welke gegevens invoeren bij inbelverbinding

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
robbiemores
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 feb 2007, 17:31

heb eergisteren alles opgestuurd naar dommel en heb vandaag al mijn gegevens gekregen-pass en gebruikersnaam enz ...,maar welke nummer moet ik invullen in dat schermpje die verschijnt om in te bellen van acatel speedtouch?

groetjes
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Even gegoogled naar Alcatel en Inbelinstellingen..., misschien vind je daar iets.

Ik ben echter geen Dommel klant, hier kan dus beter iemand op antwoorden die al langer klant is bij deze ISP.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Sinds wanneer moet je een "nummer" invoeren als je ADSL hebt? da's toch geen inbelverbinding zoals vroeger?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
robbiemores
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 feb 2007, 17:31

hmms ik ben nu een 2 tal jaar bij skynet en als ik op internet wilde moest ik toch iedere keer inbellen om op het net te geraken,of ben ik een paar jaar achter ;-)

groetjes
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

selder schreef:Sinds wanneer moet je een "nummer" invoeren als je ADSL hebt? da's toch geen inbelverbinding zoals vroeger?

Als je niet permanent verbonden bent met je ISP ("het internet") dmv. een router, dan heb je wel degelijk een inbelverbinding nodig (bv. bij een Alcatel Speedtouch).
Het nummer dat je invoert is dan wel van géén enkel belang (als ik mij goed herinner is het wel nodig een nummer in te voeren om je inbelverbinding gesaved te krijgen).


En dan zijn er andere USB modems waar het nummer (in geval van Skynet dan toch) p8,35 moet zijn (bv. bij de Asus USB modem) om de VPI/VCI waarden te "zetten".
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

idd het nummer = 8, 35
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

robbiemores schreef:heb eergisteren alles opgestuurd naar dommel en heb vandaag al mijn gegevens gekregen-pass en gebruikersnaam enz ...,maar welke nummer moet ik invullen in dat schermpje die verschijnt om in te bellen van acatel speedtouch?

groetjes


Vermits je dit forum al gebruikt had je toch
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=13635
al gelezen? :wink:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

gewoon 0 intypen maakt nie uit wa
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”