Laten we anders alle auto's begrenzen op 120, sneller mag je toch niet!
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
En wat als je dan in Duitsland gaat rijden, daar is het tenminste unlimitedflt schreef:Laten we anders alle auto's begrenzen op 120, sneller mag je toch niet!
Ik denk dat het binnenkort interessante tijden worden tussen Scarlet en Tik/STUG. En dat Tik/STUG binnenkort serieus wat meer leden gaat hebben.Blue-Sky schreef:Weinig reactie te zien op een bericht van ZDNet.be van 23 maart.
Over Scarlet
'k Denk dat er nog meer boze Scarlet klanten zullen zijn.
Wie zegt dat ik zoveel download ? En wie zegt dan dat het illegale content is ? Ik stel gewoon de vraag, moest dit voorvallen (>60gb) wat de opties en / of kosten zijn...Ferox schreef:Als je zoveel download, kan het toch niet allemaal legale content zijn? Hoe zit het dan met de controles? Ik heb gehoord dat in Nederland het legaal is om audio en video te download, maar software is verboden (uploaden ook verboden voor alles). Hoe zit dit precies in België?ruben schreef:Is het nu al zo dat scarlet nachtsurfen oid hanteerd ? Dan zou je al makkelijk aan de 100gb per maand kunnen komen. Of wat is het tarrief voor extra volumepacks ?
Het is niet persoonlijk bedoelt, hoor. Ik vroeg me gewoon af, hoe het gerecht hier om gaat met al die minder legale gigabytes die gedownload worden (denk maar aan Lost en Prison Break, die iedereen op miraculeuze wijze volgt, nog voor het op de Vlaamse televisieschermen is).ruben schreef:[Wie zegt dat ik zoveel download ? En wie zegt dan dat het illegale content is ? Ik stel gewoon de vraag, moest dit voorvallen (>60gb) wat de opties en / of kosten zijn...
Dat soort van overtredingen heeft 'de laagste prioriteit' (lees : ze hebben er geen tijd voor om er iets aan te doen, tenzij je er een hoop geld probeert uit te slaan).Ferox schreef:Het is niet persoonlijk bedoelt, hoor. Ik vroeg me gewoon af, hoe het gerecht hier om gaat met al die minder legale gigabytes die gedownload worden (denk maar aan Lost en Prison Break, die iedereen op miraculeuze wijze volgt, nog voor het op de Vlaamse televisieschermen is).
Maar dat heeft raar genoeg ook een pluskantje . . ook de internetpolitie is primitief in Belgieelldiablo schreef:we zullen wel zien wat ervan komt , Ik hoop in iedergevaal in ons voordeel , maar reken er niet meer op...
Vergeet niet dat we in belgie wonen
Internet hier zuigt :o)), als je al de rest bekijkt zijn wij primitief, t.o.v de rest..
Zozo Draco888 iets op te biechten jongen?Draco888 schreef:Veel te weinig middelen,mensen en opleiding, waardoor ze niet de capaciteit hebben om zich ook nog eens veel met P2P bezig te houden naast fraude en pedofilie op het net.
OK . . ik beken . . ik ben de aangenomen zoon van marc Dutroux . .flt schreef:Zozo Draco888 iets op te biechten jongen?Draco888 schreef:Veel te weinig middelen,mensen en opleiding, waardoor ze niet de capaciteit hebben om zich ook nog eens veel met P2P bezig te houden naast fraude en pedofilie op het net.![]()
Ik zou zeggen, kijk eens nar de eerste post en dan mijn post in deze thread:Kristofvds schreef:Hmm, het valt mij hier net op dat alle verwijzingen naar ADSL2 (homepage teaser + adsl2 url) weer verdwenen zijn van de Scarlet-site...
Bron?selder schreef:Scarlet zal op het einde van deze maand met de ADSL2+ uitrol zal beginnen, einde van deze maand is toch de target date.
Voor 49€ per maand krijg je dan een ADSL2+ verbinding met een traffic limit van 60GB.
De snelheid is afhankelijk van de afstand tot de centrale:
tot 1500m = full speed 20mbps
1500m - 2500m = 8 tot 15mbps
2500m en verder: 6 tot 10mbps
Dat klinkt al realistischer, ik denk niet dat Scarlet zo veel zou willen investeren om meteen in alle centrales eigen ADSL2+ DSLAMs te zetten. Hoeveel % eigen DSLAMs hebben ze nu weer? Iets van een 25%? (waarschijnlijk vooral grote steden)selder schreef:Eerst natuurlijk de grote steden en dichtbevolkste gebieden, en waar dat er voldoende plaats is in de DSLAMs ...
Upload geen idee van, k zal m'n oor nog eens te luisteren leggen...
Vraag meteen een keer of Leuven als "grote stad" wordt beschouwdselder schreef:Eerst natuurlijk de grote steden en dichtbevolkste gebieden, en waar dat er voldoende plaats is in de DSLAMs ...
Upload geen idee van, k zal m'n oor nog eens te luisteren leggen...
Zit Sint katelijne waver der ook bij? en om dan toch ineens de juiste regio te zeggen 'pasbrug'?Mr.T schreef:Leuven zelf voorlopig niet
Putte en Mechelen al wel
Hehe, hier hetzelfde, ik woon op 1km van pasbrugmalinwa001 schreef:Zit Sint katelijne waver der ook bij? en om dan toch ineens de juiste regio te zeggen 'pasbrug'?Mr.T schreef:Leuven zelf voorlopig niet
Putte en Mechelen al wel
Das toch het centrum van de moderne beschaving?Deej_1977 schreef:WTF Putte belangrijker dan Leuven? Zo'n boeregat!. Hebben die van Scarlet teveel in De Toekomst gezeten of zo
?
Toch maar eens bij Chello gaan horen, ook al is dat eigendom van Evil Vierkante Smiley ondertussen.
Code: Selecteer alles
<ul>
<li><a href="/nl/one/">ADSL + Telefonie</a></li>
<!-- li><a href="/nl/adsl2/">ADSL 20 Mbps</a></li -->
<li><a href="/nl/adsl_unlimited/" class="current">ADSL Unlimited 6 Mbps</a></li>
<li><a href="/nl/adsl_light/">ADSL Light 6 Mbps</a></li>
...
Code: Selecteer alles
<ul>
<li><a href="/nl/prices/#one">ADSL + Telefonie</a></li>
<!-- li><a href="/nl/prices/">ADSL 20 Mbps</a></li -->
<li><a href="/nl/prices/#unlimited">ADSL Unlimited 6 Mbps</a></li>
...
Nee, aan hun adsl assortiment zou ik zeggen het verleden ..Deej_1977 schreef:WTF Putte belangrijker dan Leuven? Zo'n boeregat!. Hebben die van Scarlet teveel in De Toekomst gezeten of zo
?
Toch maar eens bij Chello gaan horen, ook al is dat eigendom van Evil Vierkante Smiley ondertussen.
En welk is de Upload dan ?Mr.T schreef:In leuven staat nog geen (nieuwe) eigen DSLAM die operationeel is
upload is al wel gekend