren, moet je het niet vragen

Klantendienst van Scarlet schreef dit naar een aantal klanten
Vandaag ook nog de volgende e-mail van de Scarlet-klantendienst in mijn mailbox gevonden:

<< Beste klant,
We hebben gemerkt dat u nog steeds gebruik maakt van onze "Get My Mail"-dienst waarmee u andere mailboxen koppelt aan uw Scarlet mailbox. Het gebruik van deze dienst is sterk gedaald en door de toenemende hoeveelheid SPAM komt de goede werking ervan in het gedrang.
Daarom hebben wij besloten om het gebruik van deze dienst te stoppen met ingang van 1 mei 2007.
Mogen wij u dan ook vragen de verschillende e-mail adressen die u vandaag via Get My Mail leest, te configureren in uw e-mailprogamma.
Hoe u dit doet, vindt u hier: http://www.scarlet.be/residential/nl/su ... programma/.
Wij vertrouwen erop dat u de nodige aanpassingen zo snel mogelijk uitvoert, zodat u geen onderbreking ondervindt in de aflevering van uw e-mails.
Voor vragen en meer info over deze wijziging kan u steeds terecht op mijn.scarlet.be.
Met vriendelijke groeten,
Het Scarlet Team. >>

Dit is een gratis service van in de tijd van Tiscali.
Deze wordt nu ook afgeschaft.
einde citaat

Dat jij dat niet wist toont aan dat communicatie bij Scarlet moeilijk is, ook intern.
caswallawn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 maa 2007, 16:19
Locatie: Elsene
Contacteer:

Mr.T schreef:naar mijn weten niet.
maar 't is altijd makkelijk om tegen de LULLEN van Scarlet af te geven he


Die lullen maken het dan ook gemakkelijk hen op hun woorde te pakken.
Nog zo'n staaltje is de klantendienst die mail stuurt om te zeggen dat Scarlet met de eigen nieuwserver stopt omwille van de illegale content en de directeur besparingen op ZDNet een heel ander verhaal uit de doeken doet.
Gezien de slechte manier van communiceren van Scarlet logischerwijze ook wel intern zou gehanteerd kunnen worden durf ik nu nog niet zeggen dat de klantendienst de klanten daar klakkeloos beliegt.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Mr.T schreef:naar mijn weten niet.
maar 't is altijd makkelijk om tegen de LULLEN van Scarlet af te geven he
Amaai... zo'n taalgebruik van iemand waarvan sommigen vermoeden dat het iemand van Scarlet intern is, incognito. Of toch zeker een Scarlet-ghostwiter.

Gelukkig heb ik geen pseudoniem nodig. (zie links)
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

localhost schreef:
Mr.T schreef:naar mijn weten niet.
maar 't is altijd makkelijk om tegen de LULLEN van Scarlet af te geven he
Amaai... zo'n taalgebruik van iemand waarvan sommigen vermoeden dat het iemand van Scarlet intern is, incognito. Of toch zeker een Scarlet-ghostwiter.

Gelukkig heb ik geen pseudoniem nodig. (zie links)


Waar ik woon is er zo een spreekwoord dat zegt : Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven. :-D
IK betaal heel graag voor prijs/kwaliteit, maar dit waren nu voor mij twee extra functies die ik nog heel vaak gebruikte.(newsserver + get my mail)
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

@localhost

ik refereerde enkel naar:
karine schreef:Als die LULLEN van Scarlet mijn abonnement voor Giganews betalen is er geen probleem voor mij.
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Contacteer:

Mr.T schreef:@localhost

ik refereerde enkel naar:
karine schreef:Als die LULLEN van Scarlet mijn abonnement voor Giganews betalen is er geen probleem voor mij.


Taalkundige spitsvondigheden doen niks af aan de feiten!
Gebruikersavatar
FezzFest
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 05 jan 2006, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 16 keer

Die upgrade naar 30GB zullen we dus moeten betalen met de nieuwsserver :roll:
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Contacteer:

FezzFest schreef:Die upgrade naar 30GB zullen we dus moeten betalen met de nieuwsserver :roll:


Dat zit er wel in, alleen wat ben je met een fles melk van 10 liter als je daar maar 1 liter per maand van kan gebruiken, omdat er niet meer melk is.

Of anders gezegd 30GB is er al, maar de snelheid voor de ouwe getrouwe premiumklanten blijft ook weer weg, spijts alle beloften dat het niet lang zou duren.

Maar waar het bij mij op aankomt en gezien in zijn algemeenheid, is nogmaals de meer dan onbehouwen manier van een bedrijf naar zijn klanten toe op gebied van communicatie, zeker nadat je klant bent geworden.

Wat ik echter ook zeg is, dat ik nog steeds een goede Scarlet prefereer dan helemaal geen, want het moet tot iets leiden al dit geknoei, en als wij daartoe kunnen bijdragen in de vorm van het aangeven waar het mis gaat (en dat is nu erg veel en hopelijk gaat dat minderen) en Scarlet als bedrijf enig inzicht heeft in die materie (en ik geloof dat Gert dat ook wel wil onderschrijven, alleen geeft hij het nogal onhandig aan)en daar de juiste conclusies uittrekt dan kan het nog veranderen.

Of het zou moeten zijn dat Scarlet een verborgen agenda heeft en dit alles past in een groter plan van totale afbouw, waar ze dan vrij goed in slagen.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Rudi.$ schreef:Of het zou moeten zijn dat Scarlet een verborgen agenda heeft en dit alles past in een groter plan van totale afbouw, waar ze dan vrij goed in slagen.

