2e account

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
walruswilly
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 maa 2007, 20:27

Hallo,

ik zou buiten mijn ADSL Go abonnement van Skynet nog een extra abonnement bij dommel nemen. Het is wel de bedoeling ik ofwel met de ene ofwel met de andere zal bezig zijn maar nooit gelijktijdig.

Kan iemand mij zeggen of dat nu voor 100% mogelijk is?
Van wat ik al gelezen heb op dit forum zou dat moeten kunnen omdat ze allebei gebruik maken van hetzelfde netwerk, correct?

Enneh, het klinkt misschien idioot wat ik vraag maar toch moet het zo zijn... :)

Dank bij voorbaat
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Je maakt mij toch wel nieuwsgierig.
Waarom zou je 2 abonnementen willen betalen?
walruswilly
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 maa 2007, 20:27

Sorry, moeilijk te zeggen maar het is o.a. werkgerelateerd. :)
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Natuurlijk is dat perfect mogelijk. Je zal wel natuurlijk steeds de login moeten veranderen in je modem/router he, voor de rest gebruiken ze dezelfde instellingen en hetzelfde netwerk.
walruswilly
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 maa 2007, 20:27

Ideaal, bedankt voor de vlugge reply Draco888
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

en voor de zekerheid da wel expliciet zeggen aan de mannen van dommel! standaard zeggen die in uw plaats uw skynet abbo op (voor bijna iedereen is da handig, maar in uw geval niet natuurlijk :wink:)
NoFate
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 04 mei 2006, 12:00

wel oppassen dat je geen versatel of mobistar als 2de lijn neemt bij skynet, want dan gaat het niet


Dit omdat zij nie op het turboline netwerk zitten...
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

kUmbro schreef:en voor de zekerheid da wel expliciet zeggen aan de mannen van dommel! standaard zeggen die in uw plaats uw skynet abbo op (voor bijna iedereen is da handig, maar in uw geval niet natuurlijk :wink:)

Kan ik alleen maar bevestigen en bijspringen.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”