skynet neemt 8 GB van men limiet weg

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
ConDor
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 maa 2007, 17:17
Locatie: Bornem

Ik heb een paar keer de 36 uren truk toegepast bij skynet, dat was echt wel leuk en ik kon lekker veel downloaden. Maar nu 'waarschijnlijk' door de 36 uren truk neemt skynet me 8 GB af per maand.

Heeft niemand anders dit probleem, want ik kan 5 maand niets meer downloaden ofzo :-(

PS: kom niet af met overstappen naar andere provider, want men vader wil die absoluut niet 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

dat kan zijn dat ze je gewoon straffen door het feit dat je al paar keer de leechtruc hebt gebruikt en alles wordt nu berekend.
als je meer wil downloaden zal je heel wss volume blokken moeten bijkopen (ter compensatie) :roll:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
ConDor
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 maa 2007, 17:17
Locatie: Bornem

patje schreef:dat kan zijn dat ze je gewoon straffen door het feit dat je al paar keer de leechtruc hebt gebruikt en alles wordt nu berekend.
als je meer wil downloaden zal je heel wss volume blokken moeten bijkopen (ter compensatie) :roll:


heeft iemand anders dat dan al voorgehad ?
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

ConDor schreef:kom niet af met overstappen naar andere provider, want men vader wil die absoluut niet 8)

en waarom niet? te goedkoop?
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Ik heb het nog nooit voorgehad en ik gebruik de 36-uren truc ook altijd.
Ben je zeker dat je connectie niet 2 maanden heeft overlapt want dan tellen ze het gebruikte volume van die connectie bij de nieuwe maand.
ConDor
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 maa 2007, 17:17
Locatie: Bornem

hellsnake schreef:Ik heb het nog nooit voorgehad en ik gebruik de 36-uren truc ook altijd.
Ben je zeker dat je connectie niet 2 maanden heeft overlapt want dan tellen ze het gebruikte volume van die connectie bij de nieuwe maand.


Dat zou mss wel is goed kunnen. Hoe kan ik dit volgende keer voorkomen.


en waarom niet? te goedkoop?


Hij is een beetje ouderwets, zo van die mensen da ni van verandering willen weten :-D
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

ConDor schreef:
hellsnake schreef:Ik heb het nog nooit voorgehad en ik gebruik de 36-uren truc ook altijd.
Ben je zeker dat je connectie niet 2 maanden heeft overlapt want dan tellen ze het gebruikte volume van die connectie bij de nieuwe maand.


Dat zou mss wel is goed kunnen. Hoe kan ik dit volgende keer voorkomen.

De verbinding gewoon voor middernacht afbreken en dan wordt er geen volume overgezet naar de volgende maand.
Maar je kan misschien eens op de site van skynet kijken of je verbindingen overlapten. dan weet je het in ieder geval zeker want met belgacom weet je nooit.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

ConDor schreef:PS: kom niet af met overstappen naar andere provider, want men vader wil die absoluut niet 8)


Zorg dat je elke maand in de eerste week op smallband zit zodat hij wel wil overstappen.
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

ZMD schreef:
ConDor schreef:PS: kom niet af met overstappen naar andere provider, want men vader wil die absoluut niet 8)


Zorg dat je elke maand in de eerste week op smallband zit zodat hij wel wil overstappen.

Of dan zorgt hij ervoor dat de grootste gebruiker er niet meer aan kan..
kwaksalver
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:34

ConDor schreef:
patje schreef:dat kan zijn dat ze je gewoon straffen door het feit dat je al paar keer de leechtruc hebt gebruikt en alles wordt nu berekend.
als je meer wil downloaden zal je heel wss volume blokken moeten bijkopen (ter compensatie) :roll:


heeft iemand anders dat dan al voorgehad ?


