dvd rom loopt vast?

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
kova007

hey allemaal
zit dus met probleempje.
heb dud dvd rom en powerdvd pro als afspeelprogramma nu kan ik geen dvd meer afspelen iedere keer ik het probeer loopt pc vast en strat hij opnieuw op heb al driver gedownd voor mijn geluidskaart (hercules omdat hij zei dat er daar probs waren maar ook dit was geen oplossing
iemand een idee waar het aan kan liggen en hoe ik dit oplos
alvast bedankt op voorhand
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Probeer eens je Windows Media Player te updaten. Vermoedelijk zal je dit probleem ook hebben met asf files en dergelijke..

Probeer eens up te daten. Probeer windows eens up te daten.

Geef ook eens wat meer info over os
I love it when a plan comes together!
kova007

heb dus overal al gekeken heb windows me en mediaplayer kan ik gewoon gebruiken.ook mijn dvd rom werkt perfect bij andere cd s is juist als ik dvd insteek dat hij niet reageerd en dat mijn pc tielt slaat.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Probeer eens te updaten. Ik heb dat probleem ook gehad en na een update van wmp 9 was het opgelost. Nu ik had het int begin met asf en wmv files..later ook met dvd.. maar dat is nu opgelost. Door wat exact, weet ik niet, maar denk na update van wmp.

Heb je windows 2000? Wmp 9.0?
Want je antwoord niet echt op de vraag.. ;-)

Try to update :)
I love it when a plan comes together!
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb ook nogal wat problemen met PowerDVD. Probeer eens andere software, zoals WinDVD te gebruiken? Je kan een probeerversie vinden op http://www.intervideo.com/jsp/Product_D ... VDPlatinum .

Indien die ook problemen geeft lijkt het eerder op een hardwarefout.
Heb je dit probleem pas recent of heeft het gewoon nooit gewerkt?
kova007

dvd is dus het probleem he dvdrom werkt perfect en bij systeeminfo zegt hij dat ook is maar op het punt dat ik een dvd insteek dat pc vastloopt en hij niks terugvind van die dvd dus software matig en hardware matig zit ik goed alleen werkt dvdrom nietals ik dvd insteek
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

welk OS gebruik je?
je kan eens proberen om de drivers van uw dvd player te installen als dit nog niet gebeurt is
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”