E-leven lanceert ADSL2+ en telefoon voor 34,9 euro per maand

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
caswallawn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 maa 2007, 16:19
Locatie: Elsene
Contacteer:

Vanaf dinsdag 27/03/2007 zou e-leven beginnen met ADSL2+ en telefoonlijn en dit voor 34,9 euro per maand (download 20 Mbps, upload 1 Mbps, 30 Gb downloadlimiet).

Voor hen die meer nodig hebben dan 30 GB bestaat een formule waarbij men per maand 44,9 euro betaald en dan beschikt men over een unlimited download.

De aankondiging van de ADSL2+ vind je hier
http://www.e-leven.be/eleven.php?eleven=mainnl&lg=nl
http://www.e-leven.be/eleven.php?eleven=mainfr&lg=fr

De overig informatie verkreeg ik telefonisch van hun sales-department.
Radix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 jan 2006, 14:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

en nu nog wachten dat de andere ISP's ook naar ADSL2+ gaan...
caswallawn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 maa 2007, 16:19
Locatie: Elsene
Contacteer:

Radix schreef:en nu nog wachten dat de andere ISP's ook naar ADSL2+ gaan...


Of unlimited beginnen aanbieden.
HeAndy
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 maa 2007, 11:15
Locatie: Condroz

caswallawn schreef:Vanaf dinsdag 27/03/2007 zou e-leven beginnen met ADSL2+ en telefoonlijn en dit voor 34,9 euro per maand (download 20 Mbps, upload 1 Mbps, 30 Gb downloadlimiet).

Voor hen die meer nodig hebben dan 30 GB bestaat een formule waarbij men per maand 44,9 euro betaald en dan beschikt men over een unlimited download.

De aankondiging van de ADSL2+ vind je hier
http://www.e-leven.be/eleven.php?eleven=mainnl&lg=nl
http://www.e-leven.be/eleven.php?eleven=mainfr&lg=fr

De overig informatie verkreeg ik telefonisch van hun sales-department.


Ik heb e-leven deze morgen opgebelt. ADSL2+ en telefonie is nog niet overal beschikbaar. Ze beginnen met Brussel en Louvain-La-Neuve, maar (gewoon) ADSL is verkrijgbaar in heel Belgïe.
Anders ziet het aanbod zeer aantrekkelijk uit. Nu nog zien hoe het zal aflopen qua kwaliteit.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Een goede zaak, nu nog Belgacom onder druk zetten zodat ze verplicht worden te handelen zodat we geen derde wereldland meer zijn op internet gebied.
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

eindelijk komt er wat beweging in. was overgestapt van telenet naar dommel en de snelheid wordt nu bijna zo snel als de hunne + no limits!
wa wil ne mens nog meer
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

caswallawn schreef:download 20 Mbps, upload 1 Mbps


Buiten het feit dat enkel in het Frans er sprake is van 20 Mbps kan ik niet meer vinden dan... 6 Mbit / 640 Kbits

caswallawn schreef:per maand 44,9 euro betaald en dan beschikt men over een unlimited download.


Brrr... weer eentje die spreekt over unlimited. Sommige mensen zullen het ook nooit leren, straks kunnen ze bij A2F en RealDSL in het rijtje gaan staan. Dergelijke providers die plotseling uit het niets komen met de meest onvoorstelbare aanbiedingen :roll:
caswallawn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 maa 2007, 16:19
Locatie: Elsene
Contacteer:

Buiten het feit dat enkel in het Frans er sprake is van 20 Mbps kan ik niet meer vinden dan... 6 Mbit / 640 Kbits


Enkel de aankondiging van ADSL2+ en telefoon staat op dit ogenblik op hun site, de overig info heb ik van hun sales department.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Da's nu toch echt wel een slechte naam vind ik. E-leven doet me meteen denken aan één of ander kerkblad ;)
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

r2504 schreef:Brrr... weer eentje die spreekt over unlimited. Sommige mensen zullen het ook nooit leren, straks kunnen ze bij A2F en RealDSL in het rijtje gaan staan. Dergelijke providers die plotseling uit het niets komen met de meest onvoorstelbare aanbiedingen :roll:


Is geen unlimited...

