sinds 1 maand overgestapt naar edpnet.Wat heb ik spijt dat dit niet vroeger is gebeurd.Door de weinige (zeg maar geen) reklame was ik niet op de hoogte dat edpnet bestond. (en met mij nog veeeele anderen) !!. Ik heb nog geen enkele seconde spijt gehad en ben 100 % tevreden.In 25 dagen nog geen enkele disconnectie,IP adres slechts 2 x veranderd.
-afstand tot centrale = 2400 m
snelheid :
-belgacom adsl plus - download 400 kb/sec - upload 25 kb/sec
-Edpnet ................ - download 450 kb/sec - upload 55 kb/sec
prijs :
-adsl plus 54 euro / maand voor 30 gig - 5 euro per 5 gig extra volume
-Edpnet 30 euro / maand voor 20 gig - 1 euro per 5 gig extra volume
-afgesloten eerste maand Edpnet,transfervolume 40 gig,met nacht up / download, 26 gig op factuur - prijs 31,25 euro.
dit zou met belgacom adsl plus het volgende prijskaartje dragen :
-54 euro >30 gig,plus 2 volumepacks,2 x 5 euro is totaal 64 euro.
conclusie : Edpnet 32,75 euro goedkoper op 1 maand en meer snelheid.
-32,75 euro x 12 maanden = 393 euro (15853 oude belgische franken) goedkoper. !! Moet Er Nog Zand Zijn !!
Ik kan alleen maar tevreden zijn
Edpnet ... doe zo verder
overstap belgacom naar EDPnet
-
- Starter
Breedband in Belgié hinkt achterop.Mischien komt er een dag dat ze dit beseffen !! als hun monopolie doorbroken wordt !!
-
- Plus Member
Mmm, ik had toch Dommel genomen als ik u was.
Dommel is op dit moment goedkoper & betere voorwaardes.
Mja, dommel vs edpnet. Zo gaan die op & af
Zeker met Dommel zijn 60% download tussen 1.00 & 13.00 + boosterpack + turboline maakt dommel interessanter dan edpnet.
Afwachten wat edpnet zijne volgende zet is.
Dommel is op dit moment goedkoper & betere voorwaardes.
Mja, dommel vs edpnet. Zo gaan die op & af
Zeker met Dommel zijn 60% download tussen 1.00 & 13.00 + boosterpack + turboline maakt dommel interessanter dan edpnet.
Afwachten wat edpnet zijne volgende zet is.
-
- Starter
Ik zie op Dommel geen enkel evenwaardig ADSL abonnement dat goedkoper is (of zie ik erover ?)
Heb Edpnet gekozen,vooral voor de hogere upload snelheid.Ben er tot nu toe zeeeeeeeeeeeeer tevreden over
één ding weet ik zeker : Nooit nog Belgacom en/of Telenet
Heb Edpnet gekozen,vooral voor de hogere upload snelheid.Ben er tot nu toe zeeeeeeeeeeeeer tevreden over
één ding weet ik zeker : Nooit nog Belgacom en/of Telenet
Breedband in Belgié hinkt achterop.Mischien komt er een dag dat ze dit beseffen !! als hun monopolie doorbroken wordt !!