Tweaknews. Wie heeft het?

Plaats reactie
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Zijn hier al belgelingen die bij het nerderlandse tweaknews zijn aangesloten? En zo ja, hebben jullie gebruik kunnen maken van de Tele2 korting die in Nederland geldt? Ik meen me te herinneren dat er hier een paar mensen rondliepen die het zover hebben gekregen.

Ik kreeg als antwoord:

De aanbieding voor tele 2 klanten is alleen voor klanten in nederland die gebruik maken van tele2.
Ik begrijp uit je verhaal dat je naar de tweak site zelf bent gegaan en daar een proefabo hebt aangevraagd. Door dit aan te hebben gevraagd krijg je de inlog gegevens thuis gestuurd samen met een contract mocht je dat willen.

Als wij het contract getekend retour krijgen zal het omgezet worden naar een betaal account.

Ik adviseer als je een betaal account wilt hebben om die vanuit het buitenland eenmalig per jaar te betalen en dus voor 69.95 per jaar. Dan proviteer je van 2 maanden korting en zit je uiteindelijk bijna op het zelfde bedrag als de tele2 aanbieding die alleen per maand mag worden betaald. Het scheelt je verder ook de transfer kosten.

Vriendelijke groet,

Tweak

Plus, hoe is de verbinding? Ik heb Eweka geprobeerd, maar die loopt niet zo vlot als ik gewoon ben van Giganews.
HANs
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

Is dat een recent antwoord want een tijdje geleden was het ook geldig voor belgische klanten.
HANs
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

Is dat een recent antwoord want een tijdje geleden was het ook geldig voor belgische klanten.
KaiZas
Pro Member
Pro Member

Yup. Vandaag in de virtuele bus gehad. Als antwoord op deze vraag:

> Beste,

Ik heb getracht een bestelling te plaatsen voor een Usenet abo. Maar...het
lukt me niet. Ik woon in België en zit op het Tele2 netwerk. Als ik naar
jullie site trek, krijg ik netjes de €4.50 aanbieding te zien. Invullen van
de gegevens is echter niet mogelijk, bankrekening nummer, telefoonnummer en postcode worden niet aanvaard. Vanwege m'n south of the border gegevens natuurlijk, ik kan het belgenland niet terugvinden hier.

Wil dit zeggen dat deze aanbieding niet voor ons is bedoeld? Ik maak
momenteel toch al netjes gebruik van news.tele2.nl, maar zou het graag wat sneller zien verlopen. (Hoewel, sneller, hier in Belgïe is 4mbit zowat het snelste dat je kunt krijgen.)

Ik heb inmiddels een proef abo aangevraagd, daar was het wel mogelijk belgië te kiezen.

mvg,
KaiZas
Pro Member
Pro Member

Ben uiteindelijk toch tot aankoop overgegaan van Tweaknews.

Het kost me €69.95 per jaar, een kleine €6 per maand dus. En... op de site staat dat ze de retentie gaan optrekken naar 100 dagen. Super sweet en een stuk goedkoper dan Giganews.

De test draait hier nu al een paar dagen goed, ik heb er geen klagen over. Met 2 threads trek ik m'n 4mbit lijntje zo goed als dicht.

Olee!
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”