Bij de laaste twee facturen die ik van belgacom krijg voor mijn discoveryline staat er telekens één gesprek bij dat ik via het belgacom netwerk zou gevoerd hebben. Nu is dit wel eigen aardig want al mijn uitgaande gesprekken gebeuren via dommel.
Weet er iemand wat hier het probleem zou kunnen zijn. Eventueel een probleem met de interne doorschakeling van de fritz box?
Problemen met dommel telefonie.
-
- Starter Plus
Geen idee of het kan maar misschien is het zo dat als de voip-server niet beschikbaar is, je toch kan blijven bellen maar dan via Belgacom.
Het kan uiteraard wel niet de bedoeling zijn dat je zelf de rekening daarvoor krijgt.
Best eens navragen bij Dommel.
Het kan uiteraard wel niet de bedoeling zijn dat je zelf de rekening daarvoor krijgt.
Volgens mij alle sinds niet want overtijd lag dommel eruit met de voip en konden we gewoon niet bellen.penguinpower schreef:Geen idee of het kan maar misschien is het zo dat als de voip-server niet beschikbaar is, je toch kan blijven bellen maar dan via Belgacom.
Factuur van feb-maart 2.43mint-town schreef:is dit van ong 3 seconden dat hebben wij ook
Factuur van dec-jan 0.33min
Factuur okt-nov alles normaal geen extra gesprekken
Factuur aug-sep 0.40min
Telkens 1 gesprek
-
- Starter Plus
Dit kan ook wanneer je een antwoordapparaat bij blgc in gebruik hebt.
Voor het beste eens bellen naar blgc.
Voor het beste eens bellen naar blgc.