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 7&start=40

Quote van the hog

Ik heb een volgende reply van e-leven ontvangen
Quote:
Indien U echter verhoogde contention ratio’s wil, of over de 60 GB download wil gaan; kunnen we steeds een oplossing op maat voorzien. De FUP is een document dat ervoor zorgt dat U, zonder onmiddelijke restrictieve consequenties eens een maandje boven de courante limieten kan gaan.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik vind het maar raar dat hun mailserver ook dient als radius server :p
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Goendi schreef:Ik vind het maar raar dat hun mailserver ook dient als radius server :p


Best practices hé :roll: Nu ja, ik heb er al een voorgevoel bij, en ik ben nooit ver af, maar we zien wel als mensen beginnen over te stappen.
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

r2504 schreef:
Goendi schreef:Ik vind het maar raar dat hun mailserver ook dient als radius server :p


Best practices hé :roll: Nu ja, ik heb er al een voorgevoel bij, en ik ben nooit ver af, maar we zien wel als mensen beginnen over te stappen.

Ik heb hetzelfde gevoel.

Trouwens vind ik het 1 opzicht positief: de scarlet plannen voor adsl2+ zijn blijkbaar erg concreet, maar nog verre van gerealiseerd... Slechts in Brussel en La Louvière.. Ze hebben nog veel werk.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

r2504 schreef:
Brrr... weer eentje die spreekt over unlimited. Sommige mensen zullen het ook nooit leren, straks kunnen ze bij A2F en RealDSL in het rijtje gaan staan. Dergelijke providers die plotseling uit het niets komen met de meest onvoorstelbare aanbiedingen :roll:



In de rest van de wereld leren ze het nochthans . Maar we weten allemaal wel waar dat aan ligt . Trouwens 35 euro voor 20 mbit lijntje en 30 gig limiet , toch nog aan de dure kant .
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

dopke schreef:
r2504 schreef:
Brrr... weer eentje die spreekt over unlimited. Sommige mensen zullen het ook nooit leren, straks kunnen ze bij A2F en RealDSL in het rijtje gaan staan. Dergelijke providers die plotseling uit het niets komen met de meest onvoorstelbare aanbiedingen :roll:



In de rest van de wereld leren ze het nochthans . Maar we weten allemaal wel waar dat aan ligt . Trouwens 35 euro voor 20 mbit lijntje en 30 gig limiet , toch nog aan de dure kant .
:eek: Jij vindt dit duur? Naar Belgische normen is dit spotgoedkoop... Vergelijk hetzelfde abbo met dat van telenet? Je betaalt een heel stuk meer ( bijna dubbel zeker?) Daarnaast is zowat elke isp op edpnet en dommel duurder voor hetzelfde, maar op 4 mbit....
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

dopke schreef:voor 20 mbit lijntje


Ik wil de eerste testen op Userbase nog zien... wat gaat er van die 20 Mbps nog overblijven.
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

r2504 schreef:
dopke schreef:voor 20 mbit lijntje


Ik wil de eerste testen op Userbase nog zien... wat gaat er van die 20 Mbps nog overblijven.


de helft zou ook al mooi zijn, en een hoge (100gig) limiet of geen (utopie en belgië) en de klanten zullen wel binnenstromen.
Waarom zijn er voor zo'n bedrijven geen investeerders te vinden?
Met een degelijke reclamecampagne kan je toch heel wat mensen laten overschakelen denk ik zo...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

malinwa001 schreef:een hoge (100gig) limiet of geen (utopie en belgië) en de klanten zullen wel binnenstromen. Met een degelijke reclamecampagne kan je toch heel wat mensen laten overschakelen denk ik zo...


Waarom is het aantal klanten bij een EDPnet en Dommel dan zo laag ? RealDSL welke destijds gestart is met echt unlimited kwam maar aan een kleine 1000 klanten.

malinwa001 schreef:Waarom zijn er voor zo'n bedrijven geen investeerders te vinden?


