Ik heb mijn PC moeten herstarten (door een migratie naar nieuwe HD) en nu loopt fah nog wel, maar geen icoontje in taakbalk, in task manager niets bij applications, enkel bij processes zie ik het staan, maar elke keer ik het uitschakel,shakelt het zichzelf weer gewoon in.
Ik vind het toch heel vervelend, ik niet kijken hoe ver ik sta, noch enige setting veranderen.
Iemand een idee hoe dit op te lossen? zou niet graag een uninstall moeten doen en dan wat ik al had gefold kwijt zijn.
Kan niet aan F@H
Heb nochtans de graphical versie gedl, en ze werkte.
Maar heb al gevonden hoe het te stoppen en normaal weer op te starten, blijkbaar zijn er twee bestandjes die lopen, en ik moest het tweede gestopt hebben. Vraag me nu enkel af of mijn 400+ frames die ik reeds had afgewerkt verloren zijn of niet.
Maar heb al gevonden hoe het te stoppen en normaal weer op te starten, blijkbaar zijn er twee bestandjes die lopen, en ik moest het tweede gestopt hebben. Vraag me nu enkel af of mijn 400+ frames die ik reeds had afgewerkt verloren zijn of niet.
En toch lijk ik mijn complete frames kwijt te zijn, pffff.
Maar ik weet nu waarschijnlijk waarom het fout ging,blijkt een foutje te zijn met Norton Ghost.
Staat in de FAH wiki, je moet enkele voorbereidingen treffen voor je Ghost gebruikt op FAH.
Maar ik weet nu waarschijnlijk waarom het fout ging,blijkt een foutje te zijn met Norton Ghost.
Staat in de FAH wiki, je moet enkele voorbereidingen treffen voor je Ghost gebruikt op FAH.
Mja blijkbaar was het dat toch niet, net gereboot om mijn boot te optimaliseren (na de verhuis van mijn C drive).
En hop weer weg, weer geen mogelijkheid om te kijken hoe ver FAH staat of om mijn gegevens en instellingen van FAH te bekijken/veranderen. Enkel twee bestandjes van FAH die lopen in mijn taskmanager.
Gahh weet ge als da zo elke keer moet, moet het van mij al niet meer. Ik hou graag een kijkje op alles wat er loopt op mijn PC, iets dat CPU power gebruikt, en waarvan ik niet eens weet of het wel werkt zoals het moet hoeft van mij niet.
En hop weer weg, weer geen mogelijkheid om te kijken hoe ver FAH staat of om mijn gegevens en instellingen van FAH te bekijken/veranderen. Enkel twee bestandjes van FAH die lopen in mijn taskmanager.
Gahh weet ge als da zo elke keer moet, moet het van mij al niet meer. Ik hou graag een kijkje op alles wat er loopt op mijn PC, iets dat CPU power gebruikt, en waarvan ik niet eens weet of het wel werkt zoals het moet hoeft van mij niet.
/-Pmeon schreef:Misschien dat je niet op F@H moet vloeken maar op jouw boot-optimalisatie-kunsten?
Maar OK, heb iets gevonden, om rond het probleem te werken.
In taskmanager winFAH beindigen, maar niet de FahCore. En dan gewoon weer FAh opstarten. Het probleem light dus duidelijk bij die winFAH, waarschijnlijk de graphical client.
Wat ik nu wel merk is dat de frames atm zeer traag gaan. meer dan 25min/frame.
Raar zondag en maandag was het nog 1min30 of minder.
Settings zijn hetzelfde, op iets hogere prioriteit en 50% CPU power (gebruikt PC toch vooral voor apps die niet veel nodig hebben).
Systeem is 2.8GHz P4 met 1.5gig RAM.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Ge moogt nooit de core killen, maar moet het bron-process killen, anders hebt ge geen graceful shutdown van uw core en zijt ge idd frames kwijt.
En ivm de snelheid; je zal een andere proteine hebben zeker? Ze vouwen niet allemaal even snel open eh
En ivm de snelheid; je zal een andere proteine hebben zeker? Ze vouwen niet allemaal even snel open eh

Heb even naar een episode van een anime gekeken en nu plooit hij al tegen 41seconden, nog steeds minder dan de 30 die ik in het begin had, maar toch al beter.
BTW een vraagje, als jullie rebooten, of ff de PC uitschakelen, sluiten jullie dan F@H manueel af?
BTW een vraagje, als jullie rebooten, of ff de PC uitschakelen, sluiten jullie dan F@H manueel af?