Dommel newsserver gaat niet meer als ik op mediumband zit
-
- Starter
Ik zit op dommel en ik heb de 50Gb al overschreden. Nu ik op mediumband zit, kan ik niet meer aanloggen bij dommel newsserver. Zijn er nog mensen die dit voorhebben? Wat is de oplossing?
-
- Starter
Ik kom dit niet tegen in het contract. Dus zo normaal vind ik het niet. Dat ze mij op mediumband zetten daar ga ik mee akkoord, maar dat ze de newsserver blokkeren...
de oplossing is payservertje nemen, goedkoop en goed DOWNLOAD 2 DAY, neem maar eens een kijkje
, de light nemen omdat je toch op mediumband zit, wanneer terug op breedband heb je toch dommel newsserver gebruiken, tot later 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Andy McNab voor dat je begint te zeuren eerst heel goed lezenAndy McNab schreef:Ik kom dit niet tegen in het contract. Dus zo normaal vind ik het niet. Dat ze mij op mediumband zetten daar ga ik mee akkoord, maar dat ze de newsserver blokkeren...

dit staat er oa al in
alle nieuwsgroepen zijn beschikbaar. er is geen payserver vereist, tenzij u meer wil downloaden dan de limietdie gesteld wordt op de nieuwsgroepen.
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
die http://www.download2day.nl/ kost 5,95€ per maand of 26.95€ per 6 maandjdulst schreef:de oplossing is payservertje nemen, goedkoop en goed DOWNLOAD 2 DAY, neem maar eens een kijkje, de light nemen omdat je toch op mediumband zit, wanneer terug op breedband heb je toch dommel newsserver gebruiken, tot later
als je nog voordeliger wenst is er
http://www.powernews.nl/?page=pakketten kost 2.95€ per maand of 29.95€ per jaar (wel 1mbit ipv 2 maar das toch de speed van medium band dus...

Greetz cyberbug

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
ik gebruik pfcorner voor als de dommel server mij niet genoeg draadjes geeft of voor als ik op mediumband zit: €25/jaar, 2Mb
- Deze FLEX-accounts hebben een retentiontijd van ca. 95 dagen, met een
completion van 99.7%. XPAT is oke, uploaden kan anoniem.
Inderdaad.
Het staat er zo in, dat je op mediumband niet méér op de (gratis) nieuwsgroepen kan, tenzij zoals hier boven gezegd is, je een betaalde nieuwsgroep neemt.
Het staat er zo in, dat je op mediumband niet méér op de (gratis) nieuwsgroepen kan, tenzij zoals hier boven gezegd is, je een betaalde nieuwsgroep neemt.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
je kunt ook een mailtje sturen naar www.easynews.com en vragen naar een paswoord.
Ze zijn daar nog vollebak testen aan het doen en geven deze als je er naar vraagt.
Een colega is op deze manier als maanden gratis aan het leechen zegt hij tegen me.
Proberen kan geen kwaad hé, laat iets weten als het is gelukt.
Ze zijn daar nog vollebak testen aan het doen en geven deze als je er naar vraagt.
Een colega is op deze manier als maanden gratis aan het leechen zegt hij tegen me.
Proberen kan geen kwaad hé, laat iets weten als het is gelukt.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 2 keer
@ www.easynews.nl zijn ze aan het testen (=/= easynews.com)
Ga naar : http://accounting.easynews.nl/ om een account aan te maken
voordeel van een gelimiteerde payserver is dat die goedkoper is...
Ga naar : http://accounting.easynews.nl/ om een account aan te maken
voordeel van een gelimiteerde payserver is dat die goedkoper is...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
uw adsl snelheid is óók gelimiteerd, op breedband 4Mb, op mediumband 1-1,5Mb dus waarom betalen voor bv 24Mbflt schreef:Wat ben je nu met een payserver met gelimiteerde snelheid...

Zelf 4Mb is nutteloos bij dommel want ge krijgt op breedband al een newsserver met een variërende snelheid (bij mij van 1Mb-4Mb) dus ge hebt hier geen 4Mb payserver voor nodig om alles op te vullen
-
- Elite Poster
hellsnake ik ben idd enorm veel online maar ik moet dan ook niet gaan werken voor mijn € hehellsnake schreef:Niet iedereen is op ieder moment van de dag onlineketter schreef:Andy McNab is plots wel HEEL stil geworden nu![]()

-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Invalide?ketter schreef:hellsnake ik ben idd enorm veel online maar ik moet dan ook niet gaan werken voor mijn € hehellsnake schreef:Niet iedereen is op ieder moment van de dag onlineketter schreef:Andy McNab is plots wel HEEL stil geworden nu![]()
en nee ik ben geen dopper
student waarschijnlijk.ZMD schreef:Invalide?ketter schreef:hellsnake ik ben idd enorm veel online maar ik moet dan ook niet gaan werken voor mijn € hehellsnake schreef:Niet iedereen is op ieder moment van de dag onlineketter schreef:Andy McNab is plots wel HEEL stil geworden nu![]()
en nee ik ben geen dopper
-
- Elite Poster
hellsnake 36 en student zal moeilijk gaan hehellsnake schreef:student waarschijnlijk.ZMD schreef:Invalide?ketter schreef:hellsnake ik ben idd enorm veel online maar ik moet dan ook niet gaan werken voor mijn € hehellsnake schreef: Niet iedereen is op ieder moment van de dag onlineen nee ik ben geen dopper

Maar ik ga er niet verder op in