Beste userbasers,
Bedankt voor het logo dat jullie gezet hebben bij de Tik-medewerkers.
Het is misschien maar een detail, maar het is o zo leuk. Bovendien hebben we zo wat meer herkenbaarheid.
Omgekeerd is het userbase-forum voor ons hét forum bij uitstek voor al onze Nederlandstalige leden die geen klant zijn bij Telenet. (de Franstaligen verwijzen we naar adsl-bc)
Dit weekend stuur ik jullie nog een mailtje met een aantal nieuwe voorstellen van vergaderdata. Er is de laatste tijd héél veel beroering rond zowel Belgacom, Telenet als Scarlet en daar moeten we met beide organisaties de vruchten van kunnen plukken!
Bedankt voor het logo
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Bij BGC? Doel je op de ADSL2+/VDSL2 affaire?
Dan sluit ik me daar bij aan, we zouden de druk bij onze vriendelijke monopolist moeten opvoeren zodat ze hun beloftes deze keer nakomen: VDSL2 tegen september.
En wat natuurlijk niet in hun bericht stond: dat elke ISP hiervan gebruik zal kunnen maken. (dommel,EDPnet,Scarlet,etc)
Dan sluit ik me daar bij aan, we zouden de druk bij onze vriendelijke monopolist moeten opvoeren zodat ze hun beloftes deze keer nakomen: VDSL2 tegen september.
En wat natuurlijk niet in hun bericht stond: dat elke ISP hiervan gebruik zal kunnen maken. (dommel,EDPnet,Scarlet,etc)
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Bedankt, meon.
Kan je dat logo ook nog zetten bij Flyboy, svermassen en Sdb700? Dank bij voorbaat.
Kan je dat logo ook nog zetten bij Flyboy, svermassen en Sdb700? Dank bij voorbaat.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Het zijn nieuwe medewerkers, maar ja: inderdaad.meon schreef:Zijn dat TIK-mensen? Wist ik niet eens
Enfin, ik heb het ook bij hen neergezet.
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Thanx voor het logo
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik heb net gemerkt dat Rudi.$ hier ook vertoeft. Kan je hem ook een logo geven?
(Ik had nochtans op de interne mailinglijst gevraagd om het mij te melden wie er ook op userbase zit en onder welke login... tssss Rudi toch!)
(Ik had nochtans op de interne mailinglijst gevraagd om het mij te melden wie er ook op userbase zit en onder welke login... tssss Rudi toch!)
thanks
Death is the greatest kick of all. That's why they save it for last.