ADSL Max zonder telefoonlijn

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
unwise
Starter
Starter

Kan je deze ook nemen als je al 2 telefoon lijnen hebt. tis namelijk zo wij hebben een telefoonlijn + skynet adsl en een fax lijn. Ons vader wilt niet afwijken van skynet en op diene fax lije mag ik geen dsl nemen.

Dus nu heeft obns vader voor mijn ADSL Max zonder telefoonlijn besteld maar nu weet ie zelf niet of het wel mogelijk is.

Zo ja moet er dan iets speciaal gedaan worden ofzo?
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

De koper ga je zowiezo nog moeten hebben - het signaal moet ergens over getransporteerd worden. Dus als die lijn er niet ligt gaat die moeten gegraven worden, met mogelijks alle kosten van dien.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
unwise
Starter
Starter

de lijn ligt dus dat is geen probleem maar ik heb 2 abbo (1 tel 1 fax) + 1 dsl abbo bij belgacom. Kan ik daar een adsl max zonder te telefoon dus (raw copper) naats nemen?
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

unwise schreef:de lijn ligt dus dat is geen probleem maar ik heb 2 abbo (1 tel 1 fax) + 1 dsl abbo bij belgacom. Kan ik daar een adsl max zonder te telefoon dus (raw copper) naats nemen?

Wel, wat ik bedoel is dat je dus nog een lijn zult nodig hebben - waar geen 'abonnement' op zit. Dus enkel de koper. Moet geen enkel probleem zijn om dan daarop die DSL aan te sluiten.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Als je aanvoerkabel 2 paar binnenbrengt, dan kan je daar geen derde lijn bijnemen zonder een volledig nieuwe aansluitkabel: lees €€€€.

De goedkoopste oplossing is gewoon adsl nemen op die faxlijn. Zijn faxen zullen nog altijd mooi doorkomen hoor.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”