Mijn ouders gaan overschakelen van telenet naar dommel . We hebben al een belgacom classic lijn omdat ze niet wouden overschakelen vroeger naar Telenet telefonie.
Moet ik soms nog dingen aanvragen bij belgacom buiten een ADSL filter op de lijn te steken? Of regelt dommel dit allemaal?
Klein vraagje
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Dommel zal het signaal regelen, maar de filter(s) (voor elk telefoontoestel één) moet je wel zelf gaan halen.
Verder moet je niets doen, buiten het papierwerk dan.
edit : Zie ook het 3e puntje van de Dommel infoBASE
Verder moet je niets doen, buiten het papierwerk dan.
edit : Zie ook het 3e puntje van de Dommel infoBASE
Laatst gewijzigd door Robbe 22 maa 2007, 14:40, in totaal 1 gewijzigd.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Is het niet een splitter voor elk contactdoosje, of het nu in gebruikt is of niet?meon schreef:Voor elk gebruikt contactpunt 1.
Mogelijk zit er bij de modem al 1.
Hangt af van wat voor type lijn dacht ik, volgens wat ik hier ergens in een post heb gelezen.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
nope, alleen een splitter steken als er telefoon aanhangt, lege contactdozen hebben geen splitter nodig!Draco888 schreef:Is het niet een splitter voor elk contactdoosje, of het nu in gebruikt is of niet?meon schreef:Voor elk gebruikt contactpunt 1.
Mogelijk zit er bij de modem al 1.
Hangt af van wat voor type lijn dacht ik, volgens wat ik hier ergens in een post heb gelezen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727