Skynet Mail problemen

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Cammie
Starter
Starter

Hoi

Is dat enkel bij mij of hebben jullie ook last dat de Skynet mail traag is en soms foutmeldingen geeft wanneer ik de mail check? :-(
Met traag bedoel ik: als ik een mail van iemand ontvang of ik stuur een mail naar mijn eigen en ik check mijn mail een halve minuut later, heb ik niets, maar pas na een paar minuten is de mail er. :?
Dat probleem is alleen bij Skynet, met Tiscali, UUnet en mijn eigen mailserver niet.
Volgens mij zijn hun mailservers niet echt top-of-the-art. :evil:

Cammie :wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Het is algemeen geweten dat de mailservers van Skynet het al en de loop der tijden geregeld hebben afweten. Als je hiervoor de fora eens doorleest zal je dat snel werken.

Al moet gezegd worden dat de laatste tijd de service van de mailsevers héél erg verbeterd was. Gene time-outs meer, geen errors, snelle delivery etc etc. Zelfs tot een urgent-av-oplossing (die de servers ging vertragen, maar eigenlijk niks van gemerkt heb...)

Tot nu, idd is het de laatste week een vrij grote lag op de servers... ze zouden die av-oplossing beter terug activeren, want het is sinds die af staat dat de lag er is..mails komen niet binnen binnen de 5min.

Valt weinig aan te doen, beke geduld hebben tot ze wakker schieten bij Skynet.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”