Enkele vragen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Hibibidibibidi
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 mar 2007, 18:47

Volgens de FAQ van dommel.be worden upload en download opgeteld en zo je datatransfers berekend.
wordt er voor de datalimiet een onderscheid gemaakt tussen de upload en de download?
met betrekking tot datalimiet is het zo dat wij geen onderscheid maken tussen up en download.
op het einde van de kalendermaand tellen wij de up en download gewoon bij elkaar en de som van die twee bepaalt de totale datatransfer voor de bewuste maand.

Volgens de info pagina is het ongelimiteerd uploaden en 50Gb downloaden.
standaard opties
capaciteit
• 50 gb downloadverkeer per maand
• ongelimiteerd uploadverkeer

Welke van de 2 is het?


Als ik te veel download (boven de 50Gb) word dit dan net zoals bij Skynet bij de volgende maand geteld, of niet?
bv. Ik download deze maand 60Gb (10Gb aan trage snelheid), volgende maand staat de teller direct op 10Gb, zo kan ik eigenlijk maar 40Gb downloaden aan volle snelheid.

Bedankt.
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Die FAQ is verouderd. Upload telt totaal niet mee (staat ook duidelijk op de site waar je volume wordt bijgehouden)

Je krijgt altijd de volle 50GB op breedband. Die mediumband ~ smallband bij skynet. Als je bij skynet op smallband (dus geen leechtruc ofzo) 10 GB zou downloaden wordt dit (dacht ik) ook niet afgetrokken van de volgende maand.
Hibibidibibidi
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 mar 2007, 18:47

Ok bedankt, dat is goed nieuws.

Nochtans had ik dat voor, ik was 7Gb van de nieuwe maand al kwijt. Toen ik naar Belgacom belde om te vragen waar het was zeiden ze dat het was omdat ik er vorige maand 7Gb over was gegaan en dit dan van de volgende maand werd afgetrokken, toen ik vroeg waar dit vermeld was zeiden ze dat ze het contract gingen opsturen. (nooit gekregen natuurlijk)
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Hi,

Je hebt 50Gig per maand maar:
Upload wordt niet meer geteld.
Download tussen 01.00 en 13.00 telt maar voor 60%
smalband is nog steeds 1Mbit en voor trafic geld dan FUP (gratis en niet afgetrokken van de volgende maand.
Zo lang je op breedband zit kan je op de newsserver, daarna niet meer.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”