Zijn er nog mensen die sinds vorige week met hun scarlet account geen toegang meer hebben tot de nieuwsservers van eweka?
Dezelfde account heb ik getest bij een vriend met skynet account en daar zijn er geen problemen.
geen eweka meer via scarlet???
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Connectie problemen Scarlet.be
Geachte klant
Sinds vrijdag 9 Maart kunnen klanten welke internet via de belgische provider Scarlet.be connectie problemen ondervinden met ons usenet platform.
Dit probleem is van tijdelijke aard en wij zijn bezig om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Eweka Internet Services
-
- Pro Member
Oef ,lithion schreef:Connectie problemen Scarlet.be
Geachte klant
Sinds vrijdag 9 Maart kunnen klanten welke internet via de belgische provider Scarlet.be connectie problemen ondervinden met ons usenet platform.
Dit probleem is van tijdelijke aard en wij zijn bezig om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Eweka Internet Services
ik dacht al dat er geen peering meer zou zijn met scarlet. Waar heb je trouwens die info gevonden?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Wat heeft peering hier nu mee te maken ? Blijkbaar gooit iedereen maar rond met die term sinds het "peering-debacle" tussen Telenet & Eweka.dr.trimble schreef: Oef ,
ik dacht al dat er geen peering meer zou zijn met scarlet. Waar heb je trouwens die info gevonden?
Eweka is heus ook te bereike via 3th party transit partners & andere ... een ISP moet niet noodzakelijk peering hebben met Eweka hé, het maakt het alleen goedkoper voor beide partijen.
-
- Pro Member
ooops dusditCh schreef:Wat heeft peering hier nu mee te maken ? Blijkbaar gooit iedereen maar rond met die term sinds het "peering-debacle" tussen Telenet & Eweka.dr.trimble schreef: Oef ,
Eweka is heus ook te bereike via 3th party transit partners & andere ... een ISP moet niet noodzakelijk peering hebben met Eweka hé, het maakt het alleen goedkoper voor beide partijen.

- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
http://www.eweka.nl/nl/status_meldingen/dr.trimble schreef: Waar heb je trouwens die info gevonden?
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Pro Member
kloptkarine schreef:Ik veronderstel dat jullie daar een betaalaccount hebben bij Eweka ?
-
- Pro Member
al bijna 2 weken, dat zal toch gecompenseerd mogen worden, hoorGeertG schreef:Heb hetzelfde probleem hier.
Geen verbinding meer met mijn nieuws server.
Ik hoop dat het vlug opgelost raakt.
-
- Pro Member
raar, newsreader75 doet het hier nog steeds nietBlock schreef:Bij mij werkt die intussen toch terug als vanouds.