Sinds enkele dagen heb ik een raar probleem met Firefox en deze site (geen enkel ander forum heeft er last van)
kijk maar:
http://img.photobucket.com/albums/v376/ ... /scrn1.jpg
Bijna alle andere pro members hebben mijn avatar nu, sommigen hebben zelfs mijn avatar en daaronder hun eigen avatar.
En dan is er nog de "quote" knop die vervangen is door een smily.
Ik heb eens in IE6 geprobeerd en daar had ik het probleem niet.
Enig advies? En plze kom niet af met gebruik IE he, moet van dat ding niet meer weten, de 6 gaat nog, maar de 7 . .die heb ik meteen van mijn PC gesmeten toen hij zich had geinstalleerd.
Probleem met FF en Userbase
Hier werkt alles goed met firefox.
Heb je de laatste versie geinstalleerd?
Heb je de laatste versie geinstalleerd?
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Zou'k ook aanraden.SantaSCSI schreef:Heb je je cache al eens leeg gemaakt? Raar probleem inderdaad.
DNS lijst ververversen en temporary internet files is wissen.
Raar probleem wel.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Het zal mischien komen door 1 april. Toen de skin was veranderd.
Ik merk het nu ook, en het lukt totaal niet om mijn avatar te herstellen.
Heb nu al een paar keer in mijn profiel geprobeert om hem te heruploaden, ook vanaf mijn photobucket account, op avatar verwijderen drukken help ook al niet *zucht*.
Ook weer iets he, van mijn avatar overal, bij alle pro members, naar nergens, ook niet bij mezelf![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
EDIT:
Heb dan maar een omweg gekozen: niet naar Userbase uploaden, maar een link vanaf mijn photobucket account.
Lijkt de enige manier te zijn die werkt.
Heb nu al een paar keer in mijn profiel geprobeert om hem te heruploaden, ook vanaf mijn photobucket account, op avatar verwijderen drukken help ook al niet *zucht*.
Ook weer iets he, van mijn avatar overal, bij alle pro members, naar nergens, ook niet bij mezelf
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
EDIT:
Heb dan maar een omweg gekozen: niet naar Userbase uploaden, maar een link vanaf mijn photobucket account.
Lijkt de enige manier te zijn die werkt.