downloaden super snel Nieuwe Site Nieuwe Strategie

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gesloten
GsusOnline
Starter
Starter

ga naar www.ByOrder.nl

alle uitleg vindt je links in je scherm
snel en overzichtelijk aan de slag

super snel downloaden van nieuws groepen en het kan!!!!
GRATIS

op:

WWW.ByOrder.NL

gratis downloaden voor iedereen
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Het enige dat hier gratis is, is de SPAM. Niet te verwarren met:
Afbeelding
GsusOnline
Starter
Starter

noem het zoals je wilt als jij bij een andere usenet dienst aanmeld moet je iedere maand blijven betalen
bij deze is dat niet het geval hier lever je 6 nieuwe klanten en je account is gratis en ze vullen je mailbox echt niet met troep

m.v.g.
gsus
GsusOnline
Starter
Starter

luister je zoekt 6 mensen en je account is voor niks het account is 720 uur (30dagen)
voor iedere klant komt er per maar 120 uur bij das langer downloaden voor het zelfde geld heb je 6 mensen aan getrokken naar de site krijg je dus je account iedere maand voor niks.
ter verduidelijking deze bonus van 120 uur worden net zo lang maandelijks(30dagen)bij geschreven,
zolang de andere gebruikers hun account ook betalen maar ook deze zullen het voor niks krijgen als ze 6 klanten aan brengen
dit ter compensatie voor de moeite die iemand die jij voor ons hebt gedaan
dus het is dan echt gratis maar als jij 72 man aanbrengt en iedereen alleen deze maand zouden betalen dan download jij een jaar voor niks als alle klanten zouden afvallen daarna

hoop dat het nu duidelijk is
mvg gsus
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

spam én een pyramide-achtige praktijk!

Waar meld ik me aan!!!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
GsusOnline
Starter
Starter

spam én een pyramide-achtige praktijk!

Waar meld ik me aan!!!

wat bedoel je daar nou mee dat pyramide achtige praktijken
ik weet hoe het pyramide spel werkt je betaalt en betaalt en krijgt niks terug zo is het hier dus niet je krijgt wel degelijk je account gratis
maar ik hou je niet tegen om naar een ander te gaan als jij gewoon iedere maand wil betalen vindt ik dat ook okay
maar als je dat bij ByOrder.nl doet en dan gewoon tegen 6 mensen zegt dat ze daarheen moeten gaan om te downloaden en ze geven jouw als referentie op heb je het wel gratis downen en wat maakt het uit als je daar 2 maanden over doet dan heb je 2 keer betaald en hebt het dan gratis dit is alleen om de mensen iets terug te geven voor de reklame die ze voor ons maken iemand die niet zoekt krijgt ook niks gratis logisch toch
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Je moet er wel eerst 6 vinden die er voor willen betalen, want als zij niet betalen hebben ze geen account. Als zij ook gratis willen moet men samen eerst 36 mensen vinden die willen betalen. Willen zij ook gratis, moeten zij er samen 216 zoeken...1272...7632..45792

Voor 6 gratis accounts moeten er dus 36 betalende zijn of voor 7632 gratis accounts (ongeveer het aantal geregistreerde accounts op deze site) zijn er 45792 betalende nodig!
GsusOnline
Starter
Starter

ja en dan nog de vraag wil jij liever iedere maand betalen of probeer je mensen naar onze site te krijgen dat is wat ik zeg er zijn nu al genoeg mensen die niet zoeken omdat het hun niet uitmaakt of ze iedere maand moeten betalen en zijn zoveel mensen die gewoon niet weten hoe het werkt leer het ze dan.
stel je vind maar 3 mensen zijn 360uur iedere maand bij geschreven is dus niet meer iedere maand betalen maar om de 45 dagen
je krijgt per klant 120 uur voor de moeite van het door vertellen je kunt het tegen 20 mensen vertellen als er dan 1 daarvan mee doet betekend het wel 120 uur langer downloaden voor dat je moet betalen
totdat je er 6 hebt dan is het gratis
maar voor iedere klant wordt je al beloont
maar je mag ook gewoon iedere maand betalen.
dat moet iedereen zelf weten
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

GsusOnline schreef:ja en dan nog de vraag wil jij liever iedere maand betalen of probeer je mensen naar onze site te krijgen dat is wat ik zeg er zijn nu al genoeg mensen die niet zoeken omdat het hun niet uitmaakt of ze iedere maand moeten betalen en zijn zoveel mensen die gewoon niet weten hoe het werkt leer het ze dan.
stel je vind maar 3 mensen zijn 360uur iedere maand bij geschreven is dus niet meer iedere maand betalen maar om de 45 dagen
je krijgt per klant 120 uur voor de moeite van het door vertellen je kunt het tegen 20 mensen vertellen als er dan 1 daarvan mee doet betekend het wel 120 uur langer downloaden voor dat je moet betalen
totdat je er 6 hebt dan is het gratis
maar voor iedere klant wordt je al beloont
maar je mag ook gewoon iedere maand betalen.
dat moet iedereen zelf weten
Die dingen die kosten meestal niet erg veel per maand (akkoord per jaar wel)

maar de moeite die ik er moet insteken om dit waar te maken kost me meer dan die enkele euro's per maand...

Geef mij dan maar een betalende, heb je ook ineens support

Komt nog bij dat ik het niet heb met systemen (net zoals bijvb tupperware) waar jij zelf veel moiete mag doen om 1 iemand rijk te maken.
GsusOnline
Starter
Starter

of je bij hun nou betalend of gratis kunt downloaden support hebben ze zeker
en we dwingen je toch niet om te zoeken je mag ook gewoon betalen support blijft goed

mvg gsus
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Die GsusOnline heeft blijkbaar een userbase account aangemaakt om reclame te komen maken voor die site :? Is dit trouwens niet tegen de regels? Is toch misbruik van het forum, me dunkt

[EDIT] Is trouwens dubbele post : http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... ht=#153071
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

die Gsusonline heeft 10 berichten geplaatst en allemaal van die byorder ....
Dus duidelijk een *SpammeR* :!:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Coop
Premium Member
Premium Member

Idd, een spammer van het ergste soort, en hardnekkig !
Ik hou niet zo van die systeempjes van je moet er zoveel man bijbrengen dan mag je dat blablabla.

Dit forum is er niet voor zulks een praktijken !
toerist
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

probeer 10 mensen mij 10.000 € te zenden, en dan geef ik jou ook 10.000€ terug, goed zo?
allé komaan, be serious..... close this post please.... or delete it :-D
Gesloten

Terug naar “Allerlei”