de nieuwe stijl

Plaats reactie
T2m
Plus Member
Plus Member

De nieuwe stijl al gezien? Alleszins: mochten jullie opmerkingen hebben, fouten zien, correcties, onduidelijkheden,... alles is welkom...
correctie: <b>ex</b>-T2m...
Praetorian
Premium Member
Premium Member

ziet er niet slecht uit. Een beetje te flashy ipv sérieu misschien.
Klein foutje misschien: Ik draai firefox met java standaard disabled en ik zie niets als ik op de site kom, ook niet enable java of dergelijk bericht. Kan handig zijn voor een aantal gebruikers...
Torpens
Member
Member

Met Opera Version 7.54 lopen de zaken wat dooreen.
Ik denk dat de gele en blauwe knoppen zich slecht gedragen.
T2m
Plus Member
Plus Member

Printscreentjes zijn altijd welkom, al begrijp je dat de nogal vergaande code (een bewuste keuze op internationaal vlak) zijn gevolgen heeft en er gekozen is voor een compatibiliteit met IE en FireFox als prio's (in die volgorde). Economische keuzes veronderstel ik...
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

* 1:1 copy van de Nederlandse site (op uitzondering van de voorwaarden, prijzen en exacte productlijn). Op zichzelf geen drama, maar het geheel komt me nogal schreeuwerig over. Kleurkeuze lijkt meer iets voor St-Truiden fans ? :P Hoewel, hoofdzakelijk geel/blauw, Zweeds dus.

* als een klant hier even snel info op moet zoeken (naam van de mailboxen, modem instellingen, ...) loopt hij zich zot te klikken. Geen duidelijke "algemene technische info HIER" hulp die je onmiddelijk kan vinden bij problemen. Heb mijn collega proefsgewijs dat eens laten proberen : zoek de drivers van de Etech en de mail instellingen.
Na 15 minuten en enkele honderden muiskliks riep hij uit van "wat een kl*te site".
Zoiets kan best in "technische details" onmiddelijk terug te vinden zijn.

* nog steeds geen "algemene status van het netwerk" die onmiddelijk te raadplegen valt. Waarom niet ? (en ja, ik kan hier ook sarcastische retorische antwoorden op geven, maar da's nu niet de bedoeling).
Laatst gewijzigd door kaween 20 maa 2007, 20:40, in totaal 2 gewijzigd.
Poedelbrein
Plus Member
Plus Member

Er is een link naar technische informatie (deze), maar daar staat idd niets van email instellingen, DNS/handmatige IP-instellingen, ed. Tevens loopt het kadertje van 1.4. ATM- en IP-debiet niet volledig door in Firefox.
Jelle
Member
Member

Er zit nog een foutje op http://www.tele2.be/mijntele2 (de vorige mijn tele2 pagina). Daar zie je de pagina nog duidelijk springen van de oude layout naar de nieuwe.

Op de zakelijke site worden de oude en de nieuwe stijl nogal gemixt. (vb: http://www.tele2.be/nl-business/internet/breedband/adsl-inschrijving.html)

Wat design betreft vind ik hem alleszins beter dan de vorige. Hij oogt een stuk jonger en dynamischer.

T2m schreef:Printscreentjes zijn altijd welkom
Alsjeblief

Krijgt de verbruiksmeter nu binnenkort ook de nodige update??
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Nog een paar zaken:

* In 'mijn tele2' gaat de onderste balk mee tussen de menu's links staan als je bvb slechts één mailbox hebt. Vermoedelijk omdat er niet veel weer te geven is :)
* Als je op 'support' klikt, dan word je gevraagd naar 'mijn tele2' te gaan en daar op FAQ te klikken. Welnu, waar is de FAQ en het support deel? Heb ik dit overzien of staat het er effectief niet?
* De volumemeter is niet echt up to date. Je kunt blijkbaar je volume niet zien als je niets verbruikt? Er gebeurd in dat geval gewoon niets... :)
* Je krijgt wel een overzicht van je facturen, maar nergens van je creditnota's. Het is ook een raadsel wat je betaalde en wat niet, zeker als je met complexe zaken zit zoals facturen die geannuleerd worden. Desgevallend blijven deze gewoon zichtbaar op je 'Mijn Tele2'.

