Opzegvergoeding bgc
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik zou dus graag overstappen naar dommel, maar het contract bij belgacom is nog niet afgelopen, nu is mijn vraag, als ik vroeger mijn contractverbreek (dus contractbreuk pleeg) hoeveel bedraagt dit bedrag?
Ik dacht dat het standaard 50% van de nog te gane maanden was.
EDIT: Nee, sorry, nu is het blijkbaar al de volle 100% van uw abonementsgelden voor de maanden dat uw contract nog loopt.
Pffff zo een afzetters, liberalisering my @$$.
EDIT: Nee, sorry, nu is het blijkbaar al de volle 100% van uw abonementsgelden voor de maanden dat uw contract nog loopt.
Pffff zo een afzetters, liberalisering my @$$.
-
- Starter
Je bent dus met andere woorden beter een 2de account aan te vragen bij dommel dan contractbreuk te plegen...
-
- Pro Member
Als ik mij niet vergis lukt dit niet, of ben ik mis?
-
- Pro Member
tot ongeveer 22 december.
maar ik zou nog even wachten (tot september) want pas dan heb ik het echt nodig en dan ist het nog maar 4 maanden en dan valt de prijs nog mee
maar ik zou nog even wachten (tot september) want pas dan heb ik het echt nodig en dan ist het nog maar 4 maanden en dan valt de prijs nog mee
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
DenDries schreef:Jep, want BGC zegt normaal zelf Skynet op, Dommel komt daar ni meer tussen
deze zin klopt hier niet, dommel heeft daar nog nooit tussen gekomen
belgacom huist onder één dak met skynet
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
als u contract al langer bestaat dan 1 jaar mag je volgens een wet die een paar maand geleden gestemd is gratis weg gaan.
(geld niet als ze je hebben vast gezet door een van die trukjes van 2 maand gratis internet).
je kan alles rustig na lezen op de site van tik
http://tik.be/tik_vzw/nieuws/contracten ... _opzegbaar
(geld niet als ze je hebben vast gezet door een van die trukjes van 2 maand gratis internet).
je kan alles rustig na lezen op de site van tik
http://tik.be/tik_vzw/nieuws/contracten ... _opzegbaar
-
- Pro Member
Ze hebben 2 jaar geleden dit gevraagd om mijn contract te verlengen en we hebben ja gezegd, dus kan dit spijtig genoeg niet
-
- Pro Member
Is die verlenging dan maar voor 1 jaar (mits 2 maanden gratis adsl)?
reyntjensw schreef:Is die verlenging dan maar voor 1 jaar (mits 2 maanden gratis adsl)?
Ja, dat is telkens per jaar.
Ik had ook een telefoontje gekregen met dit fantastische aanbod maar ik had gezegd dat ze het mogen houden.
-
- Pro Member
Dan zit ik goed, hoeveel maanden vroeger mag je je contract dan verbreken?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
reyntjensw schreef:tot ongeveer 22 december.
Als je dan toch nog moet betalen kan je het misschien houden en tot december voor 32€ volume packs kopen ipv al over te stappen tenzij je dan nog niet genoeg hebt .
-
- Pro Member
We hebben wel een jaarcontract (ik denk dat belgacom enkel jaarcontracten verkoopt) dus dan moet ik wel even wachten
-
- Pro Member
Goed om te weten, bedankt voor al jullie uitleg
wouter
wouter
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
Als je het laatste jaar niet bent ingegaan op acties van Belgacom(x maand gratis bv) kan je iedere maand opzeggen (wanneer je maar wil maw, voor de evt teveel betaalde dagen krijg je netjes een creditnota). Als je zeker wil zijn, moet je bellen naar Belgacom. Vroeger was dit gewoon te zien op de selfcare pagina's, maar ze hebben dat een jaar terug (of meer) verwijderd