ISP monitor

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ConDor
Starter
Starter

Hoe werkt dit programma nu eigenlijk juist want op ISP monitor lees ik af dat ik al 12114 MB gebruikt heb deze maand en de meter op de site zegt me 11940 MB. Welk is nu het meest juiste ?
Cyperken
Starter Plus
Starter Plus

Over welke ISP gaat het hier dan?
ConDor
Starter
Starter

Cyperken schreef:Over welke ISP gaat het hier dan?

sorry, vergeten te zeggen. Skynet
Cyperken
Starter Plus
Starter Plus

Als ex-skynet gebruiker, als ik met nog goed kan herinneren. Wordt de verbruikte trafiek op de meter op de Belgacom website op vastgestelde intervals gegenereerd, terwijl de monitor deze rechtstreeks weergeeft. Dus de monitor zal wss altijd de meest recente weergave hebben van jouw verbruikte traffic.
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

ik dacht dat ISP monitor gewoon in uw plaats naar de site van skynet surft en uit dezelfde pagina als naar waar ge kijkt, uw verbruik leest. Ik zou dus eerder denken aan een bugje van ISP Monitor?
Cyperken
Starter Plus
Starter Plus

Het zou kunnen dat
De ISP monitor een refresh aanvraagt elke 5 of 10 minuten, zoals email software, dus de monitor zal ongetwijfeld altijd up to date zijn. Terwijl de website alleen update als er een nieuwe verbinding wordt gemaakt of het IP verandert.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”