Is het mogelijk om je downloadsnelheid te limiteren?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Tobin
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 nov 2004, 17:54

Hey mensen,

Het kan misschien contradictorisch klinken maar ik wil als het ware een cap zetten op mijn downloadsnelheid (zit met standaard 4.6mbps/s dus max snelheid is iets van 420kb/s) omdat anders mijn internetverbinding wegvalt.

Als ik bijvoorbeeld files afhaal van rapidshare (die downloaden aan je limiet) dan valt m'n verbinding na een tijd gewoon uit. Let wel op dit gebeurt enkel wanneer ik aan het downloaden ben aan m'n limiet dus als ik gewoon op het internet zit of aan het pokeren ben heb ik daar geen last van.

Dit is vreselijk irritant, zeker als het gaat om grotere files die ik dan moet herdownloaden en maar moet hopen dat ie iets trager download.

Heb gegoogled maar vind niet echts iets om er een cap op te zetten (bijv. 380kb/s) buiten een downloadaccelator maar die haat ik en die werken bovendien niet met megaupload of rapidshare om maar iets te noemen.

Een "oplossing" is dat ik als een zot één van mijn bookmarks om de zoveel seconden moet openen om de downloadspeed iets naar beneden te brengen , dan lukt het wel :-D
Je travaille dans une friteuse
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

Netlimiter
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
Tobin
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 nov 2004, 17:54

Robinvv schreef:Netlimiter


Ok bedankt ik ga het eens bestuderen

EDIT: Dit is echt wel wat ik zocht, heb hem op 400 cap gezet en totaal geen probleem niet meer, nog keer bedankt
Je travaille dans une friteuse
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”