Nog maar eens, dat heeft meer te maken met hun specifieke marktpositie, een bepaalde vorm van monopolie, dan met het feit of het een privaat of overheidsbedrijf is.elldiablo schreef:Ik begrijp echt de houding van Belgacom niet, de enige verklaring is dat ze niet meer willen omdat ze nog altijd een staatsbedrijf zijn. En dan doet mij dat terug denken aan de vroegere PTT (putje graven tentje zetten en tukske doen) en dat anno 2007
Dat wil ik zeggen , ze Vragen veel voor het minimum wat ze kunne geven , ...en dit gaan ze doen , zolang dat ze het kunne.
Binne 4 jaar is er nog niets veranderd , belgacom en telenet , maken het leven hier in belgie qwa internet primitief , zoleg je zegt we zitten in Anno 2007 ,...digitaal dan nog wel , en dan zo ,mmmm denk dat als ze de snelhied hoger gaan zetten , ben ik er zeker van dat ge veel gaat betalen , en dan in hun voordeel weer
Dommel geen ADSL+2
al bij al we hebben er niks aan met hun toestanden , zei doen meer aan '' veel bla bla, maar niks boem boem " :o)
i.p.v meer boem boem en minder bla bla :o)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Hebben we het over vrouwen soms,eigenlijk wat is dommel zijn standpuntelldiablo schreef:al bij al we hebben er niks aan met hun toestanden , zei doen meer aan '' veel bla bla, maar niks boem boem " :o)
ik denk dat ik het eens ga navragen.
Het is wel inderdaad zo dat het al 1.000.000 keer aangekondigd is en
uiteindelijk zie je niks beweging.
Zal wel zo zijn dat telenet wat klappen gaat krijgen indien het invoege komt,hangt af van de datalimiet natuurlijk.
Dommel is the way!
rustig rustig , ik heb niks te zeggen over dommel zij doen het goed , ging eigenlijk over belgacom en telenet !!!!
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .