Skynet Vragen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Dolmord
Starter
Starter

Hey Iedereen

Ik gebruik momenteel Skynet ADSL Go Netwerk, en ik heb echt niets ervaring hoedanook van deze toestanden. Net als andere internet gebruikers download ik wel graag enkele bestanden. Maar ineens, een paar dagen geleden, begon ik spijtig genoeg te downloaden met maar slechts 10-15 KB/S Ik denk dat mijn limiet overschreden is, ik heb al gehoord van telemeter, maar heb nergens de Belgacom versie gevonden. Ook vroeg ik me af of er enige weg is (liefst zonder betalen) om mijn internet weer terug op te boosten zoals het vroeger was (Ookal is 100 kbs ook niet echt snel..)
Hopelijk krijg ik hier eindelijk help,
Alvast Bedankt
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer

http://www.ispmonitor.be (om het te controleren zoals telemeter)

Skynet ADSL Go is geen netwerk, maar een abonnementsoptie :P

En kostenloos terug breedband is daar echter niet mogelijk. Overschakelen naar een ruimere provider zoals Dommel is enigste optie :-)
Laatst gewijzigd door Kwabber 28 maa 2007, 19:17, in totaal 1 gewijzigd.
DenDries
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

Op den 1ste vd maand wordt het volume gereset, dus ge zult tot dan meoten wachten of toch ne volumepack kopen...
Dolmord
Starter
Starter

Geweldig hard bedankt! Maandag kan ik terug beginnen :) Deze keer toch wat rustiger dan deze maand :? Ik ga deze site op de voet volgen, en later waarschijnlijk ook overschakelen... Bedankt voor jullie hulp!
Coop
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

of naar dommel overstappen.
Matau
Starter Plus
Starter Plus

Je kan op de site van Belgacom perfect je maandelijks volume raadplegen. En indien overschreden kan je op dezelfde plek ook een volumepack bijbestellen (betalend). Je kan inderdaad ook wachten tot het einde van de maand, waar er dan een reset gebeurt van het volume.

Het raadplegen van het maandelijks volume doe je op de Online support site bij 'Beheer van mijn internet account'. Gewoon kiezen voor 'Het maandelijks volume raadplegen. Je moet je dan aanmelden via de E-services of voorlopig nog via de gebruikersnaam en wachtwoord van de verbinding.
Ziggy Boogy Doog
Dolmord
Starter
Starter

Hmm.. Mijn werk regelt al het betalen endus heb ik ook hier geen gegevens van mijn login :oops: Kan ik dat misschien opvragen langs mijn localhost ofzo? Laatste vraag, ken er echt te weinig van, ik weet het :P :oops: Gewoon nooit echt bezig geweest met dit soort dingen :|
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer

Dolmord schreef:Maandag kan ik terug beginnen :)
Zondag zal ook wel goed zijn :P
Dolmord
Starter
Starter

Zondag zal ook wel goed zijn :P
Love is in the air..
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Oei, opvragen gaat dan moeilijk zijn. Je login zou je nog wel ergens te weten kunnen komen, maar het wachtwoord ... Heel misschien in de modem, maar ik vrees dat dat achterhalen een te moeilijk, zo niet onmogelijk gaat zijn.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster

Dit toont toch weer eens aan dat de gewone gebruikers er ook last van hebben en dat het geen uitzonderingen meer zijn die hun limiet overschrijden. Als mensen die nog nooit van die limiet gehoort hebben er opeens over zitten zou er in de belgacom toren toch een lampje moeten gaan branden.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 7 keer

hellsnake schreef: Als mensen die nog nooit van die limiet gehoort hebben er opeens over zitten zou er in de belgacom toren toch een lampje moeten gaan branden.
Het is niet omdat je niet van een limiet gehoord hebt, dat je niet een p2p programma kan installeren hé :wink:
If you can't beat them, confuse them.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

CueBoy schreef:
hellsnake schreef: Als mensen die nog nooit van die limiet gehoort hebben er opeens over zitten zou er in de belgacom toren toch een lampje moeten gaan branden.
Het is niet omdat je niet van een limiet gehoord hebt, dat je niet een p2p programma kan installeren hé :wink:
IDD, er zijn er nog steeds die zelfs Kazaa installeren . . .
Dolmord
Starter
Starter

Roflmao... Heb ik ook nog gebruikt -_- Nooit meer :-)
Dolmord
Starter
Starter

Zondag 1 april, en nog steeds tegen 15 kb/s downloaden.. -_-
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Je zal waarschijnlijk nog in een smallband sessie zitten, gewoon even reconnecten.
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Dolmord schreef:Zondag 1 april, en nog steeds tegen 15 kb/s downloaden.. -_-
Reconnect een keer :)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”