Hopelijk ben je hier iets mee :) Als er nog feedback is, dan volgt deze uiteraard :P

PS: als uploadsnelheid staat er bij mij 348 kbit, maar op de site staat bij producten 'max 256'. Foutje of extraatje?
Poedelbrein
Plus Member
Plus Member

Goendi schreef:(...)

PS: als uploadsnelheid staat er bij mij 348 kbit, maar op de site staat bij producten 'max 256'. Foutje of extraatje?

Normaaltje. Het precieze getal weet'k niet meer, maar het is in de 300Kbit. Dat is om de 256 te kunnen garanderen, rekening houdend met verlies over de lijn.
T2m
Plus Member
Plus Member

Alleszins al ERG bedankt voor de feedback. Sommige zaken kunnen we zelf oplossen (over het hoofd gezien, we hebben dit in twee weken tijd helemaal op moeten zetten), andere liggen aan foutjes binnen de templates die we aangeleverd kregen.

En inderdaad - deze stijl zal bij alle landen te vinden zijn binnenkort. Wij waren nummer drie op de lijst (en zijn daar best trots op).

De verbeteringen komen eraan!
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Net een grappige bug ontdekt:
Als je in "Mijn Tele2" naar Administratie gaat en dan je geboortedatum aanpast via de datepicker ... hoor je het muziekje van het filmpje op de homepage :-)

Voorbeeldje: http://meon.be/pub/tele2bug.wmv (is Windows Media Screen codec)
JrCv
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

meon schreef:Net een grappige bug ontdekt:
Als je in "Mijn Tele2" naar Administratie gaat en dan je geboortedatum aanpast via de datepicker ... hoor je het muziekje van het filmpje op de homepage :-)

Voorbeeldje: http://meon.be/pub/tele2bug.wmv (is Windows Media Screen codec)
haha leuk dit, loopt wel 2x door elkaar, niet ?
T2m
Plus Member
Plus Member

Er zijn vandaag enkele kleine wijzigingen doorgevoerd. Momenteel zijn we bezig aan de Franse versie, maar de Nederlandse staat al vast bijna 100% op poten. Deels dankzij jullie feedback!

http://www.tele2.be/nl/telefonie/
http://www.tele2.be/nl/internet/
en
http://www.tele2.be/nl/allin/

hebben nu overzichtspagina's voor de producten, met kort de specs en prijzen,...

Daarnaast is de navigatie nu context-gevoelig, namelijk afhankelijk van de gekozen productrange. (Dit is een structuur opgezet door Internationaal). De witte tab bovenaan maakt daarbij duidelijk waar je momenteel zit.

Hier en daar wordt nog iets gecorrigeerd. Morgen komt er ook een nieuwe versie van de tarievenpagina, waarbij een volledig - duidelijk en compact - overzicht gegeven wordt van bijvoorbeeld de tariefplannen voor de telefonie van All In.

Schiet me niet dood als een en ander nog even los hangt of morgen die nieuwe tarievenpagina niet meteen beschikbaar is, maar geef gerust opmerkingen door!

Thanks,
mws
Starter Plus
Starter Plus

En waneer geraakt de bug van de verbruiksmeter eindelijk eens opgelost ???????
Dit ding werkt al niet meer sinds 9mei !
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Commercieel staat dat wel, denk ik, maar ....

*klein stemmetje*
Tech info ? DNS nummers ? Pop/smtp instellingen ? Algemene info over wachtwoorden voor je Box (Tele2/Tele2) ? Ook voor mensen *zonder* accounts bij jullie (tech support !) Correcte firmware voor iedere Box in geval klant geen recovery CD meer bezit ?

*nog kleiner stemmetje*
algehele status van het netwerk ? geplande werken ?

*onhoorbaar/ghostly voice from the grave not expecting any answer*
zone's met voor de deur staande migraties ? (Bruo)
Poedelbrein
Plus Member
Plus Member

Weer eens all show no go for Tele2 :lol:
Jelle
Member
Member

mws schreef:En waneer geraakt de bug van de verbruiksmeter eindelijk eens opgelost ???????
Dit ding werkt al niet meer sinds 9mei !
In dit werd gezegd dat het weldra volledig in orde zou moeten zijn.

Aan de snelheid waarmee er bij Tele2 gewerkt wordt aan problemen van klanten, vermoed ik een werkende meter binnen een goede twee jaar...
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”