ADSL Max zonder telefoonlijn

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

"ADSL Max zonder telefoonlijn", dat staat vermeld op de hoofdpagina van EDPnet. Als je dan kijkt zie je dat het 11,8€ kost.

'k Vraag mij af waarom men hier reclame voor maakt, aangezien de klant nog steeds goedkoper is met een Discovery line.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

omdat er klanten zijn die er specifiek naar vragen, omdat bgc moeilijk doet rond het "misbruik" van de discovery line hiervoor, enz enz enz ...

redenen genoeg :)
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Hoezo misbruik van de discovery line? Explain...
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

FlashBlue schreef:omdat bgc moeilijk doet rond het "misbruik" van de discovery line hiervoor
Ah, kan BCG moeilijk doen omdat je Discovery enkel gebruikt om gesprekken te ontvangen + ADSL ? (ik heb dat nl. zelf nog niet meegemaakt)

Staat dit ergens in hun voorwaarden dat dat niet mag ? (maw moet ik mij zorgen beginnen maken ?)

Jan
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

ze kunnen praktisch gezien niks doen, maar ze zijn ook allesbehalve blij dat de alternatieve isps een hele tijd zo de klanten hebbe aangeraden om een discovery line te pakke voor adsl op aan te vragen als ze niet bellen met hun vaste lijn....

Infeite had het bipt allang moete enforcen dat je gèèn vaste lijn kosten moet betalen als je alleen adsl hebt, maarja ...
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

De typische geldhonger van de jongens en meisjes uit Brussel. Als ze hiervoor nog geld kunnen binnenrijven dan kunnen ze verder slapen in hun tentje. Want ADSL2+ hebben ze maar willen ze niet verkopen. Onbegrijpelijk en dit in het jaar 2007. Dank u wel om Belgenland te herleiden tot de rimboe van Europa
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

FlashBlue schreef:Infeite had het bipt allang moete enforcen dat je gèèn vaste lijn kosten moet betalen als je alleen adsl hebt, maarja ...
Inderdaad, nu moet het bipt dat zeker doen, aangezien Belgacom zelf zegt dat je geen vaste lijn nodig hebt om ADSL of VDSL te hebben.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”