trage download bij Eweka nieuwsserver

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Ik zit al een tijdje bij nieuwsserver Eweka. Vroeger haalde ik snelheden van meer dan 300 kb/s. De laatste maand kom ik nooit meer boven de 121 kb/s uit.
ik heb dit weekend mijn abbo geupdated naar 3,3 mb/s. Het resultaat is nog steeds hetzelfde.

Volgens speedtest.net zijn dit mijn gegevens:

download: 355kb/s
upload: 276kb/s
abbo is scarlet one.
Ik zit op een 2tal km van de centrale

Weet iemand wat er verkeerd is en wat er kan veranderen
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Hoe kan je nu je abo updaten naar 3.3Mbit als je al boven de 300KBps download had? :?

Nuja zelf heb ik ook eweka een haal hier de volle snelheid.
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

die snelheid had ik een maand geleden. Ik had de mogelijkheid via mijn scarlet om mijn abbo te upgraden naar 3,3 dus daardoor heb ik de indruk dat ik terug op 1,1 sta, vandaar mijn aanpassing.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

dr.trimble schreef:die snelheid had ik een maand geleden. Ik had de mogelijkheid via mijn scarlet om mijn abbo te upgraden naar 3,3 dus daardoor heb ik de indruk dat ik terug op 1,1 sta, vandaar mijn aanpassing.


check eerst eens in je router op welk profiel je zit.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

http://www.eweka.nl/readers/

Hier kan je de belasting van je reader controleren als die onder de 75% zit, mag er toch geen probleem zijn.

- hoeveel draadjes gebruik je?
- is het altijd zo traag?
- heb je draadloos internet?
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
GsusOnline
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 apr 2007, 20:00

in plaats van eweka kun je ook downloaden op
www.byorder.nl
daar heb je de zelfde snelheid en de kans om gratis te downloaden

mvg Gsus
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

GsusOnline schreef:** spam **


hoeveel mensen ken jij dan wel die staan te springen om bij hen klant te worden dan?

EDIT: nouja leuk zo op spam reageren :(
GsusOnline
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 apr 2007, 20:00

je kunt bij iedereen gaan voor te downloaden maar niet bij iedereen je account gratis krijgen als je 6 nieuwe mensen aan brengt is het gratis voor jouw en niet 1 maand nee zolang de aangebrachte mensen ook lid blijven dit krijg je nergens anders

m.v.g Gsus
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

GsusOnline schreef:je kunt bij iedereen gaan voor te downloaden maar niet bij iedereen je account gratis krijgen als je 6 nieuwe mensen aan brengt is het gratis voor jouw en niet 1 maand nee zolang de aangebrachte mensen ook lid blijven dit krijg je nergens anders

m.v.g Gsus


Ja hoor ik ken zeker 72 mensen die geïnteresseerd zijn zodat ik een jaar gratis kan downloaden... *smell the irony*
GsusOnline
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 apr 2007, 20:00

luister je zoekt 6 mensen en je account is voor niks het account is 720 uur (30dagen)
voor iedere klant komt er per maar 120 uur bij das langer downloaden voor het zelfde geld heb je 6 mensen aan getrokken naar de site krijg je dus je account iedere maand voor niks.
ter verduidelijking deze bonus van 120 uur worden net zo lang maandelijks(30dagen)bij geschreven,
zolang de andere gebruikers hun account ook betalen maar ook deze zullen het voor niks krijgen als ze 6 klanten aan brengen
dit ter compensatie voor de moeite die iemand die jij voor ons hebt gedaan
dus het is dan echt gratis maar als jij 72 man aanbrengt en iedereen alleen deze maand zouden betalen dan download jij een jaar voor niks als alle klanten zouden afvallen daarna


mvg gsus
GsusOnline
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 apr 2007, 20:00

dus als je er 6 vindt en die blijven ook klant is het toch ook goed heb jij het voor nips noppes gratis
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”