Domiciliërings problemen?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
jenske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:08
Locatie: Herselt
Contacteer:

Bij het aanvragen van Netconnect bij Dommel heb ik het contract samen met de het volledig ingevulde papier van de domiciliëring verzonden naar dommel. Nu krijg ik vandaag een e-mail aan waarin staat dat ik mijn factuur nog niet heb betaald! Heeft er nog al iemand dit probleem gehad? Wat moet ik nu doen? Rekenen ze extra kosten aan als een factuur niet op tijd wordt betaald?
kick
Plus Member
Plus Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 jan 2006, 19:53
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 2 keer

Bellen of een ticket aanmaken misschien? :roll:
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

Heb ik in't begin ook wel last van gehad, ze zeiden dat ze mijn domiciliëring niet deftig ontvangen hadden terwijl ze wel in orde was, na 2x navragen aan de bank kregen we dan uiteindelijk een bewijsje mee van hen dat het allemaal in orde was, maar in mijn crm zie ik nog steeds niet "mijn domiciliëring" staan, wat er volgens hun helpdesk zou moeten staan als het allemaal in orde is :s

nochtans krijg ik iedere maand een mailtje dat het betaald is, dusja :s

stuur eens een mailtje, komt wel in orde :)
en doe eens navraag bij de bank of ze je domiciliëringsaanvraag wel goed ontvangen hebben, want daar dacht ik dat bij ons eerst de fout lag, maar blijkbaar gewoon een misverstand tussen dommel en bank ofzo

alles is dus in orde bij ons, hopelijk bij jou ook :)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Eerste factur(en) moet je soms nog zelf betalen, dan is de domiciliëring nog niet in orde.
jenske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:08
Locatie: Herselt
Contacteer:

De domiciliëring was aangevraagd in het kantoor van de ING en daar heb ik onmiddellijk een bericht meegekregen dat de domiciliëring in orde was. De aanvraag gebeurde op het moment dat ik de eerste factuur (1 maand abonnement + activatiekosten) had gekregen.
Ik heb net naar Dommel gebelt en ze zeiden dat het dan wel in orde zou komen en ze zelf contact gingen opnemen met de ING. Sjikke service :)
robbiemores
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 feb 2007, 17:31

Ook bij mij was dit het geval,mijn eerste betaling zelf gedaan via homebanking en ik kreeg zelfs na 10 dagen al te zien dat ik terug moest betalen,even contact opgenomen met Dommel en die zeiden me dat dit normaal was bij de eerstvolgende factuur,ook bij ik zie ik nog niet staan dat mijn betaling via domiciliering zal gebeuren,maar na een mailtje van Dommel gerustgesteld en zeiden me dat de volgende betaling wel degelijk via domiciliering zal gebeuren dus ja ... :) alvast een tevreden Dommel klant bij :)
Greyco
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 apr 2007, 17:24

Even een vraagske:

Ik heb Dommel op 2/4/2007 aangevraagd en een proforma factuur gekregen die ik nog niet betaald heb, voor 52,95€.
Ik heb week later dat contract ondertekend en doorgestuurd. Misschien wel naar het verkeerde adres want het adres dat op hun website stond, kwam niet overeen met het adres dat op het contract stond. Ik heb het naar datgene gestuurd dat op de website stond.

Op 13 april heb ik de gegevens van men adsl-account gemaild gekregen.
Nu vandaag op 16 april krijg ik een nieuw proforma factuur gekregen voor een bedrag van € 32.95. Daar staat nu op:
startdate: 0/00/0000 en renew date: 2007/5/13.

Dus moet ik deze beide facturen nu betalen? En wil dit nu zeggen dat ik vanaf 13 mei via Dommel internetaccess heb? De domiciliëringspapieren moet ik nog binnenbrengen, maar zolang dit nog niet is gebeurd kan ik toch gewoon via overschrijving betalen juist?
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

ik heb de eerste 2 facturen met overschrijving betaald, en pas vanaf de 3e ging het automatisch. ik had wel al bij het ontvangen van de eerste factuur verbinding (had daarvoor Belgacom ADSL).
Misschien voor de zekerheid eens bellen?
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

jenske schreef:Bij het aanvragen van Netconnect bij Dommel heb ik het contract samen met de het volledig ingevulde papier van de domiciliëring verzonden naar dommel. Nu krijg ik vandaag een e-mail aan waarin staat dat ik mijn factuur nog niet heb betaald! Heeft er nog al iemand dit probleem gehad? Wat moet ik nu doen? Rekenen ze extra kosten aan als een factuur niet op tijd wordt betaald?

Voor de eerste moet je die zelf nog op hun KBC rekening storten of overschrijven.
De domiciliëring begint pas te lopen vanaf de 2e factuur.
Eénmaal ze je eerst betaling hebben ontvangen beginnen ze je aanvraag te verwerken.

Greyco schreef:Ik heb Dommel op 2/4/2007 aangevraagd en een proforma factuur gekregen die ik nog niet betaald heb, voor 52,95€.

Op 13 april een bedrag van € 32.95. Daar staat nu op:
startdate: 0/00/0000 en renew date: 2007/5/13.

Dus moet ik deze beide facturen nu betalen? En wil dit nu zeggen dat ik vanaf 13 mei via Dommel internetaccess heb? De domiciliëringspapieren moet ik nog binnenbrengen, maar zolang dit nog niet is gebeurd kan ik toch gewoon via overschrijving betalen juist?

02/04/2007 : 1e maand betaling (€32,95) + setupkosten (€20)
13/04/2007 : 2e maand betaling (€32,95)

Maar je 2e maand is nog niet begonnen :?
Ik zou het toch maar is navragen bij Dommel.

Wat ik ook raar vindt is dat je nog niet betaald hebt, en dat je wel al je aansluitingsgegevens hebt gekregen.
Kan je er ook effectief al mee online gaan, of heb je nog geen signaal ?

En je kan idd altijd per overschrijving blijven verder betalen, al weet ik niet of ze voor overschrijving al dan niet iets extra zouden aanrekenen voor de administratieve verwerking.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”