Legaal online films en series bekijken .... in aankomst ?

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

The Inquirer schreef:Het gevecht tussen Youtube en Myspace levert ons gratis films

door mailforlen: Donderdag 22 Maart 2007, 11:01

Myspace eigenaar news.com heeft een deal afgesloten met NBC en FOX om samen met Yahoo, MSN en AOL gratis series en films aan te bieden.
Click here to find out more!

De nieuwe videodienst zal haar programma's op de portalen van deze drie grote internetproviders plaatsen en de gebruikers zullen gratis kunnen kijken naar populaire programma's en zelfs naar volledige films. Het geheel zal worden betaald met publiciteit. We kunnen natuurlijk nu enkel hopen dat surfers van buiten de VS er ook toegang tot zullen krijgen want het zal de enige legale manier zijn om deze series te zien voor ze hier op het scherm komen, indien ze al op het scherm komen.

Het gaat wel degelijk om populaire programma's zoals '24 hours' en 'Heroes' en films zoals 'Borat' en 'Little Miss Sunshine'. Gebruikers zullen deze programma's ook online kunnen mixen. Een beetje 'Borat' in '24 hours' bvb, al was het maar om het onwaarschijnlijke van deze serie nog duidelijker te maken.

Maar wat dan met Itunes die deze verkoopt ? Wat dan met al die websites die illegale kopies of links ernaar aanbieden ? Wat met de DVD ?

Misschien heeft men eindelijk begrepen dat de online copie van een video altijd van een dergelijke slechte kwaliteit is voor de echte liefhebbers met hun plasma tv en supersoundinstallatie dat die nog meer zullen geneigd zijn om de DVD te kopen die naast een steeds betere kwaliteit ook steeds meer extra's bevat. Het is niet omdat het in een slechte versie online staat dat dit een negatief effect zou hebben op de verkoop van DVD's met extra's.

Voor de videosurfers is dit echter waarschijnlijk een mooie evolutie want Youtube zal nu nog meer goede gratis programma's en films online moeten aanbieden want enkel teren op amateurvideo's over losers, katten en idioten kan niet meer.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

En nu zal ik nog sneller aan mijn limiet kunnen komen :evil:
Laatst gewijzigd door hellsnake 25 maa 2007, 19:35, in totaal 2 gewijzigd.
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

hellsnake schreef:En nu kan ik nog sneller aan mijn limiet kunnen komen :evil:
Het is idd, een reden te meer om betere (200 gig in de VS) of geen limieten te vragen.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Is Joost niet legaal? Het programma van de makers van Skype. Ik heb zelf nog niet gezien wat het resultaat is, ik wacht nog steeds op een login/password om te verbinden
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer

The Inquirer schreef:Maar wat dan met Itunes die deze verkoopt ? Wat dan met al die websites die illegale kopies of links ernaar aanbieden ? Wat met de DVD ?
Denk niet dat dit in het nadeel zal spelen. Want zover ik weet zijn dvd en dergelijke nog altijd reclamevrij :-)
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Ik vrees ervoor dat de films niet toegankelijk zullen zijn voor niet-amerikanen, er zijn nog al verschillende sites met clipjes uit amerika waar je als europeaan niet aan geraakt (heeft met rechten te maken en als amerikaanse bedrijven reclame plaatsen op die websites, dan verdienen ze niks aan ons.
Voor de videosurfers is dit echter waarschijnlijk een mooie evolutie want Youtube zal nu nog meer goede gratis programma's en films online moeten aanbieden want enkel teren op amateurvideo's over losers, katten en idioten kan niet meer.
Youtube loopt hier sowieso achter, want ookal gaan ze ook films e.d. gaan aanbieden, hun kwaliteit is voorlopig nog embarlijk.
Stage6 de Youtube tegenhanger van DIVX daarentegen biedt wel kwalitatief goeie filmpjes aan (technisch gezien), dus als zij nu nog eens echte films zouden aanbieden, dat zou ideaal zijn :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”