Hoe zit het met de klantvriendelijkheid?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Spink
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 jan 2006, 23:07

Ik heb interesse in een abonnement bij Dommel, maar ik vraag me af hoe het met de klantvriendelijkheid gesteld is.
Worden klachten en problemen waarvoor je een ticket opent snel en goed afgehandeld? Ik lees hier vaak "heb bericht naar Dommel gestuurd, maar nog steeds geen antwoord gekregen". Bij EDPnet reageren ze altijd vlot op aangemaakte tickets, is dat ook het geval bij Dommel? Hebben ze oor voor je probleem?
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

Ik heb er geen klagen over.
Nu is het wel zo dat ik voor de "geduldige" weg altijd kies; Dat is namelijk contact via email dus... En ze antwoorden wel na 2-3 dagen hier ...

Dus ben je niet echt geduldig, zou ik aanraden van te bellen, in plaats van via email.
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Robinvv schreef:Ik heb er geen klagen over.
Nu is het wel zo dat ik voor de "geduldige" weg altijd kies; Dat is namelijk contact via email dus... En ze antwoorden wel na 2-3 dagen hier ...

Dus ben je niet echt geduldig, zou ik aanraden van te bellen, in plaats van via email.

Vaak zelfs binnen de 24u, of dezelfde dag. Maar hangt af van hoe druk ze zijn denk ik. Met de introductie van het boostpackage en de nieuwe meter/nachttarief duurde het voor veel mensen wat langer, waarschijnlijk door de stortvloed aan nieuwe klanten + de aanpassingen die ze moesten doorvoeren.

Maar van vriendelijkheid of hulpvaardigheid heb ik totaal geen klagen.

Mischien dat ze best wel nog een of twee extra mensen voor hun helpdesk aannemen, nu hun klantenbestand zo gegroeid is de laatste tijd ;)
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Spink luister he.Wat voor de 1 goed is is voor de andere weer slecht.Sommige mensen zijn NOOIT tevreden.Ik persoonlijk heb geen klagen over de helpdesk maar ik heb ook nog niet veel moeten bellen voor klachten.En als ik dan is bel maak ik ook meestal een praatje bij Sandra zelf :banana: Dat is een vrouw die weet waar ze mee bezig is.
Als je een ticket aanmaakt krijg je meestal vlot antwoord maar soms kan het al is iets langer duren omdat ze dan zelf naar een oplossing moeten zoeken.
Dus kort samengevat:Ikzelf GEEN klachten van de helpdesk.Ze waren steeds enorm behulpzaam en vriendelijk tegen me.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik had een vraagje gestuurd naar dommel voor mijn afstand tot de centrale. En ik had binnen de 4 uur antwoord
Gebruikersavatar
Nemesis
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:24
Locatie: Limbabwe
Contacteer:

Ik heb verschillende ervaringen met Dommel maar vriendelijk zijn ze altijd.

Ik maak haast nooit gebruik via een ticket maar bel ze gewoon.

Laatst (verleden week) belde ik met een vraag omdat ik niet meer kon
aanloggen op de newsserver, nu was ik net op mediumband geschakeld
en vroeg of dat mischien de reden kon zijn waarom ik niet meer op de
newsserver kon.

Mij werd dat bevestigd. hehe ... 1 dag later kon ik gewoon terug op de newsserver.

Nu een beetje offtopic... ik had 66gb en stond op mediumband met nog 11
dagen. door een ongelukje van m'n vrouw (ze had op de waarschuwings
mail van enkele dagen eerder op optie -B- geklicked) stond ik terug op
broadband (ik had dus traffic op broadband 60bg en bijna 10gb op medium
maar het type stond terug op broadband de dagen ervoor op mediumband)

Nu zijn de verschillende bar's weg en staat er 77gb broadband. Dit
zal dus een iets duurdere maand warden als dat ik gehoopt had .. maar
life goes on. Begrijp me goed ik ben hier niet aan't klagen hoor, ik denk
dat het mischien kwam door het inschakelen van dat nachtsurfen ofzo.

Dommel TOP-isp imo.
Do not meddle in the affairs of hackers,
for they trash script kiddies,
and eat Microsoft servers for breakfast.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Zoals ik ervoor al las het zal wel zo zijn dat door de grote vloed van mensen die dommel krijgt alles wat anders loopt en trager vraagt een aanpassing.
maar ondervind wel dat ik na een telefoon met een probleem doorverwezen werd naar een email van hun support en daar nooit antwoord op kreeg.
Toch wel effe van het kastje naar de muur.
Dommel is the way!
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Tussen mijn aanvraag en aansluiting van dommel heb ik verschillende malen een ticketje aangemaakt en deze werden steeds vlot beantwoord

Aan de telefoon zijn ze ook steeds correkt jammer dat er geen 0800 nummer bestaat


Nu ik kom van telenet waar support via mail onbestaande is en de mensen aan de telefoon zijn redelijk ****

Vandaar dat ik de helpdesk van dommel goed vind
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Héél tevreden van dommel, had ervoor telenet en ben blij dat ik hun buiten heb gestampt.

Voor de rest heb ik paar keer gebeld naar Dommel in Diepenbeek en ben ik ook al daar geweest en vond de medewerkers zeer vriendelijk.

Zéér tevreden klant hier.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”