Je weet wat ik elders geschreven heb: hou de beursberichten in de gaten.
Weinig rendabele diensten afstoten, klanten opnieuw binden voor 15 maanden,... ik moet er toch geen tekeningetje bij maken hoop ik?

Ik vind het wel erg dat Scarlet het zo opvallend doet. Dikwijls gaat men iets subtieler te werk, kwestie van de aandelenkoers niet in een ongewenste richting te sturen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

verkeerd topic
Laatst gewijzigd door rottekop 22 apr 2007, 13:43, in totaal 1 gewijzigd.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

@localhost
Voor beursberichten en aandelenkoers moet je wel op de beurs aanwezig zijn.
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Contacteer:

Mr.T schreef:@localhost
Voor beursberichten en aandelenkoers moet je wel op de beurs aanwezig zijn.


Ja en als men op de beurs zou kijken hoe Scarlet met klanten omgaat en met de reacties die nu onstaan, daar hoef ik ook geen tekentje bij te maken.

Om Scarlet te verdedigen trouwens moet je toch wel een vet loon hebben of heel grote borden voor je kop, kies maar uit.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

@Rudi.$
sommigen hier mogen wel eens wat respect tonen. Met posts van "de lullen" enzovoort ga je echt niks bereiken. Ik heb ook een eigen mening over jou, maar ga deze hier ook niet lopen verkondigen.

Als je trouwens mijn post zou gelezen hebben, zou je gezien hebben dat ik Scarlet niet verdedigd heb. Ik ken het product "get my mail" niet en heb ook geen behoefte om dit te gebruiken.

BTW als localhost vragen heeft over mijn identiteit/werkgever, mag hij deze steeds in PM stellen.
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Contacteer:

Mr.T schreef:@Rudi.$
sommigen hier mogen wel eens wat respect tonen. Met posts van "de lullen" enzovoort ga je echt niks bereiken. Ik heb ook een eigen mening over jou, maar ga deze hier ook niet lopen verkondigen.

Als je trouwens mijn post zou gelezen hebben, zou je gezien hebben dat ik Scarlet niet verdedigd heb. Ik ken het product "get my mail" niet en heb ook geen behoefte om dit te gebruiken.

BTW als localhost vragen heeft over mijn identiteit/werkgever, mag hij deze steeds in PM stellen.


Dat mensen ze zo gaan noemen heeft een reden, frustratie ondermeer, en nu met fatsoenlijkheid gaan goochelen vanuit Scarlet zelf komt des te meer belachelijk over. Trouwens niemand valt jou persoonlijk aan, we stellen alleen maar vast.

Niemand bijt in de hand die hem voedt, dus jouw mening is gekleurd, wat ze minder zwaarwegend maakt in DEZE discussie.

Wat het onderwerp "Get My Mail" betreft, en jou dus niks zegt wil niet zeggen dat je dan ook maar een mening moet vormen die niks meerwaarde veroorzaakt buiten onverschilligheid. Maar we zijn van Scarlet niet beter gewend!
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Mr.T schreef:@localhost

ik refereerde enkel naar:
karine schreef:Als die LULLEN van Scarlet mijn abonnement voor Giganews betalen is er geen probleem voor mij.
Oh, je herhaalt alleen maar wat iemand anders gezegd heeft. Excuseert u mij, in dat geval is het uiteraard helemaal in orde.

Mr.T schreef:@localhost
Voor beursberichten en aandelenkoers moet je wel op de beurs aanwezig zijn.
Oh, is de Belgische Scarlet niet beursgenoteerd? Waarvan akte. De overkoepelende internationale Scarlet groep toch wel, dacht ik? Niet dat het veel verschil maakt. Buiten de beurs kunnen er ook overnames gebeuren. Het zal in ieder geval wel in de financiële pagina's van de kranten staan.

Mr.T schreef:@Rudi.$
sommigen hier mogen wel eens wat respect tonen. Met posts van "de lullen" enzovoort ga je echt niks bereiken. Ik heb ook een eigen mening over jou, maar ga deze hier ook niet lopen verkondigen.
Je mag het Rudi niet kwalijk nemen. Hij is van Beveren, wat wil je. :-)

Mr.T schreef:BTW als localhost vragen heeft over mijn identiteit/werkgever, mag hij deze steeds in PM stellen.
Oh, heb ik geschreven dat ik daar vragen over heb? Ik dacht van niet, mij kan het eerlijk gezegd niet veel schelen. Ik heb gewoon een taalkundige spitsvondigheid gebruikt en gesuggereerd dat anderen daar vragen over hebben.

Tenandere, ik ben geen klant bij Scarlet, ik voel me dus niet gehinderd door enige kennis van zaken om in deze topic totaal ongefundeerd uit m'n nek te kletsen.
Ik dank u voor uw waandacht!
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Kunnen de vertegenwoordigers van TIK vzw enkel sarcastisch doen of hebben ze ook iets opbouwends te melden?

Twee: wat iemand in zijn vrije tijd (al dan niet werknemer van Scarlet) doet, gaat u helemaal niets aan. Het is zijn goed recht om het niet leuk te vinden als iemand per direct scheldwoorden gebruikt als aanspreektitel. Dat zal niemand overigens appreciëren, ook bij Dommel & TIK niet.

Tik tak?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Euhm... wat is hier gebeurd??

Ge komt eens 1 dag niet kijken en dan wordt er met rotte vis naar mekaar gesmeten?

Enfin, die Get My Mail is dus binnenkort verleden tijd, als iemand daar nog op een nette wijze over wilt babbelen, by my guest om een nieuw topic te openen, maar hier gaat dat echt de verkeerde kant uit.
Gesloten

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”