De marges zijn gewoon veel te klein... je vergist je trouwens schromelijk over het aantal klanten dat echt unlimited of dikke volumes wil !
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Praetorian schreef:
r2504 schreef:
Goendi schreef:Ik vind het maar raar dat hun mailserver ook dient als radius server :p


Best practices hé :roll: Nu ja, ik heb er al een voorgevoel bij, en ik ben nooit ver af, maar we zien wel als mensen beginnen over te stappen.

Ik heb hetzelfde gevoel.

Trouwens vind ik het 1 opzicht positief: de scarlet plannen voor adsl2+ zijn blijkbaar erg concreet, maar nog verre van gerealiseerd... Slechts in Brussel en La Louvière.. Ze hebben nog veel werk.


Volgens mij maakt e-leven hiervoor gebruik van 1 of 2 eigen DSLAMs. Dus niet via scarlet. Scarlet kan al adsl2+ aanbieden op meer locaties (Antwerpen/Brussel/Gent/...)
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

r2504 schreef:
malinwa001 schreef:een hoge (100gig) limiet of geen (utopie en belgië) en de klanten zullen wel binnenstromen. Met een degelijke reclamecampagne kan je toch heel wat mensen laten overschakelen denk ik zo...


Waarom is het aantal klanten bij een EDPnet en Dommel dan zo laag ? RealDSL welke destijds gestart is met echt unlimited kwam maar aan een kleine 1000 klanten.

malinwa001 schreef:Waarom zijn er voor zo'n bedrijven geen investeerders te vinden?


De marges zijn gewoon veel te klein... je vergist je trouwens schromelijk over het aantal klanten dat echt unlimited of dikke volumes wil !


ik ben er zeker van dat niemand dommel of edpnet kent, en voor diegene dat het kennen zijn ze niet zeker van de service.
ik ben ondertussen dommelklant en had ook niet echt zin om over te stappen van telenet naar dommel maar die limiet was echt wel te klein voor mij.
ik raad ook iedereen het aan die ik ken die upload of download. mijn ma en pa raadt ik trouwens aan om bij telenet te blijven. de snelheid is nog niet hetzelfden hé :)

marges klein? hoe komt belgacom dan aan zijn winst? als dommel op '2' 'man' draaait?
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

De marges op ADSL zijn wel redelijk klein hoor voor de alternatieve spelers. Belgacom rekent goed door voor het gebruik van het koperpaar. De vergelijking werd al gemaakt: Belgacom 120 EUR/jaar Engeland: 5 EUR
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Mooi aanbod maar weer die belachelijke downloadlimiet een 20mbit met 30 gig datalimiet is ronduit belachelijk maak daar geen woorden meer aan vuil.In ieder geval kan je HQ videostreaming op die manier wel schudden.
Let op is geen unlimited maar FUP.
Ben alleen nieuwsgier wat het antwoord van dommel en edpnet gaat zijn met dit jaar nog hopelijk.
Dommel is the way!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

malinwa001 schreef:ik ben er zeker van dat niemand dommel of edpnet kent, en voor diegene dat het kennen zijn ze niet zeker van de service.


Dat speelt inderdaad mee, maar het soort klanten dat actief problemen heeft met z'n limiet is meestal wel op de hoogte van de alternatieven, maar zelfs die klanten blijven nog vaak waar ze zijn. Hoeveel van de 60.000 die hun handtekening hebben gezet onder geendatalimiet.be zouden nu nog steeds bij BGC/TN zitten denk je ?

malinwa001 schreef:mijn ma en pa raadt ik trouwens aan om bij telenet te blijven. de snelheid is nog niet hetzelfden hé :)


Ik betwijfel of je ma en pa iets gaan voelen van het verschil in snelheid. (maar ze hebben waarschijnlijk ook geen last met hun limieten)

malinwa001 schreef:marges klein? hoe komt belgacom dan aan zijn winst? als dommel op '2' 'man' draaait?


