transfer .eu domein naar Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Heeft iemand hier al ervaring mee? Dit proces is bij Dommel nu al een maand bezig en tot op heden nog steeds geen transfer. Ik heb reeds enkele keren zowel telefonisch als via mail ([email protected]) contact opgenomen maar nog steeds geen oplossing. Ik vraag me af waarom dit zo long moet duren, ondertussen verloopt mijn domein wel op 7/4/2007.. wat indien tegen dan deze transfer nog niet compleet is en iemand registreert mijn domein? Wie verantwoordelijk te houden?! Der zijn nog maar enkele dagen left...
King Nothing
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 mei 2005, 12:35
Contacteer:

je wilt de .eu url naar dommel laten overzetten, maar zij nemen er hun tijd voor? dan zijn zij verantwoordelijk lijkt me.

Best, elke dag es bellen, of er al schot in de zaak is.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Heb je het ook betaald?
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Is wel duur bij dommel. :roll: Voor die prijs registreer ik 4 .eu domeinnamen. :lol:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Goendi schreef:Heb je het ook betaald?


ja hoor, werd onmiddellijk uitgevoerd toen de transfer werd gestard (en staat ook aangegeven als bestaald)
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

seagull schreef:Is wel duur bij dommel. :roll: Voor die prijs registreer ik 4 .eu domeinnamen. :lol:


prijs is wel incl. hosting
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

King Nothing schreef:je wilt de .eu url naar dommel laten overzetten, maar zij nemen er hun tijd voor? dan zijn zij verantwoordelijk lijkt me.

Best, elke dag es bellen, of er al schot in de zaak is.


Dat doe ik nu al sinds een week..vrijdag vervalt mijn domein dus ben ik toch wel aardig nerveus! Dat ze er nu al meer dan een maand over doen vind ik niet normaal. En als je belt vragen ze om te mailen naar [email protected] maar ze reageren niet, tja...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

(bel eens, kan wonderen, doen, hou relevante ticket-nummers bij de hand)
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

meon schreef:(bel eens, kan wonderen, doen, hou relevante ticket-nummers bij de hand)


Zoals reeds gezegd doe ik dat al een week nu ongeveer.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

@sail0rbe
Je zegt dat vrijdag je domein vervalt maar dan heb je in principe nog 40 dagen om e.e.a. in orde te brengen:
http://www.eurid.eu/content/view/94/55/lang,en/
King Nothing
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 mei 2005, 12:35
Contacteer:

dan nog moet dat zolang niet duren he..
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Astralon schreef:@sail0rbe
Je zegt dat vrijdag je domein vervalt maar dan heb je in principe nog 40 dagen om e.e.a. in orde te brengen:
http://www.eurid.eu/content/view/94/55/lang,en/


ja, maar vrijdag zit ik wel zonder mail als dat zo verder gaat!
RV1955
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2005, 23:00
Locatie: Destelbergen
Contacteer:

Heel wat van dergelijke toestanden hebben wij inmiddels op de Internet ombudsdienst behandeld, waarvan velen met succes. Soms is mediatie tussen partijen al voldoende. Mede door onze certifiëring door ICANN als een At Large Structure, recent nog mede oprichter van de EURALO, kunnen wij zaken gerelateerd tot domeinnamen doorspelen naar de betrokken organisaties of instanties. Ga gerust naar www.isoc.been klik op het logo van de Ombudsdienst.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

vermits mijn domein dreigde te vervallen om middernacht heb ik dan maar mijn domein verlengd bij mijn vorige registrar... :\ kan het me niet permiteren zonder mail te vallen.(enkel mijn domein verviel, mijn hosting loopt nog tot September) Een dommel medewerker vertelde me wel over de telefoon dat mijn domein dan (over een jaar?) wel een jaar zou verlengd worden door hun.

Vind het toch maar een sisser als je 't mij vraagt...had nooit gedacht dat ze meer als een maand nodig zouden hebben. (ik heb de transfer eind Feb gestart)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Curieus, .eu wordt op dezelfde manier beheerd als de .be's en een transfer zou toch op 1-2-3 moeten kunnen geregeld worden?
King Nothing
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 mei 2005, 12:35
Contacteer:

sail0rbe schreef:vermits mijn domein dreigde te vervallen om middernacht heb ik dan maar mijn domein verlengd bij mijn vorige registrar... :\ kan het me niet permiteren zonder mail te vallen.(enkel mijn domein verviel, mijn hosting loopt nog tot September) Een dommel medewerker vertelde me wel over de telefoon dat mijn domein dan (over een jaar?) wel een jaar zou verlengd worden door hun.

Vind het toch maar een sisser als je 't mij vraagt...had nooit gedacht dat ze meer als een maand nodig zouden hebben. (ik heb de transfer eind Feb gestart)


Waarom word het dan verlengd via dommel binnen een jaar? zij hebben daar toch niets over te zeggen. Je hebt je url verlengd bij huidige registrar.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

ondertussen een kleine update: na veel miserie is de transfer dan toch gelukt, maar ondanks reeds enkele telefoontjes en mails staat deze in mijn CRM overzicht nog steeds als 'not completed'... men vraagt om mails te sturen naar [email protected] maar daar komt nooit een antwoord op... begint stilaan echt mijn **** uit te hangen!
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”