Ruckus,.. het wireless systeem voor BelgacomTV
- Xplod
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Kan je Ruckus,.. het wireless systeem voor BelgacomTV ook nog gebruiken voor andere dingen,... laat ons zeggen gebruiken om andere dingen mee door te zenden zoals draadloos surfen 

Het is normaal gezien mogelijk om idd daar gewoon internet over te laten gaan. Het is niet dat het gelimiteerd is op enkel Belgacom tv signaal (tenzij ze het veranderd hebben). Maar we hebben het vorige keer uitgetest en het ging perfect.
Ik moet wel zeggen, ik ben aan het twijfelen of we iets aan het ipadres op de pc hebben moeten veranderen, er staat me iets van voor. Kan ook zijn dat dit was om de configuratie van de Ruckus na te kijken.
Ik moet wel zeggen, ik ben aan het twijfelen of we iets aan het ipadres op de pc hebben moeten veranderen, er staat me iets van voor. Kan ook zijn dat dit was om de configuratie van de Ruckus na te kijken.
Ziggy Boogy Doog
-
- Elite Poster
ruckus is gewoon een bestaand produkt dat gebruikt wordt voor draadloze verbindingen.
dit werd getest en voldoet voor belgacom tv
en ja, je kan het ook voor andere dingen gebruiken.
- Xplod
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Nice,.. en hoe zit het met de snelheid,... waarschijnlijk wel voldoende zekerhollebollegijs schreef:ruckus is gewoon een bestaand produkt dat gebruikt wordt voor draadloze verbindingen.

-
- Elite Poster
goed, als belgacom een nieuwe produkt of dienst lanceert, is het altijd voldoende getest.Xplod schreef:Nice,.. en hoe zit het met de snelheid,... waarschijnlijk wel voldoende zekerhollebollegijs schreef:ruckus is gewoon een bestaand produkt dat gebruikt wordt voor draadloze verbindingen.
Belgacom lanceert pas iets als men zeker is dat het 100% werkt.
-
- Elite Poster
natuurlijk.Xplod schreef:Kan je Ruckus ook op de privé markt kopen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Ook alle firmwarelevels van die Philips modems (een Belgacom product)?hollebollegijs schreef:goed, als belgacom een nieuwe produkt of dienst lanceert, is het altijd voldoende getest.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Niet dus.......Limburg schreef:Ook alle firmwarelevels van die Philips modems (een Belgacom product)?hollebollegijs schreef:goed, als belgacom een nieuwe produkt of dienst lanceert, is het altijd voldoende getest.