Weet niet juist waar het te plaatsen maar gezien dat ik bij dommel zit zal het hier worden gevraagd.
Heb sinds een paar dagen problemen met het internet.
De wireless router (philips van bgc) staat constant aan in de huiskamer. De pc op men kamer is diegene die er via usb ontvanger het meest op verbonden is.
Sinds een dagen valt een 5 a 10 minuten na het opstarten van pc de verbinding weg. Verbinden met de router kan ik nog steeds, dixit status staat die zelfs nog 'connected'.
Surfen of andere weg gerelateerde dingen zijn niet meer mogelijk, zelfs niet wanneer verbinding wordt verbroken en terug wordt heropgestart. Krijg dan een melding dat pvc verbinding nog verbonden is.
Dacht eerst dat ik hetzelfde probleem had als de andere members in de dommel problemen topic maar bij hun lijken de problemen van de baan te zijn, hier echter niet.
Iemand die een soortgelijk probleem heeft voorgehad of eventueel een oplossing weet?
alvast bedankt
Uitvallen verbinding
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
je moet eens in da forum van belgacom kijken
ligt waarschijnlijk aan de bgc firmware van je router
staat daar ergens bij tussen zekers als het een philips is
s ff kijken
groetjes
ligt waarschijnlijk aan de bgc firmware van je router
staat daar ergens bij tussen zekers als het een philips is
s ff kijken
groetjes
Ik denk dat de vorige poster gelijk had, beter je besturingssysteem eens opnieuw instellen, OF . . mischien is er iets aan je usb wireless op je PC.decat schreef:misschien wel ja, was het sowieso al van plan
de laptop ligt nu naast mij en die blijft zonder probleem online
Beiden zouden kunnen verklaren waarom het op je laptop wel gaat en op PC niet. Indien je andere wireless USb of wireless van iemand even kunt lenen om te testen zou je dat kunnen uitsluiten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
ok zal er vanavond of morgen eens naar kijken
herinner me nog dat ik de firmware van de router een paar maanden geleden heb geupdate en heb tot vorige week geen enkel probleem gehad. alles ging perfect & had altijd max snelheid.
Lijkt me raar dat het nu ineens niet meer zou werken.
Het springt me nu ook juist binnen dat er een paar dagen geleden een stroompanne bij ons in de straat is geweest, zou de router daardoor gereset zijn of kan de firmware daardoor corrupt geraken ofzo?
enfin zal het vanavond eens checken, eerst wel een beetje plezier beleven in t sportpaleis
de groeten
herinner me nog dat ik de firmware van de router een paar maanden geleden heb geupdate en heb tot vorige week geen enkel probleem gehad. alles ging perfect & had altijd max snelheid.
Lijkt me raar dat het nu ineens niet meer zou werken.
Het springt me nu ook juist binnen dat er een paar dagen geleden een stroompanne bij ons in de straat is geweest, zou de router daardoor gereset zijn of kan de firmware daardoor corrupt geraken ofzo?
enfin zal het vanavond eens checken, eerst wel een beetje plezier beleven in t sportpaleis
de groeten