XBOX - XBMC

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

r2504 schreef:
NuKeM schreef:Hij ziet er in ieder geval helemaal hetzelfde uit als die Joytech kabel.
Slecht idee dus :?
Aangezien ik enkel de Konig kabel zo meteen kon vinden heb ik deze gekocht, maar blijkbaar was het inderdaad niet zo'n goed idee... maar dan voor het audio gedeelte.

Om één of andere reden krijg ik XBMC niet in Digital AC3/DTS gezet. Na wat lezen op forums bleek dat je eerst de originele MS dash terug moest actief krijgen om daar de support voor Dolby Digital in te schakelen.

Uiteindelijk is kan ik nu ook de MS dash draaien, maar daar is de keuze Mono, Stereo en Dolby Surround... echter blijkbaar zou hier ook een keuze moeten zijn voor AC3/DTS ? (kan iemand dit bevestigen ?)

Nu kan ik echter moeilijk geloven dat de ene kabel met optische uitgang anders zou zijn dan de andere (uiteindelijk zit alle hardware op het moederbord)... dus na wat speuren kwam ik terecht op een artikel hoe je deze zelf kan maken... en daar spreekt men dat pin 18 aan massa moet liggen... dus het enige dat ik kan bedenken is dat deze kabel dat om één of andere duistere reden niet doet (vandaar de vraag of iemand nog zo'n kabel gebruikt ?)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Never mind... de kabel heeft de keuze tussen S-VHS en component, en wat blijkt dat één van de component aansluitingen ook pin 18 gebruikt... dus even de kabel z'n switch verzet naar component en yeps, in de MS dash kan ik nu AC3/DTS enablen 8)

Ook in XBMC kan je daarna "digital" enablen... echter zodra ik de kabel terug op S-VHS schakel vergeet hij dit terug. Morgen het ding eens openvijzen en pin 18 "hardhandig" aan de massa leggen met m'n soldeerbout :twisted:
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”