Scarlet Box weeral defect.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Boemenenoekinzoe
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jan 2007, 19:45

Jo,

Vanmorgend sta ik op om te merken dat de telefoon niet meer werkt. Even gaan kijken naar de Scarlet Box dus, en wat zie ik daar, inderdaad, enkel het power-ledje brandt. Net hetzelfde symptoom als een paar maand geleden toen we meer dan een maand moesten wachten op de vervanging van dit doosje.

Voor zover ik mij kan herinneren van vorige keer zit er geen resetknop op dat ding, dus resetten zal er ook niet inzitten.

Wat ik mij wel afvraag is ofdat de Scarlet Box die nu wordt gegeven aan een klant nog altijd van hetzelfde type is? (CopperJet 816 dacht ik)

Ik heb namelijk geen zin om elke zoveel maand een vervanging aan te vragen.

Groeten,

Jeroen
Gebruikersavatar
kweezie wabbit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 28 feb 2007, 14:55
Contacteer:

Probeer een te resetten door de power uit te schakelen (ev stekker uittrekken).
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
Boemenenoekinzoe
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jan 2007, 19:45

Dat heb ik al meerdere keren geprobeerd, geen resultaat. Nu ga ik hem een paar uurtjes afkoppelen en dan terug aansluiten en als dat niet werkt maar eens proberen telefoneren naar de helpdesk.
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Die Scarlet-box wordt niet meer gebruikt nu, het is nu een nieuwe typ, de 1616.
Boemenenoekinzoe
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jan 2007, 19:45

Toch wel een pak vooruit gegaan qua service die mannen van Scarlet. Donderdag gebeld, maandag vervangen. Dinsdag telefoontje om te vragen of alles inorde was omdat we al een paar dagen geen uitgaande gesprekken hadden gedaan.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”