De alternatieve providers moeten veel betalen voor hun lijntje bij BGC... veel kunnen de alternatieven er dus niet aan verdienen, laat staan dat er iemand wil in investeren.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Scarlet zal binnenkort dus ook ADSL2+ aan 20Mbps met een limiet van 60GB aanbieden voor 44,95€ dus zal niet alleen voor Brussel zijn.
Helaas wel iets duurder.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ZMD schreef:Scarlet zal binnenkort dus ook ADSL2+ aan 20Mbps met een limiet van 60GB aanbieden voor 44,95€ dus zal niet alleen voor Brussel zijn. Helaas wel iets duurder.


Mooi... quasi dezelfde prijs als een TN ExpressNet, maar 5x zoveel volume en aan dezelfde theoretische snelheid... ik begin stilaan te denken dat er in 2007 eindelijk wat meer concurrentie gaat komen.
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

r2504 schreef:
ZMD schreef:Scarlet zal binnenkort dus ook ADSL2+ aan 20Mbps met een limiet van 60GB aanbieden voor 44,95€ dus zal niet alleen voor Brussel zijn. Helaas wel iets duurder.


Mooi... quasi dezelfde prijs als een TN ExpressNet, maar 5x zoveel volume en aan dezelfde theoretische snelheid... ik begin stilaan te denken dat er in 2007 eindelijk wat meer concurrentie gaat komen.

Hm... don't sell the bear's skin before... hmz ? 8) Wait and see zou ik zo zeggen, is niet de eerste keer dat Scarlet ADSL2+ aankondigt om dan vervolgens de staart in te trekken... Was trouwens vorig jaar in januari één van de redenen waarom ik van Telenet naar EDPnet ben overgestapt. Nu, tot hiertoe heb ik ADSL2+ nog niet écht gemist hoor. Ben eens benieuwd wat EDPnet hier tegenover gaat stellen, aangezien zij toch Scarlet reseller zijn...
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Verleden jaar was het geld plots op. Nu heeft Scarlet terug genoeg middelen om te investeren in ADSL2+. De dekking zal waarschijnlijk wel niet 100% zijn met hun eigen infrastructuur.

Nu is alles wel héél concreet.
caswallawn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 maa 2007, 16:19
Locatie: Elsene
Contacteer:

Ik heb e-leven deze morgen opgebelt. ADSL2+ en telefonie is nog niet overal beschikbaar. Ze beginnen met Brussel en Louvain-La-Neuve, maar (gewoon) ADSL is verkrijgbaar in heel Belgïe.
Anders ziet het aanbod zeer aantrekkelijk uit. Nu nog zien hoe het zal aflopen qua kwaliteit.


In Brussel zou men eind april, begin mei ADSL2+ en telefoon beginnen opleveren, dit in tegenstelling tot het eerdere bericht dat ze daar vanaf dinsdag 27/03 mee zouden starten.
Gewoon ADSL is inderdaad al beschikbaar, men gaf mij ook spontaan mee hoever ik van de centrale verwijderd zit, info die bij mijn huidige provider wat moeilijker te verkrijgen is.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Hun site is eindelijk klaar nouja NL link werkt nog niet…. :lol:
http://www.e-leven.be/

btw adsl2+ is hier dus voorgesteld maar als ik nu op de scarlet site ga zie ik hun nieuwsaankondiging voor adsl2+ niet meer op de openingspage ? heb ik iets gemist… afgevoerd ?
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

kaise1 schreef:Hun site is eindelijk klaar nouja NL link werkt nog niet…. :lol:
http://www.e-leven.be/

btw adsl2+ is hier dus voorgesteld maar als ik nu op de scarlet site ga zie ik hun nieuwsaankondiging voor adsl2+ niet meer op de openingspage ? heb ik iets gemist… afgevoerd ?

je hebt niets gemist het staat er niet meer op het is een andere pagina ook als ik me net vergis :?
Phoenixke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2007, 14:53
Locatie: Gent

kaise1 schreef:
r2504 schreef:Brrr... weer eentje die spreekt over unlimited. Sommige mensen zullen het ook nooit leren, straks kunnen ze bij A2F en RealDSL in het rijtje gaan staan. Dergelijke providers die plotseling uit het niets komen met de meest onvoorstelbare aanbiedingen :roll:


Is geen unlimited...

