Die 2Mbit/s dat is die sdsl formule, ik dacht niet dat die via isdn liep, die heeft wel twee koperdraden nodig,maar niet via isdn dacht ik. bij sdls is het voor beide richtingen een draadje dacht ik.
Bij 2Mbit/s indien je die max haalt dan is dat zo'n 256Kbyte/s. Dat wil zeggen dat uw file in 20 sec van uw pc naar de server is gegaan. reken daar 10' dode tijd bij. En dan 20 terug naar uw pc van de server. Dat is op 50' is die mail terug. Inderdaad in minder dan een minuut. Let wel dat die sdsl formule stukken van mensen kost
Glasvezel: tis simpel, de klant betaalt de graafwerken en het leggen van de kabel indien die moet gelegd worden.. dat op zich kost al immens véél geld

Niet betaalbaar voor particulieren. Maja, daar haalt ge dan wel makkelijke 10Mbyte/s op
ISDN= redelijk stabiele technologie, kunnen ze idd makkelijke snelheid garanderen. Ook omdat de meeste servers op internet zeker een 128kbit/s up hebben. Als je kijkt naar gegarandeerde snelheden bij adsl, zal je ook meestal dergelijke 'isdn' snelheden terugvinden