Hey Iedereen
Ik gebruik momenteel Skynet ADSL Go Netwerk, en ik heb echt niets ervaring hoedanook van deze toestanden. Net als andere internet gebruikers download ik wel graag enkele bestanden. Maar ineens, een paar dagen geleden, begon ik spijtig genoeg te downloaden met maar slechts 10-15 KB/S Ik denk dat mijn limiet overschreden is, ik heb al gehoord van telemeter, maar heb nergens de Belgacom versie gevonden. Ook vroeg ik me af of er enige weg is (liefst zonder betalen) om mijn internet weer terug op te boosten zoals het vroeger was (Ookal is 100 kbs ook niet echt snel..)
Hopelijk krijg ik hier eindelijk help,
Alvast Bedankt
Skynet Vragen
- Kwabber
- Pro Member
- Bedankt: 3 keer
http://www.ispmonitor.be (om het te controleren zoals telemeter)
Skynet ADSL Go is geen netwerk, maar een abonnementsoptie
En kostenloos terug breedband is daar echter niet mogelijk. Overschakelen naar een ruimere provider zoals Dommel is enigste optie
Skynet ADSL Go is geen netwerk, maar een abonnementsoptie

En kostenloos terug breedband is daar echter niet mogelijk. Overschakelen naar een ruimere provider zoals Dommel is enigste optie

Laatst gewijzigd door Kwabber 28 maa 2007, 19:17, in totaal 1 gewijzigd.
Je kan op de site van Belgacom perfect je maandelijks volume raadplegen. En indien overschreden kan je op dezelfde plek ook een volumepack bijbestellen (betalend). Je kan inderdaad ook wachten tot het einde van de maand, waar er dan een reset gebeurt van het volume.
Het raadplegen van het maandelijks volume doe je op de Online support site bij 'Beheer van mijn internet account'. Gewoon kiezen voor 'Het maandelijks volume raadplegen. Je moet je dan aanmelden via de E-services of voorlopig nog via de gebruikersnaam en wachtwoord van de verbinding.
Het raadplegen van het maandelijks volume doe je op de Online support site bij 'Beheer van mijn internet account'. Gewoon kiezen voor 'Het maandelijks volume raadplegen. Je moet je dan aanmelden via de E-services of voorlopig nog via de gebruikersnaam en wachtwoord van de verbinding.
Ziggy Boogy Doog
Hmm.. Mijn werk regelt al het betalen endus heb ik ook hier geen gegevens van mijn login
Kan ik dat misschien opvragen langs mijn localhost ofzo? Laatste vraag, ken er echt te weinig van, ik weet het
Gewoon nooit echt bezig geweest met dit soort dingen 

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Oei, opvragen gaat dan moeilijk zijn. Je login zou je nog wel ergens te weten kunnen komen, maar het wachtwoord ... Heel misschien in de modem, maar ik vrees dat dat achterhalen een te moeilijk, zo niet onmogelijk gaat zijn.
Dit toont toch weer eens aan dat de gewone gebruikers er ook last van hebben en dat het geen uitzonderingen meer zijn die hun limiet overschrijden. Als mensen die nog nooit van die limiet gehoort hebben er opeens over zitten zou er in de belgacom toren toch een lampje moeten gaan branden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 7 keer
Het is niet omdat je niet van een limiet gehoord hebt, dat je niet een p2p programma kan installeren héhellsnake schreef: Als mensen die nog nooit van die limiet gehoort hebben er opeens over zitten zou er in de belgacom toren toch een lampje moeten gaan branden.

If you can't beat them, confuse them.
IDD, er zijn er nog steeds die zelfs Kazaa installeren . . .CueBoy schreef:Het is niet omdat je niet van een limiet gehoord hebt, dat je niet een p2p programma kan installeren héhellsnake schreef: Als mensen die nog nooit van die limiet gehoort hebben er opeens over zitten zou er in de belgacom toren toch een lampje moeten gaan branden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Je zal waarschijnlijk nog in een smallband sessie zitten, gewoon even reconnecten.