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 7&start=40

Quote van the hog

Ik heb een volgende reply van e-leven ontvangen
Quote:
Indien U echter verhoogde contention ratio’s wil, of over de 60 GB download wil gaan; kunnen we steeds een oplossing op maat voorzien. De FUP is een document dat ervoor zorgt dat U, zonder onmiddelijke restrictieve consequenties eens een maandje boven de courante limieten kan gaan.


60GB? Ik zit zelf bij E-Leven en toen ik het vroeg zeiden ze 150-200GB. Kwestie als ik niet elke maand boven 200Gieg ga is er geen vuiltje aan de lucht (uitschieters worden niet eens bestraft!). Als je met dat niet toekomt kan je gewoon een Pro-abo nemen met vast IP en dan klagen ze al helemaal niet :)
Phoenixke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2007, 14:53
Locatie: Gent

lithion schreef:Verleden jaar was het geld plots op. Nu heeft Scarlet terug genoeg middelen om te investeren in ADSL2+. De dekking zal waarschijnlijk wel niet 100% zijn met hun eigen infrastructuur.

Nu is alles wel héél concreet.


Concreet ADSL2+ bij Scarlet? Ik zie er helemaal niets van op de site...
Tenzij je meer weet natuurlijk ^^
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Phoenixke schreef:60GB? Ik zit zelf bij E-Leven en toen ik het vroeg zeiden ze 150-200GB. Kwestie als ik niet elke maand boven 200Gieg ga is er geen vuiltje aan de lucht (uitschieters worden niet eens bestraft!). Als je met dat niet toekomt kan je gewoon een Pro-abo nemen met vast IP en dan klagen ze al helemaal niet :)


Wat die mail dan voorsteld weet ik ook niet…eindelijk een gast die bij e-leven zit en hier duidelijkheid schept… :-)
is dit aantal alleen bij het 6mbit profiel ?
Phoenixke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2007, 14:53
Locatie: Gent

Ik weet niet of er bijkomt voor de 6M maar ik heb alvast maar de 3M.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

Ik heb even naar e-leven gemaild vanwege de karige info op hun site en reply ontvangen over hun ADSL2+ aanbieding "11 Pack" (34.95€)genaamd:

1. De limiet is 30GB. Wat gebeurt er als deze limiet op is? Verlaging van de download snelheid, bijbetalen? Is deze limiet download en upload tezamen? Indien niet, is er dan een aparte limiet op de upload?

1) De limiet is 35GB, indien u deze overschreidt ontvangt u een schrijven, indien u deze twee maal achter elkaar overschreidt, gaan we ervan uit dat u kiest voor de optie unlimited surfen, en factureren we u 9,9€ per maand meer

Nota: Op de site staat nochtans 30GB als limiet dus ik vermoed dat die 5GB upload limiet is. Het kan natuurlijk ook zijn dat de site nog niet aangepast is. Maar in ieder geval dus FUP aan 44.85€.

2. De activatie kost is momenteel te hoog. Kan deze wegvalen of sterk verlaagd worden? Komen er binnenkort acties waarbij iets aan de activatiekost gedaan wordt?

2) Er is geen korting op de activatiekosten mogelijk vandaag, en er staan geen acties op til.

Nota: de activatiekost is momenteel 79€ volgens de site.

3. "Ongelimiteerd bellen" dus jullie bieden zelf ook VOIP aan? Kan ik dan het telefoon abonnement laten vallen bij belgacom? Kan mijn huidig belgacom telefoonnr overgedragen worden naar de VOIP account? Als ik klant word, kan ik dan nadien nog de optie erbij nemen om ongelimiteerd te bellen?

3) We zijn erkend telecom operator die gebruik maakt van de methode’s van de klassieke telefonie, maar u deze kunnen aanbieden aan de tarieven van VoiP telefonie. U kan daardoor uw telefoonnummer behouden, en uw telefoonabonnement bij belgacom laten vallen.

4. Wat is de minimum contract duur en wat is daarna de minimum opzegtermijn? Kan je ook een copy van alle voorwaarden (een contract) doorsturen?

