Ik kan niet meer op internet, ik heb nog een IP adres en al.
Ik kan wel nog in mijn modem menu en daar staat dat ik geconnect ben.
Disconnect en connect haalt niets uit, herstarten van de modem ook niet, het enigste wat helpt is de reset knop op mijn modem 9 sec. inhouden zodat deze helemaal reboot.
Waar zou dit aan kunnen liggen ?
Ik heb een THOMSON ST536 Speedtouch modem met de laatste firmware.
Moet modem resetten
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Probeer hem is 5 minuten uit te zetten, en dan opnieuw te proberen.
Als het daarna nog niet zou werken, probeer is te herstarten en/of je netwerk verbinding te verversen.
Als het daarna nog niet zou werken, probeer is te herstarten en/of je netwerk verbinding te verversen.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Ik heb hetzelfde probleem ook al van bij het begin: alles groen, Ip adres, maar FireFox en alle andere apps die met het net verbonden zijn kunnen niet meer up of downloaden, tot ik mijn Router/modem reset (ofwel via webinterface ofwel door de stekker uit en weer in te steken).
Soms moet ik het weken niet doen, andere keren is het elke 36u reconnect.
Maar heb al gehoord dat het een gekend probleem is bij mijn Belkin Router/modem.
Soms moet ik het weken niet doen, andere keren is het elke 36u reconnect.
Maar heb al gehoord dat het een gekend probleem is bij mijn Belkin Router/modem.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Draco888 schreef:Ik heb hetzelfde probleem ook al van bij het begin: alles groen, Ip adres, maar FireFox en alle andere apps die met het net verbonden zijn kunnen niet meer up of downloaden, tot ik mijn Router/modem reset (ofwel via webinterface ofwel door de stekker uit en weer in te steken).
Soms moet ik het weken niet doen, andere keren is het elke 36u reconnect.
Maar heb al gehoord dat het een gekend probleem is bij mijn Belkin Router/modem.
Draco888 zoals eerder al gezegt hier juist hetzelfde probleem
Jammer dat belkin slechte firmware heeft voor onze routers.
Robbe schreef:Probeer hem is 5 minuten uit te zetten, en dan opnieuw te proberen.
Als het daarna nog niet zou werken, probeer is te herstarten en/of je netwerk verbinding te verversen.
Ik haal dus altijd van die fratsen uit voor dat opgelost te krijgen.
Ik wil er van af, dat ik deze dingen niet meer moet doen.
Ik heb een Speedtouch hé mannen, geen belkin.