Ik zat een hele maand op smallband :wink:
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb het ook voorgehad, nu is de regeldat alles wat je teveel download wordt afgetrokken van je volgende limiet (een rede temeer om over te stappen en belgacom te verlaten)
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

reyntjensw schreef:Ik heb het ook voorgehad, nu is de regel dat alles wat je teveel download wordt afgetrokken van je volgende limiet

En de mensen die getuigen dat ze dit fenomeen niet voorhebben... die zijn allemaal de uitzondering op diezelfde regel ?
If you can't beat them, confuse them.
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik denk het wel (maar het zou bvb een alfabetische batch kunnen zijn, kweet het niet hé)
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

leechtruk werkt hier NIET momenteel
op smallband gezet ZONDER disconnect te hebben.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
ConDor
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 maa 2007, 17:17
Locatie: Bornem

Maar word ik dan enkel deze maand gestraft, of de volgende maanden ook :???: Want khad wel iets meer dan die 8 gig da afgetrokken is gedownload :-D
Cyperken
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 21 jan 2007, 16:59

ConDor schreef:Maar word ik dan enkel deze maand gestraft, of de volgende maanden ook :???: Want khad wel iets meer dan die 8 gig da afgetrokken is gedownload :-D


Enkel deze maand veronderstel ik.
probleumpje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:47

ConDor schreef:Ik heb een paar keer de 36 uren truk toegepast bij skynet, dat was echt wel leuk en ik kon lekker veel downloaden. Maar nu 'waarschijnlijk' door de 36 uren truk neemt skynet me 8 GB af per maand.

Heeft niemand anders dit probleem, want ik kan 5 maand niets meer downloaden ofzo :-(

PS: kom niet af met overstappen naar andere provider, want men vader wil die absoluut niet 8)


Volume bijkopen is je oplossing en met zulke trucks loop je toch tegen de lamp hoor.... dus is het wel terecht ...
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ConDor neem voor jezelf nog een 2de account bij Dommel dan.Dommel zit op hetzelfde netwerk als die leegzuigers (Belgacom) zodat je gewoon met andere login moet inloggen dan.

Eigelijk vind ik dit wel grappig dat ze nu de limiet die je gepikt hebt terug gaan afnemen.
Niet tegeloven wat die leegzuigers toch nog allemaal uitvinden de dag van vandaag. :lol: :lol:
probleumpje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:47

ketter schreef:Eigelijk vind ik dit wel grappig dat ze nu de limiet die je gepikt hebt terug gaan afnemen.
Niet tegeloven wat die leegzuigers toch nog allemaal uitvinden de dag van vandaag. :lol: :lol:



Wat doe jij als ze van jouw pikken?
samyboyseke
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 feb 2007, 23:22

ketter schreef:ConDor neem voor jezelf nog een 2de account bij Dommel dan.Dommel zit op hetzelfde netwerk als die leegzuigers (Belgacom) zodat je gewoon met andere login moet inloggen dan.



Zou dat ook gan ADSL GO met een 2de account van academic broadband?
probleumpje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:47

zo een tweede account moet je toch ook betalen...........
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

ConDor schreef:Ik heb een paar keer de 36 uren truk toegepast bij skynet, dat was echt wel leuk en ik kon lekker veel downloaden. Maar nu 'waarschijnlijk' door de 36 uren truk neemt skynet me 8 GB af per maand.

Heeft niemand anders dit probleem, want ik kan 5 maand niets meer downloaden ofzo :-(

PS: kom niet af met overstappen naar andere provider, want men vader wil die absoluut niet 8)


een domme vader dus :)
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

bf62 schreef:
ConDor schreef:Ik heb een paar keer de 36 uren truk toegepast bij skynet, dat was echt wel leuk en ik kon lekker veel downloaden. Maar nu 'waarschijnlijk' door de 36 uren truk neemt skynet me 8 GB af per maand.

Heeft niemand anders dit probleem, want ik kan 5 maand niets meer downloaden ofzo :-(

PS: kom niet af met overstappen naar andere provider, want men vader wil die absoluut niet 8)


een domme vader dus :)

waarom dom? je kan evengoed dom zijn om naar dommel te gaan ... :-)
wil niet zeggen dat je een tegenslag hebt,meteen moet veranderen.
stel je auto valt stil, is dat dan een reden om hem meteen opnieuw te verkopen?! nee toch
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
probleumpje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:47

bf62 schreef:
ConDor schreef:Ik heb een paar keer de 36 uren truk toegepast bij skynet, dat was echt wel leuk en ik kon lekker veel downloaden. Maar nu 'waarschijnlijk' door de 36 uren truk neemt skynet me 8 GB af per maand.

Heeft niemand anders dit probleem, want ik kan 5 maand niets meer downloaden ofzo :-(

PS: kom niet af met overstappen naar andere provider, want men vader wil die absoluut niet 8)


een domme vader dus :)


oordelen over iemand die je niet kent.... :twisted:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”