4) De minimum contractduur is 1 jaar, u dient 3 maanden voor het einde van deze periode op te zeggen, anders verlengt u voor een jaar. Zegt u op in het midden van het jaar, dan is er een opzegvergoeding voorzien, conform de wettelijke regelgeving. Het contract en de voorwaarden kan u terugvinden op onze website: www.e-leven.be

Nota: De algemene condities kan je vinden via de gewone ADSL abo's (meer info en dan onderaan)

5. Beschikken jullie over een binary news server?

5) Er is geen newsserver voorzien

6. Wordt er webspace voorzien voor de user account? Wordt hierop scripting ondersteund zoals php, asp, perl, ...?

6) Er is geen webspace voorzien
Please help, looking for a way to get rich and fast
Joris84
Pro Member
Pro Member
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 maa 2006, 18:09
Bedankt: 2 keer

BungaMan schreef:4. Wat is de minimum contract duur en wat is daarna de minimum opzegtermijn? Kan je ook een copy van alle voorwaarden (een contract) doorsturen?

4) De minimum contractduur is 1 jaar, u dient 3 maanden voor het einde van deze periode op te zeggen, anders verlengt u voor een jaar. Zegt u op in het midden van het jaar, dan is er een opzegvergoeding voorzien, conform de wettelijke regelgeving. Het contract en de voorwaarden kan u terugvinden op onze website: www.e-leven.be

Nota: De algemene condities kan je vinden via de gewone ADSL abo's (meer info en dan onderaan)


Ik haat die jaarlijkse stilzwijgende verlengingen he. Voor mij al reden genoeg om deze provider niet te pakken.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

BungaMan schreef:4. Wat is de minimum contract duur en wat is daarna de minimum opzegtermijn? Kan je ook een copy van alle voorwaarden (een contract) doorsturen?

4) De minimum contractduur is 1 jaar, u dient 3 maanden voor het einde van deze periode op te zeggen, anders verlengt u voor een jaar. Zegt u op in het midden van het jaar, dan is er een opzegvergoeding voorzien, conform de wettelijke regelgeving. Het contract en de voorwaarden kan u terugvinden op onze website: www.e-leven.be


Dit is niet meer legaal ondertussen denk ik.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Joris84 schreef:
BungaMan schreef:4. Wat is de minimum contract duur en wat is daarna de minimum opzegtermijn? Kan je ook een copy van alle voorwaarden (een contract) doorsturen?

4) De minimum contractduur is 1 jaar, u dient 3 maanden voor het einde van deze periode op te zeggen, anders verlengt u voor een jaar. Zegt u op in het midden van het jaar, dan is er een opzegvergoeding voorzien, conform de wettelijke regelgeving. Het contract en de voorwaarden kan u terugvinden op onze website: www.e-leven.be

Nota: De algemene condities kan je vinden via de gewone ADSL abo's (meer info en dan onderaan)


Ik haat die jaarlijkse stilzwijgende verlengingen he. Voor mij al reden genoeg om deze provider niet te pakken.

die algemene voorwaarden zijn wel oud denk ik. Vorige maand is er namelijk een wet gemaakt die de automatische jaarverlengingen verbiedt.
Je zal dus wel maandelijks kunnen opzeggen. Natuurlijk zal je wel zoals bij alle providers het eerste jaar moeten blijven.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

@Bungaman : bedankt voor de info. Nu ga ik niet onmiddelijk van provider veranderen, maar een mens moet zijn alternatieven verkennen *voordat* een situatie dringend wordt, nietwaar. :-D

Hmmm.... interessant. Dit ga ik toch in de gaten houden, al was het maar om te zien of deze (kleine) speler er in slagen kan zijn beloftes na te komen. Allersinds ok van hun dat je zelf onmiddelijk kan nakijken wat voor een aanbod voor je eigen regio/aansluiting van toepassing is.

Ah propos : overschreidt ??? Wow.
Laatst gewijzigd door kaween 24 mei 2007, 22:27, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

kaween schreef:Ah propos : overscheidt ??? Wow.


Overschijt ;)?
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”