Per toeval ontdekte ik op een Duitse website dat er Patches beschikbaar zijn voor OfficeXP.
(Mijn versie is wel Nederlandstalig)
Deze kan je downloaden op > http://www.microsoft.com/belux/nl/office/
Op die website vind je onder Highlights "Bescherm uw Computer"
Bij mij was Service Pack2 al vroeger geupdate, maar wat nu belangrijk is zijn de 3 volgende Patches.
OfficeXP Security Patch:KB822036
Word 2002 Security Patch:KB824936
OfficeXP WordPerfect 5.1 Converter Security Patch:KB824938 (Dutch version)
Tip: maak dat je uw CD klaar liggen hebt van OfficeXP en van Word, daar wordt naar gevraagd tijdens de installatie
Het kan wel zijn als je een andere versie hebt (andere taal) dat deze patches een ander nummer hebben en dat je uiteraard die Dutch version niet nodig hebt)
Nog een raadgeving:Via die link kunt u je ook inschrijven om de nieuwsbrieven te ontvangen over OfficeXP, zodat je steeds op de hoogte wordt gebracht en je niet via een vreemde website moet ervaren dat er patches beschikbaar zijn.
Wel keek ik regematig na of er updates waren voor Office, maar schijnbaar nog niet genoeg!
Veiligheids updates Beschikbaar OfficeXP
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Op deze site kan je direct laten controlen of je office producten up-to-date zijn of niet en kan je direct ook patches downloaden.
Je kan er ook geraken via de windowsupdate, door bovenaan voor Office Update te kiezen.
Je kan er ook geraken via de windowsupdate, door bovenaan voor Office Update te kiezen.
I love it when a plan comes together!