Dag mannen ,
Ik heb sins enkele weken deze dvdprofiler in gebruik .En ben daar zeer tevreden over , enkel ik kan nu al twee dagen niet op hun site en dus ook mijn filmlijst niet meer updaten . Ondervind er nog iemand deze problemen ? http://www.invelos.com
DVDProfiler van invelos
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
meon schreef:'t is hier ook kapot (Versatel)
blijkbaar kan niemand de site benaderen of zijn lijst online bijwerken .
Hopelijk komen ze snel online en is het van voorbij vliegende aard . Een falling zal het wel niet zijn zeker ? Wel straf
- SniFManS
- Elite Poster
op het forum van Intervocative ( oude dvdprofiler ) staan er enkele discusies omtrend ons probleem dat we via dvd profiler V3 geen updates van onze lijsten meerkunnen doen of de site van invelos te benaderen .
Het blijkt een probleem te zijn doordat de naam van de software het zelfde is gebleven en dat zit intervocative blijkbaar dwars . Het lijkt er op dat de rechtbank er de knoop van moet gaan doorhakken om terug duidelijkheid in de zaak te brengen . Dus in tussen tijd zal de site en dvdrofiler v3 niet werken . Er zal niets aan te doen zijn buiten geduld te hebben
Het blijkt een probleem te zijn doordat de naam van de software het zelfde is gebleven en dat zit intervocative blijkbaar dwars . Het lijkt er op dat de rechtbank er de knoop van moet gaan doorhakken om terug duidelijkheid in de zaak te brengen . Dus in tussen tijd zal de site en dvdrofiler v3 niet werken . Er zal niets aan te doen zijn buiten geduld te hebben
- Coolrunner
- Member
pffffff .... hier ook nog altijd
denk da ik maar terugstap op de oude versie
It ain`t what you say but the way you say it !
- SniFManS
- Elite Poster
Coolrunner schreef:pffffff .... hier ook nog altijd
ik vrees dat het even gaat duuren , invelos is naar de rechtbank geroepen door ivs . heeft de maken met een code dat eigendom is van ivs. Maar invelos wil het allemaal positief laten uitdraaien dus het komt wel in orde ( hoop ik ). Er is niets aan te doen buiten gewoon te wachten .
Hoe vervelend dit ook is .